Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt enig i dette.

 

Det er kontakt mellom Bale og Sunderland-spilleren og jeg er 99% sikker på at man faller av den kontakten. Men Bale faller alltid på samme måten, og det virker som at han aldri prøver å holde seg på beina. Skjønner godt at dommeren gir han det gule, selv om det er feil.

 

Enig. Det ER filming av Bale. Ja, det er kontakt - men allerede når Bale får hånden rundt seg så har han bestemt seg for å tryne. Han holder bare igjen høyrefoten og kontakten i kneet er minimal (se så lite foten beveger seg) - så til tross for ekstremt høy fart så faller han så utrolig lett samt på en helt idiotisk måte. Er overbevist om at han hadde fallt til slutt der uansett, om han hadde prøvd å holde seg på beina. Han holder høyrebenet tilbake å faller bare rett ned som en sekk, dust sier nå jeg. Ser helt mongo ut.

Lenke til kommentar

Jeg mener Bale-situasjonen er en situasjon av typen "Damned if you do, damned if you don't". Det hadde blitt skriverier uansett hva dommeren gjorde. Selv mener jeg at den er... grei nok, forsåvidt. Bale kommer i stor fart, det er kontakt, men jeg tror han kunne holdt seg på bena med litt velvilje.

 

Ikke filming, kanskje en smule kynisk?

Lenke til kommentar

Det virker så marginalt. Han prøver ikke å holde seg på beina engang. Det er bare bak med føttene og ned på bakken.

 

Jeg forstår hva du mener, det har bare med hans (hva-skall-vi-kalle-det-for-?) "fallteknikk" å gjøre. Broren min mente det samme som deg og vi såg jo alle den samme kampen. Jeg og irriterer meg over måten han kaster seg på men det fjerner ikke det faktum at det var en klar straffe. Menmen, denne gangen klarte vi oss uten den heldigvis.

Lenke til kommentar

Å forlange at en av de klart raskeste spillerne i PL skal holde seg oppreist på beina når han får et kne i siden mens han er i full fart, er for meg personlig uforståelig.

 

Forlange? Er da ingen som forlanger. Det de fleste reagerer på er at mannen faller som en sekk. Det er ikke et naturlig fall. Forstår godt at dommeren dømmer filming og gult der, hvertfall med Bale's CV. Hadde han ikke holdt foten igjen og gått ned i bakken på den måten hadde han fått straffe, det er jeg overbevist om. Han og Suarez (bla.) ødelegger for seg selv med å falle som idioter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...