Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Definitivt en god signering. Ønsket han sterkt til Arsenal selv, men dessverre tror jeg interessen fra oss var temmelig laber..

 

Definitivt. Wenger failet igjen.

 

Holtby pisset egenhendig på oss over to kamper denne sesongen. Ser ikke frem til at han skal gjøre det for spurs

Lenke til kommentar

Rosicky erstatter babe. Stallen skriker etter kreativitet og styrke spør du meg. Ryktes dog at Holtby endte opp på temmelig høy lønning i Tottenham and besides: We have Eis Eis baby.

Synes ikke at Rosicky trenger å erstattes. Fortsatt "bare" 32, og var fantastisk forrige sesong. Mer enn god nok som back-up. Midtbanen trenger forsterkninger, men jeg vil helst se at vi henter inn en stor og sterk Diaby-type, som jeg skrev her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Stiller vel ikke akkurat med toppet lag. Nok å gjøre i PL kanskje?

Idioti av et lag som Newcastle og ikke satse alt for å vinne Fa-cupen(og Ligacupen).

Lenke til kommentar

hvordan er det et sjokk? man skal være jævlig blåst i hodet om man trodde newcastle hadde en sjans her. pinlig dårlig kamp av newcastle, men med tanke på den tynne stallen og det faktum at laget har mer enn nok med pl og el er det veldig greit å ryke ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...