Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjer med Stoke-hatet? Bare moro med lag som gjør ting på sin måte. Alle kan ikke spille like underholdende fotball som Liverpool.

 

Det er litt irriterende når laget ditt får to gule kort i mot seg på en omgang for førstegangsforseelser når Stoke-spillerne slipper unna med tilsvarende. Ellers må de da få lov til å leke tøffe og ligge med 10 mann i forsvar. Det virker jo, de holder seg jo oppe og får helt greie plasseringer på tabellen.

Lenke til kommentar

Jeg skrev irriterende. Det er du som skriver hat. Og når et lag tydeligvis har fått den egenskapen at dommerne lar dem få lov til å spille sin stil når motstanderne ikke får lov til det, da "hater" man det laget fordi de utnytter dårlige dommere på den måte. På samme måte som vi som supportere elsker å hate et United-lag som alltid får mer overtid enn alle andre og som virker å miste all kontroll i beina om det er antydning til kontakt i feltet. (Eller på samme måte som andre "hater" Tottenham når Bale finner det for godt å legge inn en søknad om karriere i Hollywood etter sine 20 år på fotballbanen).

 

Det å hate andre lag er en del av fotballen. Det er oss mot dem. Det er halve poenget, i alle fall for mange.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Stoke spiller en dritt fotball som er latterlig at vi får se i PL. Vi har 19 lag som prøver, også har vi Stoke. Som satser på å være idioter og slippe unna med det. Du kan få like lag som kun satser på lange baller og dødballer, men Stoke er et kvalmende lag å se på. Det er synd at de er i PL.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

De tingene dere nevner er jo dommernes feil, ikke Stokes. Skjønner ikke hvor hatet kommer fra. Stoke har stabilisert seg i Premier League takket være arbeidsmoralen deres, det står det respekt av.

 

Stoke har stabilisert seg i Premier League pga. dommerhjelp. De hadde rykket ned med flere poengs margin hadde de ikke fått så mye hjelp som de fikk ifjor. Sorry, men jeg velger Liverpool (som faktisk prøver å spille fotball) over Stoke any given day, og jeg er ikke fan av førstnevnte for å si det sånn.

 

Stoke spiller en dritt fotball som er latterlig at vi får se i PL. Vi har 19 lag som prøver, også har vi Stoke. Som satser på å være idioter og slippe unna med det. Du kan få like lag som kun satser på lange baller og dødballer, men Stoke er et kvalmende lag å se på. Det er synd at de er i PL.

 

Enig.

Lenke til kommentar

Ut i fra mitt innlegg, om at det å "hate" er en del av å være supporter, så har jo Stoke gitt oss et lag vi alle misliker. Derfor hører de jo hjemme!

 

Jeg synes forresten at Birmingham lenge spilte på mye det samme som Stoke. Kanskje ikke like mye i feltet, men de hadde noen spillere som ikke akkurat var forsiktige når de takla. Glad for at de er borte.

Lenke til kommentar

Ut i fra mitt innlegg, om at det å "hate" er en del av å være supporter, så har jo Stoke gitt oss et lag vi alle misliker. Derfor hører de jo hjemme!

 

Jeg synes forresten at Birmingham lenge spilte på mye det samme som Stoke. Kanskje ikke like mye i feltet, men de hadde noen spillere som ikke akkurat var forsiktige når de takla. Glad for at de er borte.

 

Men hatet du har mot Stoke er ikke det hatet man har mot f.eks. Tottenham, om du skjønner. Stoke er bare et lag man ønsker alt vondt med.

Lenke til kommentar

Men hatet du har mot Stoke er ikke det hatet man har mot f.eks. Tottenham, om du skjønner. Stoke er bare et lag man ønsker alt vondt med.

 

Jeg klarer ikke å ta til meg det rivaliseringshatet som går mellom klubber i et land jeg ikke har noe forhold til utover at det er moro å ta en helgetur til London og å se fotball på TV. Spesielt ikke når de lagene prøver å spille bra fotball (slik f.eks. Arsenal gjør - jeg liker jo å se Arsenal på TV). Derfor trer lag som Stoke inn og tar den rollen for meg.

 

Men all ære til Stoke. Det er ikke til å dytte under en stol at de kjemper for poengene og har tidvis veldig god organisering av laget sitt i forsvar, noe fansen deres elsker, naturlig nok. Og tidvis har de jo prøvd å bytte om til et spill med tradisjonelt vingspill med innlegg og så videre. De har jo til og med kjøpt en kreativ midtbanespiller i år!

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...