Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Det er en soleklar straffe, jeg såg det med en gang og ser det ennå tydeligere når jeg ser det bakfra. Aner ikke hvor det kommer fra at han "var på vei ned" før det var kontakt. Bale løper i 734 km/h og blir løpt rett inn i kneet på stamfoten samtidig som han blir dratt i trøya. Noen ganger lurer jeg på om forumbrukere her bare finner opp beviser for å støtte det de selv mener, kan man ikke i det minste prøve å være litt saklig?

 

1356791376646.gif

 

Greit at man ikke liker Bale pga filmingen og helt greit at han kan for det selv men rett skal være rett og dette er vel det 4. av 5 gule kort som er feilaktig? Menmen, akkurat det skal jeg ikke si noe på da han sannsynligvis har kommet unna med omtrent det samme antallet filminger.

 

Denne gangen imidlertid, ble Tottenham og Bale snytt for straffe.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hille: Da bør du undersøke synet ditt (ikke vondt ment) for det er jo umulig å ikke se det der?!? Bales knee blir tatt akkurat i det han har mest vekt på det, samtidig bruker stopperen armen for å bringe ham ut av balanse. De av oss som har spilt i forsvar vet godt at det der er et like enkelt tjuvtriks som filmingen spissene ofte bruker seg av.

 

Men seriøst, du ser det ikke? Hehe

Endret av Solaar
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Helt hårreisende at Nasri fikk rødt kort.

Tofotstakler kom i en helvetes fart på han, han fløy opp i luften som en nyttårsrakett og fikk rødt kort for hva?

At han og motspiller stod panne til panne og kjefter på hverandre?

Dommer må ha røykt sokkene sine før kampen

 

Det var merkverdig merkelig, ja...

Lenke til kommentar

Det virker så marginalt. Han prøver ikke å holde seg på beina engang. Det er bare bak med føttene og ned på bakken.

 

Helt enig i dette.

 

Det er kontakt mellom Bale og Sunderland-spilleren og jeg er 99% sikker på at man faller av den kontakten. Men Bale faller alltid på samme måten, og det virker som at han aldri prøver å holde seg på beina. Skjønner godt at dommeren gir han det gule, selv om det er feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...