Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes ikke at Rosicky trenger å erstattes. Fortsatt "bare" 32, og var fantastisk forrige sesong. Mer enn god nok som back-up. Midtbanen trenger forsterkninger, men jeg vil helst se at vi henter inn en stor og sterk Diaby-type, som jeg skrev her.

 

 

Der får vi være uenige. Rosicky er en meget god spiller, men han er upålitelig. For andre sesongen på rad så er han skadet/utilgjengelig gjennom hele sesongoppkjøringen og høsten. Bortsett fra 1 omgang mot Olympiakos så har han knapt nok spilt og siden den omgangen så har han vel ikke vært involvert i det hele tatt. Skal man ha en brukbar backup så må jo backupen faktisk være tilgjengelig mesteparten av sesongen og dessverre er ikke Rosicky det.

 

Diaby-typen er jeg helt enig i. Har nevnt det hver eneste gang jeg snakker om nye spillere. ;)

Lenke til kommentar

Der får vi være uenige. Rosicky er en meget god spiller, men han er upålitelig. For andre sesongen på rad så er han skadet/utilgjengelig gjennom hele sesongoppkjøringen og høsten. Bortsett fra 1 omgang mot Olympiakos så har han knapt nok spilt og siden den omgangen så har han vel ikke vært involvert i det hele tatt. Skal man ha en brukbar backup så må jo backupen faktisk være tilgjengelig mesteparten av sesongen og dessverre er ikke Rosicky det.

 

Diaby-typen er jeg helt enig i. Har nevnt det hver eneste gang jeg snakker om nye spillere. ;)

Joda, er for så vidt enig i det du skriver, men mener likevel at både keeper, LB, Diaby-type, kantspiller og spiss bør prioriteres over back-up for Santi Caz. Wilshere kan lett ta over rollen hans om det trengs, og som du sier så har vi en spennende unggutt i Eisfeld som enda ikke har fått de sjansene han fortjener.

Lenke til kommentar

Ståle på vei ut av FA-cupen mot et Conference-lag. Er det mulig? Nå må han vel sparkes snart?

 

Kan ikke skjønne at han har sittet så lenge som han har gjort egentlig. Har prestert helt elendig i Köln og for Wolves.

 

Som posteren over så må man nesten lure på hvordan han har blitt så ræva etter å ha vært strålende i FCK.

Lenke til kommentar

Joda, er for så vidt enig i det du skriver, men mener likevel at både keeper, LB, Diaby-type, kantspiller og spiss bør prioriteres over back-up for Santi Caz. Wilshere kan lett ta over rollen hans om det trengs, og som du sier så har vi en spennende unggutt i Eisfeld som enda ikke har fått de sjansene han fortjener.

 

For å være ærlig så er jeg enig med deg der, men når det dukker opp "bargains" innimellom så kan man hoppe på de. Dog i etterkant så skal jeg innrømme at det trolig ikke var dumt at vi ikke snappet opp Holtby. Han er "gratis", men allikevel så vil han krevet en meget høy ukelønn og hvis han ikke slo til så hadde vi hatt nok et Chamakh/Squillaci/Bendtner/Arshavin/Djourou scenario.

 

Slik jeg ser det så er samtlige av de spillerene du nevner spillere vi pdd. virkelig trenger pluss muligens en midtstopper til også og en høyreback hvis Sagna ikke signerer ny kontrakt. Mbiwa hadde selvfølgelig vært en perfekt potet slik sett.

Lenke til kommentar

Stefan_B: Du innrømmer at Arsenal trenger kantspillere men er glad for at man ikke satset på å signere en av verdens mest anerkjente ving-talenter? Pga hva, at han muligens kunne krevd mye i lønn? Eh ja, dette var logisk - spesielt all den tid han gikk til Spurs som er kjent for å ha et lønnstak som er vesentlig lavere enn hva en gjennomsnittlig junior på Arsenal tjener :)

Lenke til kommentar

Stefan_B: Du innrømmer at Arsenal trenger kantspillere men er glad for at man ikke satset på å signere en av verdens mest anerkjente ving-talenter? Pga hva, at han muligens kunne krevd mye i lønn? Eh ja, dette var logisk - spesielt all den tid han gikk til Spurs som er kjent for å ha et lønnstak som er vesentlig lavere enn hva en gjennomsnittlig junior på Arsenal tjener :)

 

Holtby spiller som regel sentralt for Schalke sånn FYI. Det er der han er best pdd. og trolig også hvor han kommer til å spille i fremtiden. Han kan bekle begge kantene, men han kommer ikke tilrette der. Blir som når vi spiller Rosicky på kanten. Og en av verdens mest anerkjente ving-talenter? Ikke for å være ekkel, men til tross for at jeg faktisk ønsket meg han flere ganger til Arsenal så har jeg aldri sett noen si at Holtby er en av verdens største talenter. Stort talent er han dog selvsagt.

 

Er snakk om €80k i uka eller noe slikt utifra hva jeg forstod pluss trolig en temmelig heftig sign-on fee. Vet ikke hva du tror en Arsenal junior tjener, men det er ikke i nærheten av det. Er også keen på å se Eisfeld få

Lenke til kommentar

Til Arsenal-gutta over her: Å herregud dere har så sinnssykt med skylapper som det bare går å få, men greit. Jeg har bokmerket denne nå til neste sesong. Og du Prof, har ikke du litt bedre ting å bedrive tiden med, som å f.eks forlate forumet i sinne? ;)

 

Så klart er det en hefitg sign-on-fee, det har man råd til når man får ham gratis.

 

PS: Du forsto utmerket godt hva jeg mente med ving-talent og selv om han spiller mest sentralt er poenget mitt dette (må jo mate med teskje til dere Arsenal-kidza): HAN ER AKKURAT DEN SPILLERTYPEN DERE TRENGER (noe du selv innrømmer) og allikevel er du glad for at dere ikke satset på ham. Dette, til trass for at han var mulig å få gratis og antakeligvis vil ligge på en lønn som er en fjortissdel av hva verdensberømte spillere som Chamakh og Diaby, (+ alle disse andre afrikanerne deres) tjener. Men for all del, heng deg opp i det du tror du kan ta meg på, jeg har ingen problemer med det, kjenner godt til spilleren og er klar over at Spurs nok en gang har gjort et kupp på overgangsmarkedet mens Wenger sitter stille og ser på :) Blir sikkert masse nesten-signeringer på dere i dette januar-vinduet også!

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...