Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til Arsenal-gutta over her: Å herregud dere har så sinnssykt med skylapper som det bare går å få, men greit. Jeg har bokmerket denne nå til neste sesong. Og du Prof, har ikke du litt bedre ting å bedrive tiden med, som å f.eks forlate forumet i sinne? ;)

 

Så klart er det en hefitg sign-on-fee, det har man råd til når man får ham gratis.

 

PS: Du forsto utmerket godt hva jeg mente med ving-talent og selv om han spiller mest sentralt er poenget mitt dette (må jo mate med teskje til dere Arsenal-kidza): HAN ER AKKURAT DEN SPILLERTYPEN DERE TRENGER (noe du selv innrømmer) og allikevel er du glad for at dere ikke satset på ham. Dette, til trass for at han var mulig å få gratis og antakeligvis vil ligge på en lønn som er en fjortissdel av hva verdensberømte spillere som Chamakh og Diaby, (+ alle disse andre afrikanerne deres) tjener. Men for all del, heng deg opp i det du tror du kan ta meg på, jeg har ingen problemer med det, kjenner godt til spilleren og er klar over at Spurs nok en gang har gjort et kupp på overgangsmarkedet mens Wenger sitter stille og ser på :) Blir sikkert masse nesten-signeringer på dere i dette januar-vinduet også!

I alle dager. For det første; hvis du kjenner godt til Holtby, bør du vite at han ikke har spilt en eneste kamp på kanten for Schalke i løpet av de to sesongene han har spilt fast der. For det andre så er han ikke i nærheten av å være et av verdens største talenter i noen som helst posisjon. Han er en god spiller, men han har allerede fylt 22, og har ikke stort å vise til. Og for det tredje; da jeg skrev at en liten teknisk playmaker var det vi trengte, var jeg åpenbart ironisk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg mingler en god del her inne oghar til gode å se noen mene dette, så hvis det er sagt har det gått meg hus forbi. Akkurat nå er det en som mener han er den beste spissen bak cr7 og messi i united-tråden. Men nå vet jo alle at iniesta ikke er spiss.

 

Jeg spurte bare på om det var noe som dere mente, men jeg skjønner nå at dere ikke mener det. Var bare et spørsmål.

Lenke til kommentar

Jeg spurte bare på om det var noe som dere mente, men jeg skjønner nå at dere ikke mener det. Var bare et spørsmål.

 

Ok. Da misforstod jeg spørsmålet ditt.

 

Men for å svare på spørsmålet ditt: Nei, jeg mener ikke han er verdens beste spiller bak cr7 og messi. Men jeg kan være enig i at han er en av verdens beste spisser.

 

Men, for å gjøre spørsmålet ditt kanskje litt mer interessant; Hvem er dine topp 5 spillere i verden??

Mine er:

 

1. Ronaldo

2. Messi

3. Iniesta

4. Neymar

5. Falcao (sykt vanskelig hvem jeg skulle hatt på femteplass, så valgte egentlig bare en).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ah Tottenham supportere.

 

Holtby er ikke en spesielt produktiv spiller, men en spiller som Rosicky som får ting til å flyte. Den største grunnen til at jeg ønsket meg han inn for var fordi han ville vært en brukbar backup. Hakket over Ramsey generelt sett. Isco derimot er mitt største ønske for en slik spiller.

Lenke til kommentar

Og jeg som sa at vi kom til å ha tre norske managere i PL neste sesong i Berg, Ståle og OGS. Så feil kan man ta.

 

Norske trenere har ingenting i England å gjøre. Neste gang jeg er der så skal jeg spørre noen randome briter hva de assosierer med ordene "Norwegian managers".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...