Latias Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. desember 2010 Det vil bli funnet rubler i kofferten til dommer Mike Jones etter kampen. Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 29. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2010 Og der leder Wolves 1-0 over Liverpool Plaster på såret fra tragedien i går Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 29. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2010 WIGAN!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Synd Chelsea har en smule flaks i dag. Jævla irriterende at Bolton blir snytt for straffe og. Endret 29. desember 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Forbanna flaks for Chelsea i dag. Blir gal hvis det drittlaget vinner PL med dommernes hjelp i år igjen. 4 poeng på 2 matcher har de fått donert i forhold til oss i går og i dag. Surt. [edit] 4 poeng [edit2] Lyspunktet er at de fortsatt stinker ræv og at de ikke er i nærheten av å produsere like mye sjanser som Bolton. Endret 29. desember 2010 av Geir M Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) I følge espnsoccernet.com ifølge TV2 så er Robbie Keane så og si klar for West Ham. Stemmer dette Maefteda? Wolves var jo ute etter han nå ettersom Doyle tydeligvis har levert sin andre transfer forespørsel for året. Keane er ingen jeg ønsker i Wolves selv om han en gang kom fra klubben, han har gjort sitt på toppnivå og tror ikke han har mye å bidra med. Så hadde vær veldig greit hvis dere stjal han fra oss. Endret 30. desember 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2010 Hva skal Wolves med Keane? Dere har jo storscoreren Wardy. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2010 Hatem Ben Arfa signerer for Newcastle til uka ifølge _seriøse_ journalister. Bra, bra, bra! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Ingenting er confirmed enda, og med tanke på historikken rundt "klare" spillere de senere årene, venter jeg med å se til det er offisielt. Sidwell er den eneste som G&S og Grant har confirmed på vei inn. Han erstatter Behrami som skal ut. Idag sa Gold at de forhandlet med 15 forskjellige spillere, så det blir spennende å se hva som skjer her. Carlton Cole til Liverpool er også godt mulig, og for 9 mill er jeg ikke vond å be, selv om jeg har et stort ønske om at Cole skal får ut potensialet i klubben. Vi jobber med Dieumerci Mbokani fra Monaco også, og det ryktes sterkt om Demba Ba fra Hoffenheim, så Keane er nok bare et av mange alternativer. Ginecologo: Vanvittig at dere skaffer Ben Arfa så billig. Har alltid trodd at han skulle bli klar for en klubb i Europa-sjiktet. At dere får han for £1,5 mill er intet annet enn utrolig. Får håpe for deres del at han rister av seg skaden så fort som mulig, for han har potensialet til å nå langt. Endret 30. desember 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2010 Helt ærlig, Holloway er i en klasse for seg. 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2010 Holloway gjør det han kan for at jeg skal like han enda bedre! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2010 http://www.dagbladet.no/2010/12/30/sport/fotball/premier_league/sir_alex_ferguson/manchester_united/14894908/ Alex Ferguson hevner seg på Preston etter sparkingen av sønnen ved å hente tilbake Joshua King og Richie de Laet fra låneoppholdet i Preston. United vil også ha tilbake en tredjemann, Matthew James, så fort som mulig. Herregud så patetisk! 4 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. desember 2010 Det har ikke noe med hevn å gjøre, vi trenger Richie og Josh tilbake. Uten å ha lest artikkelen, så forstår jeg Fergie i dette tilfellet. Grunnen til at de ble lånt ut til Preston var jo nettopp fordi sønnen hans var manager der. Jeg forstår reaksjonen til Fergie, selv om det muligens var overdrevet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2010 Veldig overdrevent. Forstår godt at han er sur, men det der synes jeg rett og slett bare er jævlig gjort. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2010 Darren skaffet Preston disse spillerene, hadde ikke hatt nubbsjans uten hans far. Preston sparker Darren, dermed alle hans kontakter flyr ut av vinduet. Ser at det er litt smålig, likevel, Preston må ha sett den komme. De har den dårligste stallen i wankership, strengt tatt skulle aldri De Laet og King blitt lånt ut dit i første omgang. Lenke til kommentar
Nycoplus Skrevet 31. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2010 Mens manu selfølgelig aldri har dommer avgjørelser med seg, feks mot tottenham, nani gjorde alt riktig og fortjente virkelig det målet. Nesten vanvittig så blinde enkelte kan bli, klart chelsea var heldige, men det betyr ikke at manu har sine svin på skogen de også. Holloway ja, egentlig ganske frisk type, men man må være ganske naiv viss man ville valgt bort å vinne i lotto. Det kan godt være han er den eneste en som hadde gjort det, men ikke kom her å tro at vi hadde gjort det, eller noen annen klubb i pl. Altfor mye blindt hat her, uten så mye å tenke på seg ingen klubb. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) spent på hvem som kommer på det britiske OL-laget, håper på noe sånt som dette: Hart(ENG) Hutton(SCO)-Wilson(SCO)-Jones(ENG)-Evans(NIR) Young(ENG)-Rodwell(ENG)-Ramsey(WAL)-Bale(WAL) Welbeck(ENG)-Sturridge(ENG) Er vel en grense på hvor mange spillere over 23 år man kan ha med seg så Endret 31. desember 2010 av Chef Samebror Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2010 Er vel 3 spillere som kan være over 23 så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå