Latias Skrevet 13. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2013 Nå har jo Roman brukt £80m kun på å sparke managere de seneste årene, så jeg tviler på at noen millioner til/fra spiller noen særlig stor rolle for han. Virker som at han vil ha bort alle spillerne med erfaring. Bare spør Paul Lambert og årets Villa-utgave hvor lurt akkurat det der er. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Har nok ikke lyst på enda en forsterkning til U21-laget om noen år. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Nå har jo Roman brukt £80m kun på å sparke managere de seneste årene, så jeg tviler på at noen millioner til/fra spiller noen særlig stor rolle for han. Virker som at han vil ha bort alle spillerne med erfaring. Bare spør Paul Lambert og årets Villa-utgave hvor lurt akkurat det der er. Men de har ikke verdensklasse spiller på samme måte som Chelsea har. Chelsea er nok klar for å møte FFP. Om de da skal ha spillere på syke lønninger. Tipper Cole ligger opp mot 50 mill i året. Det å fjerne 50 mill i året er mye penger. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2013 Wenger om Kos-utvisningen: "I don't know, I did not see it." Bombe. Burde City anke kortet til Kompany? Han går glipp av Fulham (H), Crystal Palace/Stoke (B) og QPR (B) hvis de ikke anker. Hvis de anker og ikke får medhold, da går han også glipp av Liverpool-kampen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Wenger om Kos-utvisningen: "I don't know, I did not see it." Bombe. Burde City anke kortet til Kompany? Han går glipp av Fulham (H), Crystal Palace/Stoke (B) og QPR (B) hvis de ikke anker. Hvis de anker og ikke får medhold, da går han også glipp av Liverpool-kampen. Grei utvisning. Kos har alltid spilt med mye armer og ben. En dag ville han bli straffet hardt for det. Vi hadde tapt kampen uansett dog. Rundtspilt etter alle kunstens regler. Nå skal det holde hardt med en 4. plass. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Wenger om Kos-utvisningen: "I don't know, I did not see it." Bombe. Burde City anke kortet til Kompany? Han går glipp av Fulham (H), Crystal Palace/Stoke (B) og QPR (B) hvis de ikke anker. Hvis de anker og ikke får medhold, da går han også glipp av Liverpool-kampen. Jeg syns da jeg hørte Wenger si ganske klart og tydelig at han var enig både i at Kos ble riktig utvist og at Kompany ble feilaktig utvist. Og ja, City burde definitivt anke. Var ingen verdens ting. 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Ja han sa det, men også at han ikke så det, ble sagt det i studio ihvertfall. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2013 Jeg syns da jeg hørte Wenger si ganske klart og tydelig at han var enig både i at Kos ble riktig utvist og at Kompany ble feilaktig utvist. "I haven't seen it again. I was surprised by the decision but I've heard it was a penalty." Kilde. http://www.youtube.com/watch?v=bV9ghP80Fwg Greit at Nasri ikke er den skarpeste kniven i skuffen, men dette synes jeg er dårlig oppførsel. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Da misforsto jeg. Lurer på om Wenger sniker med seg en Game Boy i den jakka siden han aldri ser noe som skjer på banen *knegg* Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Fy faen for noen idiotiske folk. Jeg hadde slått de rett ned. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Gjeng med tullinger. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Mange artige kommentarer etter gårsdagens resultat. Mine 2 favoritter er disse: Ian Herbert: Liverpool så i store perioder kun ut som et lag som bare er en liten flekk som er synlig når United kikker i speilet for å finne ut hvem som ligger bak seg. Martin Samuel: Welbeck får skryten, men det var nederlenderen som var den virkelige helten.Det kunne ha blitt det mest minneverdige hælsparket siden Denis Law spilte for City, men Liverpool-keeper Pepe Reina reddet. Dermed ble det en ganske lite eksepsjonell ettermiddag for Van Persie. Han scoret bare ett mål, og han la bare innlegget til målet som viste seg å bli avgjørende. En normal arbeidsdag, altså, for mannen som ser ut til å skyte Manchester United til tittelen. Det sier sitt om Van Persies prestasjoner denne sesongen, at han etter nærmest på egen hånd har avgjort kampen, så går all skryten fra Sir Alex til Danny Welbeck. De er så vant til å skryte av Van Persie at han egentlig må levere utenomjordiske prestasjoner for å få skryt. Ett mål og forarbeidet til det andre mot bitre rivaler? Tja, nesten, men ikke godt nok. Liverpool er riktignok bare historiske rivaler nå, og Ferguson sa etterpå at han ikke en gang ante hvor på tabellen de lå. Han vet hvordan han skal stikke kniven inn og vri den rundt den fyren…. Men jo, Liverpool har Suarez. Men foruten Van Persie har United Welbeck, Hernandez og Wayne Rooney. Alle de ville også spasert rett inn i Liverpools førsteellever. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Fotballfans kan virkelig være noe av det tristeste menneskeheten har å by på..... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Jeg spør meg faktisk om enkelte av Arsenalgutta her inne kunne funnet på noe av det samme. De er ihvertfall veldig ivrige på stygge ord på tastaturet. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Manchester City FC @MCFC CITY APPEAL RED CARD: Blues lodge appeal with FA against Vincent Kompany's sending off against Arsenal http://manc.it/10tOnV7 #mcfc Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Håper de fjerner kortet da. Helt håpløst at han i det hele tatt fikk rødt. Snart er det ikke lov å takle i PL Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Loïc Rémy til Newcastle for omtrent det samme de solgte Demba Ba for. Kan bli et godt kjøp. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Like risky som Ba også, mener å huske at han er skadeplaget eller at han har en hjertetilstand . Kan bare ha vært vrøvl dog.. Spennende å se han i PL, så får vi se om vi kommer til å angre på at vi ikke hentet Remy, eller om han ikke er god nok. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Apps 7 (12) Goals 3 Assists 1 http://www.whoscored.com/Players/23054/Show/Loc-Remy Ser ikke ut som han har hatt den mest imponerende sesongen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2013 Blir spennende å se hva FA gjør med utvisningen. "Ekspertene" Souness og Jamie Redknapp i Sky-studio mente det var rødt kort fordi begge bena hans var i lufta, og at han dermed ikke var i kontroll over taklingen. Noen som husker en veldig lignende takling for ganske nøyaktig ett år siden mot Man Utd? Hvem var det og hva ble utfallet? Jo, det var nettopp Kompany og utfallet ble fire kampers karantene. Blir ikke overrasket om FA forsvarer dommeren sin nok en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå