LostOblivion Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Hei jeg er helt ny til fotball, men lurer på hvor jeg kan abonnere på Premier League, the Championship, FA Cup og Capital One Cup med engelske kommentatorer. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Synes Fulhams backrekke kan være helt komedie til tider. Klink til med enda en nordmenn og slipp inn enda mer pga mindreverdighetskomplekset det er å være fra Norge. Good luck. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Hei jeg er helt ny til fotball, men lurer på hvor jeg kan abonnere på Premier League, the Championship, FA Cup og Capital One Cup med engelske kommentatorer. Spør Latias. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2013 Hei jeg er helt ny til fotball, men lurer på hvor jeg kan abonnere på Premier League, the Championship, FA Cup og Capital One Cup med engelske kommentatorer. Det du er ute etter er Sky Sports. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Jaja, da blir det West Ham v Swansea på meg i neste måned. Drar til London med jobb, og Tottenham spiller borte.. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Hei jeg er helt ny til fotball, men lurer på hvor jeg kan abonnere på Premier League, the Championship, FA Cup og Capital One Cup med engelske kommentatorer. Funnet deg lag enda da? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Etter det Romsdals Budstikke erfarer er det ikke riktig at Vegard Forren er på vei til Fulham. Det var Sky Sports som torsdag kveld hevdet at London-klubben har lagt inn et bud og leder kappløpet om 24-åringens underskrift. Romsdals Budstikke vet at ledelsen i Molde Fotballklubb har godtatt et konkret bud fra en annen stor utenlandsk klubb, som ingen i eller rundt MFK vil avsløre før alle papirer eventuelt er underskrevet. http://fotball.adressa.no/eliteserien/article262674.ece Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2013 Skjer med å ikke avsløre det? Kun ute etter PR? Går rykter om alt fra Stuttgart/Everton og til og med Man Utd. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Enkelte klubber, f.eks Man Utd, prøver jo alltid hardt å holde overganger hemmelig så lenge som mulig.. Håper uansett ikke det er Man Utd, synes ikke Forren er United-materiale. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Jeg tipper det er Everton. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Kjøper United han kommer jeg til å daue av latter. Har en kompis som er diehard United supporter og sa at han heller ville putte snoppen i en blender en å bruke penger på Forren Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Skjer med å ikke avsløre det? Kun ute etter PR? Går rykter om alt fra Stuttgart/Everton og til og med Man Utd. Trur ikkje Forren kjem til Everton med mindre dei selger Heitinga, Everton har ikkje nok pengar til å kjøpe han for øyeblikket. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2013 Trur ikkje Forren kjem til Everton med mindre dei selger Heitinga, Everton har ikkje nok pengar til å kjøpe han for øyeblikket. Everton har ikke nok penger til å kjøpe… Vegard Forren? Skjønner at Everton sjeldent bruker penger på spillere, men hva i all verden? Forren koster maks £2m. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Etter det eg har høyrt so har Everton rundt £2M til å kjøpe spelerar for, og dersom dei forsatt er etter Vadis Odjidja-Ofoe, so har dei neppe pengane til å kjøpe Forren og. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2013 Såpass. Det må være rimelig kjipt å være Everton-fan under overgangsvinduene. Så og si aldri store signeringer, og en konstant frykt om at noen av de mer etablerte spillerne skal forlate klubben. Moyes er kraftig undervurdert som manager. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Undervurdert? De fleste ser vel at han er verdensklasse? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Der ser du. Han holder høyere klasse enn "verdensklasse". Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 "Verdensklasse" må være det mest banale begrepet i fotball. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Tottenham Hotspur @SpursOfficialWe're delighted to announce that we have reached agreement with Lewis Holtby to join the Club in July from Schalke, subject to medical #COYS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå