Xanman Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg skal se alle Arsenal-kampene, alle kampene hvor utlånte Arsenal-spillere spiller og alle storkampene, evt. andre viktige kamper. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg følger selvsagt Liverpool tettest, og denne sesongen har jeg som mål å få sett 12-15 av ligakampene på Anfield og 2-5 bortekamper, og de jeg ikke får gått på ser jeg selvsagt på TV. Alt av Liverpool sees alltid, det skal være snakk om enormt viktige ting eller uheldige hendelser for å gå glipp av en Liverpool-kamp. Av andre kamper kommer det litt mer an på tid og tilgjengelighet, men jeg er ekstremt fotballinteressert på et generelt plan også, så jeg kan se enhver kamp fra PL. Toppkamper er et must, viktige kamper for Liverpools del og ellers en del underholdende oppgjør. Det er alltid noe bra å se fra PL, det er det som er så usannsynlig herlig med ligaen. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg skal selvfølgelig se alt av Arsenal, uansett. Utover det pleier jeg som regel å se alt som går ann, unntakene er kamper som Blackpool - Wolves muligens, drittkamper ser jeg om jeg ikke har noe annet å gjøre helst. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 United er som alltid førsteprioritet. Chelsea - Liverpool kan godt gå samtidig. United på TV'en uansett. Ellers ses det jeg får tid til. På tross av at det er deilig med en ny Premeir League-sesong skal jeg ikke droppe alt annet som skjer pga kampene. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Denne tråden her må da hete Ye Olde English Pub? Elno? 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Synd at navnet (nesten) er tatt. Ye Olde Pub (The English Pub) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Ye Olde Premier League Pub da? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hehe, ikke et dumt forslag. En navneendring må hvertfall til. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Ye Olde Premier League Pub da? Works for me. Lar dere diskutere litt over natten, så tar vi en avgjørelse i mårra? ^^ Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=jkHSOi_a_0M Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Gleder meg til å se han i aksjon for oss! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Kan jo sette opp en poll, men først trenger vi vel flere forslag. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 "One of the quickest, if not the quickest in the premier league" Dæven hvis det er sant.. Vet at dette er MUTV, men er det nesten sant angående Javier Hernandez sin fart? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Han var i hvert fall den raskeste i VM, så det stemmer nok ganske fint. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Ye Olde English Football Pub? Er ikke på mitt mest oppfinnsomme i dag. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Om Theo var med i VM, så ja. Raskere enn Theo. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Theo var vel ikke i VM om jeg husker rett. Jævla artig om vi har fått en så rask spiller! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Theo var ikke i VM, nei. Klarer knapt å se for meg at en spiller er raskere enn Theo, men vi får vente å se. Gutten løper tross alt 100 meter på 10,35. Vinneren av forrige NM løp på 10,67. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 gleder meg til PL start håper united tar det gullet nå, to sesonger uten ligagull blir alt for mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå