Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Nå har jo Roman brukt £80m kun på å sparke managere de seneste årene, så jeg tviler på at noen millioner til/fra spiller noen særlig stor rolle for han. Virker som at han vil ha bort alle spillerne med erfaring. Bare spør Paul Lambert og årets Villa-utgave hvor lurt akkurat det der er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jo Roman brukt £80m kun på å sparke managere de seneste årene, så jeg tviler på at noen millioner til/fra spiller noen særlig stor rolle for han. Virker som at han vil ha bort alle spillerne med erfaring. Bare spør Paul Lambert og årets Villa-utgave hvor lurt akkurat det der er.

 

Men de har ikke verdensklasse spiller på samme måte som Chelsea har.

 

Chelsea er nok klar for å møte FFP. Om de da skal ha spillere på syke lønninger. Tipper Cole ligger opp mot 50 mill i året. Det å fjerne 50 mill i året er mye penger.

Lenke til kommentar

Wenger om Kos-utvisningen: "I don't know, I did not see it." Bombe.

 

Burde City anke kortet til Kompany? Han går glipp av Fulham (H), Crystal Palace/Stoke (B) og QPR (B) hvis de ikke anker. Hvis de anker og ikke får medhold, da går han også glipp av Liverpool-kampen.

 

Grei utvisning. Kos har alltid spilt med mye armer og ben. En dag ville han bli straffet hardt for det. Vi hadde tapt kampen uansett dog. Rundtspilt etter alle kunstens regler. Nå skal det holde hardt med en 4. plass.

Lenke til kommentar

Wenger om Kos-utvisningen: "I don't know, I did not see it." Bombe.

 

Burde City anke kortet til Kompany? Han går glipp av Fulham (H), Crystal Palace/Stoke (B) og QPR (B) hvis de ikke anker. Hvis de anker og ikke får medhold, da går han også glipp av Liverpool-kampen.

 

Jeg syns da jeg hørte Wenger si ganske klart og tydelig at han var enig både i at Kos ble riktig utvist og at Kompany ble feilaktig utvist.

 

Og ja, City burde definitivt anke. Var ingen verdens ting.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg syns da jeg hørte Wenger si ganske klart og tydelig at han var enig både i at Kos ble riktig utvist og at Kompany ble feilaktig utvist.

 

"I haven't seen it again. I was surprised by the decision but I've heard it was a penalty." Kilde.

 

http://www.youtube.com/watch?v=bV9ghP80Fwg

 

Greit at Nasri ikke er den skarpeste kniven i skuffen, men dette synes jeg er dårlig oppførsel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mange artige kommentarer etter gårsdagens resultat.

Mine 2 favoritter er disse:

 

Ian Herbert:

 

Liverpool så i store perioder kun ut som et lag som bare er en liten flekk som er synlig når United kikker i speilet for å finne ut hvem som ligger bak seg.

 

Martin Samuel:

 

Welbeck får skryten, men det var nederlenderen som var den virkelige helten.

Det kunne ha blitt det mest minneverdige hælsparket siden Denis Law spilte for City, men Liverpool-keeper Pepe Reina reddet.

Dermed ble det en ganske lite eksepsjonell ettermiddag for Van Persie. Han scoret bare ett mål, og han la bare innlegget til målet som viste seg å bli avgjørende. En normal arbeidsdag, altså, for mannen som ser ut til å skyte Manchester United til tittelen.

 

Det sier sitt om Van Persies prestasjoner denne sesongen, at han etter nærmest på egen hånd har avgjort kampen, så går all skryten fra Sir Alex til Danny Welbeck. De er så vant til å skryte av Van Persie at han egentlig må levere utenomjordiske prestasjoner for å få skryt. Ett mål og forarbeidet til det andre mot bitre rivaler? Tja, nesten, men ikke godt nok.

 

Liverpool er riktignok bare historiske rivaler nå, og Ferguson sa etterpå at han ikke en gang ante hvor på tabellen de lå. Han vet hvordan han skal stikke kniven inn og vri den rundt den fyren….

 

Men jo, Liverpool har Suarez. Men foruten Van Persie har United Welbeck, Hernandez og Wayne Rooney. Alle de ville også spasert rett inn i Liverpools førsteellever.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir spennende å se hva FA gjør med utvisningen. "Ekspertene" Souness og Jamie Redknapp i Sky-studio mente det var rødt kort fordi begge bena hans var i lufta, og at han dermed ikke var i kontroll over taklingen. Noen som husker en veldig lignende takling for ganske nøyaktig ett år siden mot Man Utd? Hvem var det og hva ble utfallet? Jo, det var nettopp Kompany og utfallet ble fire kampers karantene. Blir ikke overrasket om FA forsvarer dommeren sin nok en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...