Patrick123 Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Sunderland sitt treningsreglemang på slutten av 1800 tallet. Øl kl 9 på kvelden! Tydeligvis mente de at det fungerte så godt at de ikke har endret på det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Jeg er mer fascinert av at de drakk øl eller rødvin til lunsj klokken ett... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Hadde jeg også gjort hadde det ikke vært for 1) Arbeidsgiveren min er ikke noe spesielt glad i alkohol på arbeidsplassen. 2) 100km tur/retur bak rattet på en bil. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Hadde jeg også gjort hadde det ikke vært for 1) Arbeidsgiveren min er ikke noe spesielt glad i alkohol på arbeidsplassen. 2) 100km tur/retur bak rattet på en bil. Hvorfor flytter du ikke nærmere jobben? Har personlig aldri forstått som orker å pendle så langt hver dag.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2013 Det er vel bare snakk om halvtimen hver vei hvis det er motorvei på strekningen? Har hørt om verre. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Hvorfor flytter du ikke nærmere jobben? Har personlig aldri forstått som orker å pendle så langt hver dag.. Jeg har flyttet nærmere, før bodde jeg 160km tur/retur Og selv om jeg ikke orker å bo midt i byen lenger, betyr det heller ikke at jeg vil flytte ut på bondelandet Øygarden sammen med isbjørner og rednecks Tar ca 50minutter hver vei, så er ikke så gæli Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Er jo også lite som slår å sitte alene på morgenkvisten i en bil med musikken på full guffe og synge for full hals. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Arsenal og Chelsea skal ha takket nei til å signere Sneijder gratis da han krever for høy lønn. Merkelig at spillere kan fint tjene 1 mill i uka, men det er ikke nok. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Grådighet, ikke noe annet, har mye vil ha mer. Forøvrig interessant diskusjon med min svigerfar tidligere, som synes det er merkelig at spillere ikke "adopterer" lavere klubber, ville tross alt kun kostet dem en ukeslønn i året i snitt. Mata, Michu og.. var det Rangel? Kjøpte jo aksjer i sin felles klubb som var truet av konkurs. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Grådighet, ikke noe annet, har mye vil ha mer. Forøvrig interessant diskusjon med min svigerfar tidligere, som synes det er merkelig at spillere ikke "adopterer" lavere klubber, ville tross alt kun kostet dem en ukeslønn i året i snitt. Mata, Michu og.. var det Rangel? Kjøpte jo aksjer i sin felles klubb som var truet av konkurs. Hehe, ja, hvor kult hadde ikke det vært. spille FM med sin egen private klubb Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Mata, Michu og.. var det Rangel? Kjøpte jo aksjer i sin felles klubb som var truet av konkurs. Mener det var Cazorla. Den trioen der spillte hvertfall i samme klubb før. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Er jo også lite som slår å sitte alene på morgenkvisten i en bil med musikken på full guffe og synge for full hals. Bortsett fra søvn 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Mener det var Cazorla. Den trioen der spillte hvertfall i samme klubb før. Stemmer det. Cazorla var en av de som kjøpte opp en god del aksjer Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Ihvertfall en kjempeting å gjøre av gutta, ikke vil de merke det særlig heller uten at jeg vet hvilken livsstil de har. Blir som om Hedenstad hadde sponset Elverum sin stadion (ikke at han er i nærheten av den lønna de gutta har, men bare et eksempel). Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Demba Ba er ikke med i troppen til Newcastle i kveld. Han skal i samtaler med Chelsea. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 http://www.liverpoolfc.com/news/latest-news/liverpool-complete-sturridge-signing Mr. Ego er klar for LFC Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2013 Jones (£3m) Johnson (£17m) - Wilson (£3m) - Downing (£20m) Henderson (£16m) - Allen (£15m) - Adam (£7m) - Shelvey (£2m) Carroll (£35m) - Sturridge (£12m) - Keane (£19m) £149m totalt for en gjeng middelmådige, britiske spillere de siste 3-4 sesongene. For en trist og grå fotballklubb LFC har blitt. 8 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Mata, Michu og.. var det Rangel? Kjøpte jo aksjer i sin felles klubb som var truet av konkurs. Cazorla. I tillegg også Atletico Madrids Adrian Lopez og var vel snakk om F1 Fernando Alonso også. Klubben var Real Oviedo, som nå er eid av helt vanlige personer verden over. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Tror Sturridge blir et bra kjøp for liverpool. Skaffet oss en god del poeng forrige sesong. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Jones (£3m) Johnson (£17m) - Wilson (£3m) - Downing (£20m) Henderson (£16m) - Allen (£15m) - Adam (£7m) - Shelvey (£2m) Carroll (£35m) - Sturridge (£12m) - Keane (£19m) £149m totalt for en gjeng middelmådige, britiske spillere de siste 3-4 sesongene. For en trist og grå fotballklubb LFC har blitt. Tja. Torres kostet 50 og er ikke akkurat messi. 1/3 av pengene derfra 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå