Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forbanna flaks for Chelsea i dag. Blir gal hvis det drittlaget vinner PL med dommernes hjelp i år igjen. 4 poeng på 2 matcher har de fått donert i forhold til oss i går og i dag. Surt.

[edit] 4 poeng

[edit2] Lyspunktet er at de fortsatt stinker ræv og at de ikke er i nærheten av å produsere like mye sjanser som Bolton.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

I følge espnsoccernet.com ifølge TV2 så er Robbie Keane så og si klar for West Ham. Stemmer dette Maefteda? Wolves var jo ute etter han nå ettersom Doyle tydeligvis har levert sin andre transfer forespørsel for året. Keane er ingen jeg ønsker i Wolves selv om han en gang kom fra klubben, han har gjort sitt på toppnivå og tror ikke han har mye å bidra med. Så hadde vær veldig greit hvis dere stjal han fra oss.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Ingenting er confirmed enda, og med tanke på historikken rundt "klare" spillere de senere årene, venter jeg med å se til det er offisielt.

Sidwell er den eneste som G&S og Grant har confirmed på vei inn. Han erstatter Behrami som skal ut. Idag sa Gold at de forhandlet med 15 forskjellige spillere, så det blir spennende å se hva som skjer her. Carlton Cole til Liverpool er også godt mulig, og for 9 mill er jeg ikke vond å be, selv om jeg har et stort ønske om at Cole skal får ut potensialet i klubben.

Vi jobber med Dieumerci Mbokani fra Monaco også, og det ryktes sterkt om Demba Ba fra Hoffenheim, så Keane er nok bare et av mange alternativer.

Ginecologo: Vanvittig at dere skaffer Ben Arfa så billig. Har alltid trodd at han skulle bli klar for en klubb i Europa-sjiktet. At dere får han for £1,5 mill er intet annet enn utrolig. Får håpe for deres del at han rister av seg skaden så fort som mulig, for han har potensialet til å nå langt.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Det har ikke noe med hevn å gjøre, vi trenger Richie og Josh tilbake. :whistle:

Uten å ha lest artikkelen, så forstår jeg Fergie i dette tilfellet. Grunnen til at de ble lånt ut til Preston var jo nettopp fordi sønnen hans var manager der. Jeg forstår reaksjonen til Fergie, selv om det muligens var overdrevet.

Lenke til kommentar

Darren skaffet Preston disse spillerene, hadde ikke hatt nubbsjans uten hans far. Preston sparker Darren, dermed alle hans kontakter flyr ut av vinduet. Ser at det er litt smålig, likevel, Preston må ha sett den komme. De har den dårligste stallen i wankership, strengt tatt skulle aldri De Laet og King blitt lånt ut dit i første omgang.

Lenke til kommentar

Mens manu selfølgelig aldri har dommer avgjørelser med seg, feks mot tottenham, nani gjorde alt riktig og fortjente virkelig det målet. Nesten vanvittig så blinde enkelte kan bli, klart chelsea var heldige, men det betyr ikke at manu har sine svin på skogen de også. Holloway ja, egentlig ganske frisk type, men man må være ganske naiv viss man ville valgt bort å vinne i lotto. Det kan godt være han er den eneste en som hadde gjort det, men ikke kom her å tro at vi hadde gjort det, eller noen annen klubb i pl. Altfor mye blindt hat her, uten så mye å tenke på seg ingen klubb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...