Muggkaare Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Fy faen for et mål av Baines. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Herreminhatt Baines! Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Suaaaareeez! Ditt deilige beist <3 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Fellaini skulle ikke hatt frispark dog spør du meg (forut for målet til Baines) Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Han la seg lett ja, men det er jo standarden i moderne fotball. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Med fare for å høres ut som en annen supporter-gjeng.. Bale hadde blitt slaktet for samme situasjon. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Nope. Han hadde sluppet alt for lett unna. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) I likhet med straffesituasjonen ja, helt enig. Det var forøvrig ironi om det må forklares. Endret 2. januar 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Blir gudommelig å få Debuchy klar, og forhåpentligvis enda en midtstopper. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) Blir gudommelig å få Debuchy klar, og forhåpentligvis enda en midtstopper. Skandale at Wenger ikke kjente sin besøkelsestid her. Og for så lite som 5m... Evig mye bedre enn Sagna som helt klart er passed it. Edit: Liverpool nærmer seg faretruende topp 4 nå. Har virkelig funnet formen. Suarez må vel være PLs beste spiller pdd? Endret 2. januar 2013 av Benbjo 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2013 Der var Chelsea ute av gullkampen for godt. Og deilig er det. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Der var Chelsea ute av gullkampen for godt. Og deilig er det. Mest sannsynlig, men jeg hadde ikke turt å være så bastant. Merkeligere ting har skjedd i fotball før enn om Chelsea faktisk skulle kommet tilbake og vunnet PL. Faen ta deg, Pardew! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Vi vinner ikke PL med en sutrete spanjol på topp. Fyren har kroppsspråk som om han skulle bli hengt i morgen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Altså, hvor blir det av skrytet ditt om Torres? Og at han virkelig er på vei mot formen? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Altså, hvor blir det av skrytet ditt om Torres? Og at han virkelig er på vei mot formen? Jeg gir opp å håpe. Fyren svikter alle Chelsea supportere som får troen. Jeg er bare mest oppgitt over kroppsspråket han gir. Hadde han bare prøvd! Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Alle vet jo at Torres er på vei tilbake. Det har man jo snakket om i mange år, nå. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Jeg gir opp å håpe. Fyren svikter alle Chelsea supportere som får troen. Jeg er bare mest oppgitt over kroppsspråket han gir. Hadde han bare prøvd! Kroppsspråket til en Torres som ikke får til noe er rimelig frustrende for supporterene. Vet alt om det fra motgangstider i Liverpool Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Akkurat nå spyr jeg nesten av Pardew. Ikke over at han bommer totalt med laguttaket sitt, at taktikken er såpass ute å kjøre som den er, ei heller at han bytter ut feil spillere, eller over den latterlige unnskyldningen han kommer til å komme med i post match-intervjuet, men over at han lar Nile Ranger besudle drakten. Driter i at han var den eneste tilgjengelige spissen, bedre med null poeng enn det er med ett poeng og han på banen. 1 Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Hva har faren til Petter Myhre gjort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå