Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spyr av United-fansen som klager og syter over at United er så rævva. De har vunnet 15 av 19 kamper i år. Fy faen!

 

Slapp inn 33 på 38 kamper i fjor, i år er det allerede 28 på 19 kamper. Det er vel lov å klage på et elendig forsvar? Offensivt er det dog ikke mye å klage på, og det kan vi takke en slagen, gammel franskmann for.

Lenke til kommentar

Van Persie er så grusomt fæl til å slå motspillere.

 

Det kan du ikke klage på i dag, pølsa. Colocini er minst like ille. Hvor mange albuer delte ikke han ut? Og Williams(?) på Hernandez, albue rett i bakhodet på en hodeduell. Sier ikke at det er spesielt stygt, men det er en del av spillet. Grunnen til at du henger deg opp i RvP er fordi han er A) god, B) spiller på United og C) Newcastle har tapt (fortjent).

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

United er flinke til vinne, og gir ikke opp :)

Eneste er at der ene målet burde ikke vært en realitet da RVP klasker til en motspiller i ansiktet rett før. Men skjer så kjapt at er ikke alltid dommere får slikt med seg :)

 

Mer alvorlig det at andremålet til Newcastle skulle vært annullert. Men de som holder med andre lag enn United pleier som regel å ignorere dommeravgjørelser som går den andre veien...

Endret av The Hoff
Lenke til kommentar
Er ikke ofte sjefen får straff for å kjefte på sine ansatte.

:D Nå lo eg godt! Den var krem Emils. (Ikke noe ironi sarkasme eller noe)

 

Skulle ikke det vært rødt til Valenica?

Definitivt. Andre gule. Taklingen er ikke stygg, men den kvalifiserer til et gult.

 

Konsekvensen såg derimot ut til å være stygg.

 

da er vi enig regner jeg med, målet ble rettmessig godkjent :)

Greit å vite til senere diskusjoner rundt fotballregler ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...