Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det mest latterlige ved hele sparkingen av Berg er jo de som kommenterer på Dagbladet/VG/TV2s sider. Tydeligvis er folk, av en eller annen grunn, ufattelig glade for at han er ferdig. Det e vel de samme folkene som av en eller annen gurnn ønsket at han skulle mislykkes fra starten av. De som kaller dette "flaut" er vel mest sannsynlig de som sitter hjemme på gutterommet og tror at en ekspertanalyse i fotball er å kunne forutsi hva resultatet kommer til å være.

 

Seriemester i Permier League, gode karrierer i både Blackburn og Man Utd på toppnivå, 100 kamper for Norge og trener for et ganske nylig Premier League-lag. Berg må virkelig skamme seg når han ser tilbake på karrieren sin. Herregud, for en taper.

Lenke til kommentar

Berg hadde aldri noen sjanse med mindre han klarte å trekke en kanin ut av kyllingstumpen til eierne.

 

Klubben under Venkys er en klubb i fritt fall, som i stedet for å fokusere på å stabilisere en grunnflate for å klubben å bygge seg opp på, kaster penger etter problemene sine og tror alt vil løse seg bare man vil nok og ansetter en klubblegende man egentlig ikke ville ha.

 

Det var muligens en dum avgjørelse av Berg å ta stillingen med tanke på videre karriere, men kan man virkelig klandre han?

Dette var kanskje den eneste muligheten han hadde til å trene sin gamle klubb, og han er ikke så langt ute på viddene som så mange liker å tro.

 

Han har gode analyser, men er desverre ingen tv-personlighet.

Lenke til kommentar

http://blogg.tv2.no/...premier-league/

 

Imponerende av Alsaker å si at Sterling har vært bedre enn Mata etter halvspilt sesong. Pussig lag. Det må vel Arsenal fansen være enig i og? Mtp at Cazorla ikke engang er plukket ut til benken.

 

Mata 14(2) kamper 7 mål 7 assist

Sterling 16(2) kamper 1 mål 2 assist

Cazorla 18 kamper 7 mål 4 assist

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Han sier jo egentlig ikke at han er bedre enn Mata. Men at prestasjonen hans er bedre....

 

Men det er vel heller ikke sant er det? Så lenge Mata er benket til fordel for Sterling så antar jeg at han mener Sterling har vært bedre. Og så vidt jeg husker så har midtbanekrigen vært mellom Mata og Cazorla. Sterling har bare vært en overraskelse i noen kamper. Men du setter vel ikke opp årets lag etter spillere som har spilt bedre enn du antok? Du tar de som har vært best.

 

The FA can confirm that red cards shown to West Ham's Carlton Cole and Everton's Darron Gibson have been rescinded. http://bit.ly/TlibxN

Lenke til kommentar

Som sagt: Prestasjonen har vært bedre GRUNNET hans alder osv.

 

Sett i forhold.

 

Tatt i betraktning osv.

 

Han sier ingen plasser at Sterling har spilt bedre. Sånn eg tolker hans plassering av Sterling.

Sier heller ikke eg er enig/uenig da eg ikke har sett i nærheten nok av noen av de.

 

Når det er sagt blir eg ikke overrasket over at Alsaker hauser opp en liverpool spiller :p

Lenke til kommentar

http://blogg.tv2.no/...premier-league/

 

Imponerende av Alsaker å si at Sterling har vært bedre enn Mata etter halvspilt sesong. Pussig lag. Det må vel Arsenal fansen være enig i og? Mtp at Cazorla ikke engang er plukket ut til benken.

 

Mata 14(2) kamper 7 mål 7 assist

Sterling 16(2) kamper 1 mål 2 assist

Cazorla 18 kamper 7 mål 4 assist

 

Håper Alsaker pakker snippveska for å kommentere norsk fotball.

Lenke til kommentar

 

 

Hehe, blogg innlegget hans var iallefall ikke noe som burde taes alvorlig.

 

Men for å se hva de andre mener: Om dere kunne plukke ut årets lag etter halvspilt sesong. Hvem hadde deres 11 vært?

 

Begovic

Rafael - Shawcross - Nastasic - Baines

Mata - Fellaini - Cazorla

Michu - van Persie - Bale

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Feil divisjon, men nevner likevel.

Står i avisene nå at Mahatma ChickenCurry som eier BBR skal ansette en eller annen Bollywood skuespiller som trener.

 

Hvor mye er det mulig å pisse på en fotballklubb sitt navn og rykte?

De sa selv når de kjøpte klubben at det var fordi at merkevaren dies ville bli kjent over hele verden.

Er godt mulig det er en sannhet, men tror ikke det er med positivt fortegn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...