IcedInsanity Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Har da ingenting med hva du er? Harde slag/støt mot bakhodet kan være fatale uansett om du er lege eller uteligger. Burde vel alle forstå. Lenke til kommentar
Populært innlegg Xanman Skrevet 23. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 23. desember 2012 22 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 http://www.dagbladet.no/2012/12/23/sport/fotball/premier_league/wayne_rooney/sir_alex_ferguson/24964037/ Wayne Rooney - som hadde en usedvanlig dårlig dag og ifølge Opta tapte 12 av 12 fifty/fifty-dueller - er ikke like nådeløs som sjefen sin.I stedet avdramatiserer han situasjonen overfor BBC. - Det er sånne ting som kan skje. Fløyta har gått, forsvareren er i ferd med å klarere og den treffer ham i hodet. Jeg tror dommeren gjorde det riktige, sier Rooney. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2012 Noen som husker reaksjonen til RvP etter den situasjonen? Det tviler jeg på. Alle prater om Williams og det nøye planlagte utbruddet til Fergie, ingen om at RvP mistet hodet. Verdens beste manager. God jul til alle som besøker puben. Aner ikke hvorfor vi har hairy 69 i tittelen, men vi satser på at julen deres er fylt med mange sånne. Lenke til kommentar
Populært innlegg Mchansern Skrevet 24. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 24. desember 2012 God jul til alle. Spesielt Robin van Persie som fikk livet i gave av herren på selveste lille julaften. 17 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Kanskje ikke tabloidene, men av de jeg har snakket i England om situasjonen så har det for det meste gått i latterligjøring av RvP og reaksjonen hans. Tabloidene og forum med anti-Utd supportere gjenspeiler ikke nødvendigvis virkeligheten, og den gjengse fotball-supporter (ihvertfall hvor jeg er) virker å være veldig klar over Fergie sin evne til å ta folk i forsvar. Uansett, god jul til samtlige av dere, måtte gledene være mange og store! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Forståelig at RVP ble forbanna på Williams. At han andre stopperen tok ut foten (cunt) når RVP reiste seg mot Williams får hele seansen til å se enda verre ut. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) Verre ut? Det får hele situasjonen til å se ut som RvP driter seg loddrett ut. Situasjonen i går forklarer hvorfor RvP tar dødballer. Han kan bli drept om han header. Endret 24. desember 2012 av Emils. 7 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Eg dør. Det er så morsomme kommentarer!!!!! 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Verre ut? Det får hele situasjonen til å se ut som RvP driter seg loddrett ut. Ja, ergo - verre. Hadde ikke han andre stopperen tatt ut foten så hadde ikke RVP trynt over Williams etc. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Hehe, fysikknerder ftw. Kunnskap er fett! Så vidt jeg kan se fra Wiki var RVP et problembarn på skolen. Med adekvat utdannelse kunne han lett ha gjort det regnestykket og funnet ut at det ikke var nødvendig med en så eksplosiv reaksjon. 6 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Kloffsk forblir min favoritt på forumet. 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Kloffsk forblir min favoritt på forumet. Gratulerer med dagen mister! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Forstår godt at RvP blir skremt av det sparket, han reagerte kanskje litt lenge, men det varierer vel i fra person til person hvor hissig man er. Han slår meg ikke akkurat som noen rolig type heller. Har han som sparket ballen sagt noe? Ser ut som et sleivspark. God jul! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Han gliste godt i intervjusonen når de spurte han om det Han kommenterte det på facebook også, når han RT en random fyr som tøyset med det. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Gratulerer med dagen mister! Takk, flott dag, om enn noe tung for kroppen. Håper alle fikk en fin kveld. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 http://mobil.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/williams-slipper-straff-for-drapsforsoeket-paa-van-persie-3953497.html Skandale, slipper fri fra drapsforsøk ! Satser på de anmelder han til politiet ! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Fortsatt like morsomt! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå