JR Ewing Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Tror det er en god signering av Spurs det der. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Definitivt en god signering. Ønsket han sterkt til Arsenal selv, men dessverre tror jeg interessen fra oss var temmelig laber.. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Undervurdert? De fleste ser vel at han er verdensklasse? De skottene, de skottene. Moyes og Ferguson. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Definitivt en god signering. Ønsket han sterkt til Arsenal selv, men dessverre tror jeg interessen fra oss var temmelig laber.. Definitivt. Wenger failet igjen. Holtby pisset egenhendig på oss over to kamper denne sesongen. Ser ikke frem til at han skal gjøre det for spurs Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Definitivt en god signering. Ønsket han sterkt til Arsenal selv, men dessverre tror jeg interessen fra oss var temmelig laber.. Jepp, en liten teknisk playmaker er akkurat det stallen skriker ut etter! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Jepp, en liten teknisk playmaker er akkurat det stallen skriker ut etter! Rosicky erstatter babe. Stallen skriker etter kreativitet og styrke spør du meg. Ryktes dog at Holtby endte opp på temmelig høy lønning i Tottenham and besides: We have Eis Eis baby. Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Det du er ute etter er Sky Sports. Tilbyr de playback streaming av kamper på nett, eller er jeg avhengig av livesendinger med dekoder? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 http://youtu.be/q8bQXgvuYwU De to mestvinnende klubbene i britisk historie Man kan si hva man vil om nåtiden, men er få klubber i Europa som skaper så mye engasjement inn og utenfor sine egne grenser Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Shelvey passer jo ilag med ALLE!!!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2013 De to mestvinnende klubbene i britisk historie Man kan si hva man vil om nåtiden, men er få klubber i Europa som skaper så mye engasjement inn og utenfor sine egne grenser http://www.diskusjon...owtopic=1482917 Nok koseprat nå, la drittkastingen begynne. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 http://www.diskusjon...owtopic=1482917 Nok koseprat nå, la drittkastingen begynne. OH NO U DIDNNNT *snap snap snap* Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Rosicky erstatter babe. Stallen skriker etter kreativitet og styrke spør du meg. Ryktes dog at Holtby endte opp på temmelig høy lønning i Tottenham and besides: We have Eis Eis baby. Synes ikke at Rosicky trenger å erstattes. Fortsatt "bare" 32, og var fantastisk forrige sesong. Mer enn god nok som back-up. Midtbanen trenger forsterkninger, men jeg vil helst se at vi henter inn en stor og sterk Diaby-type, som jeg skrev her. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2013 På vei mot et lite sjokk allerede i dagens første kamp. Brighton leder og Shola er utvist for Newcastle. Ting ser ikke lyst ut for Pardew. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Stiller vel ikke akkurat med toppet lag. Nok å gjøre i PL kanskje? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Ute for andre året på rad mot Brighton. Spørs om det er andre PL-lag som får problemer i dag også då. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Morsom kamp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Stiller vel ikke akkurat med toppet lag. Nok å gjøre i PL kanskje? Idioti av et lag som Newcastle og ikke satse alt for å vinne Fa-cupen(og Ligacupen). Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 hvordan er det et sjokk? man skal være jævlig blåst i hodet om man trodde newcastle hadde en sjans her. pinlig dårlig kamp av newcastle, men med tanke på den tynne stallen og det faktum at laget har mer enn nok med pl og el er det veldig greit å ryke ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå