Leo_Khenir Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Jones (£3m) Johnson (£17m) - Wilson (£3m) - Downing (£20m) Henderson (£16m) - Allen (£15m) - Adam (£7m) - Shelvey (£2m) Carroll (£35m) - Sturridge (£12m) - Keane (£19m) £149m totalt for en gjeng middelmådige, britiske spillere de siste 3-4 sesongene. For en trist og grå fotballklubb LFC har blitt. Herregud for en gjeng. Er vel bare Johnson som er verdt penga der. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 nja, Jones, Wilson, Shelvey, Allen og Adam var nok verdt pengene. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 På den lista der er det kun Downing, Adam, Carroll og Keane som er helt håpløse kjøp. Jeg har fortsatt troa på Carroll så lenge han klarer å holde seg fri fra skader på fylla. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Rett og slett fantastisk. 5 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 nja, Jones, Wilson, Shelvey, Allen og Adam var nok verdt pengene. Rimelig stiv pris på Allen hvis en ser på hva annet man kan få for den summen utenfor England. Hva ble Adam solgt for egentlig? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Rimelig stiv pris på Allen hvis en ser på hva annet man kan få for den summen utenfor England. Hva ble Adam solgt for egentlig? £4,5m-5m hvis jeg husker rett. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 På den lista der er det kun Downing, Adam, Carroll og Keane som er helt håpløse kjøp. Jeg har fortsatt troa på Carroll så lenge han klarer å holde seg fri fra skader på fylla. Hvis du greier du å være enda mer motstridende gjennom 2 setninger så kudos til deg. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Hvis du greier du å være enda mer motstridende gjennom 2 setninger så kudos til deg. Hehe, tenkte på det.. Poenget er at han er bortkastede penger slik han har blitt brukt, mens min personlige mening er at gutten har potensiale og kan blomstre i (sannsynligvis) en annen klubb. For å gjøre det litt lett for deg: Messi hadde vært et håpløst kjøp hvis han ble brukt som keeper. 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Har Carrol spilt noe annet enn spiss? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Nei. #NUFC (4-2-3-1) v #EFC: Krul; Perch, Williamson, Coloccini ©, Santon; Tiote, Anita; Cisse, Marveaux, Obertan; Shola Ameobi Benken: Elliot, Ferguson, Tavernier, Abeid, Bigirimana, Sammy Ameobi, Ranger Everton : Howard, Baines, Heitinga, Distin, Jagielka, Pienaar, Osman, Neville, Fellaini, Naismith, Jelavic. Hah, Everton tar det her så jævla lett. Nå som Ba er i samtaler hos Chelsea bør da fanden meg Cisse få prøve seg der han hører hjemme. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Feil logo på både Everton og Newcastle. GJ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2013 1-0! Ba drar, Cisse står fram. Morsomt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Hahaha, faen så herlig Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Tim Krul er en herlig mann. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Kan man trygt si. Forferdelig av Shola der, som setter 4!!! Everton-spillere onside. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Hva faen har Obertan spist? Selvsikker og god utpå der jo. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Kan ikke si det samme om Perch. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Hva faen har Obertan spist? Selvsikker og god utpå der jo. Synes Obertan har vært skikkelig god de siste par kampene, jeg. Ikke noe nytt av dagen, liksom. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) Joda, han har overrasket, men han er enda bedre igjen i dag. Håper det fortsetter slik. Og Willy er faen meg ræva! Endret 2. januar 2013 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2013 Wow. Baines. Fergie sign him up! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå