Latias Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 Aston Villa blir overkjørt av Spurs. Et hvert fotballag i England burde valse over disse guttungene fra Birmingham. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Tja, ikke om du er de hjelpeløses hjelper. Som Brann og Liverpool supporter vet jeg alt om det Vet ikke hvor mange ganger jeg har hørt "karrierens/sesongens første mål" og "står som en vegg" om motstanderene Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) Fordi det viser mangel på forståelse for regler til tross for fakta på bordet, istedenfor manglende syn. En ting er å ikke se det, en annen hvordan ikke klare å håndheve det. Red.: Her glemte man oppdatere gitt, var ment til AllFather for en stund siden. Endret 26. desember 2012 av PSV Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Mer alvorlig fordi at? Direkte avgjørende for et mål i mot. Newcastle hadde shitloads med muligheter til å forhindre RvPs mål, selv om Colo var én promille redusert. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Så i dine øyne er "offside" verre en å slå en motspiller i ansiktet? bare lurer. Hvis begge er feil av dommeren så er begge feil, ingen av de som da er mer eller mindre feil en den andre. Feil er feil Kommentar var ment for PSV Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) Endret 26. desember 2012 av MagnusW Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Det er jo ikke snakk om at RvP slo han i fjeset med vilje da, hvis noen tror det må vedkommende ta seg en pille "ta seg sammen" og avstå fra å ytre seg offentlig før effekten har slått inn. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Et fett om det er med vilje eller ikke. Går folk i offside med vilje? Scorer folk selvmål med vilje ? Feil er feil . Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Bale (hodet) minner meg om en eller annen TV serie apekatt som er/var populær, ikke gamle serien, noen som vet hvem jeg tenker på? Husker å ha sett serien hos min niese for er par år siden Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Curious George/Nysgjerrige Nils. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 Første målet til Defoe med Adebayor på banen. Ikke verst når man står med ti ligamål. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Curious George/Nysgjerrige Nils. Stemmer, takk Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 Og Bale avgjør! Herregud, Villa har et drittforsvar. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 Bale er helt rå! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Så i dine øyne er "offside" verre en å slå en motspiller i ansiktet? bare lurer. Hvis begge er feil av dommeren så er begge feil, ingen av de som da er mer eller mindre feil en den andre. Feil er feil Kommentar var ment for PSV Tror egentlig du skjønner hva jeg mener, men poenget mitt er at det er en større tabbe av dommerne å se noe for så å ikke vite hvordan håndtere det enn å ikke se det i første omgang. At begge målene potensielt skulle vært avblåst (har ikke sett "slaget" da jeg dro rett i selskap) gitt at slaget var reellt, er det liten tvil om. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 Hat-trick! PLs beste ving? Lenke til kommentar
magb Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Liten tvil om det, hvem skulle vært bedre? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Ashley Young. Lol. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) 13 minutter, 3 mål, feilaktig straffe og 2 gule kort. Og jeg trodde kampen skulle bli kjedelig. Endret 26. desember 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå