Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om jeg ikke er noe religiøs type av noe slag, synes jeg Pienaar skal få "lov" til å vise frem sitt budskap. Da Rvp gjorde det i går, var det ingen som reagert, og det er jo et budskap det og. Men det beste hadde vel vært å ikke ha et budskap i det hele tatt.

 

Det å vise medlidenhet osv ovenfor døde er noe ingen blir støtt av. Det å prakke på folk religiøse budskap osv derimot .. Flirer like godt hver gang en eller annen idiot sier i post-match intervju at det var Gud som gav de styrke og målene og whatnot. Lol.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Enten tillater man alt, eller ingenting.

 

Men er jo derfor man deler ut gule kort for slike budskap.

 

Beste er vel å ikke tillate budskap i det hele tatt. En hyllest til en avdød fotballspiller eller noe slikt burde vel gå ann, men ellers burde det være gult kort.

 

Dog syntes jeg det er latterlig når en spiller som drar av trøya under feiring får gult kort til tross at det ikke er noe budskap og de ofte har en skjorte under drakta også.

Lenke til kommentar

 

 

Beste er vel å ikke tillate budskap i det hele tatt. En hyllest til en avdød fotballspiller eller noe slikt burde vel gå ann, men ellers burde det være gult kort.

 

Dog syntes jeg det er latterlig når en spiller som drar av trøya under feiring får gult kort til tross at det ikke er noe budskap og de ofte har en skjorte under drakta også.

 

Enig der.

 

Man kan jo alltids ta en Bale, og hylle avdøde på skoen f.eks, ganske sikker han ikke fikk kort for det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...