Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Lett" kommer inn er å dra det litt langt. Jeg tror mange eldre ser på Bryan Robson og George Best som selvskreven på laget. Både Scholes og Giggs er "Mr. Manchester United", en midtbane uten Bryan Robson er uaktuelt. Da står det mellom Keane og Scholes for meg. Andre har kanskje andre meninger om hvem som bør være sentralt..

 

På kantene har vi CR7, Beckham, Best og Giggs. Beckham spilte bare på høyresiden, mens CR7 kan plasseres på venstresiden... Om du setter CR7 på høyresiden, kommer spørsmålet om du vil ha Best eller Giggs på venstresiden. Hvem er Best av Giggs og Best? (haha).

 

Uansett - med mange store spillere opp igjennom historien blir det vanskelig å "lett" gi noen plass på tidenes XI. =)

Lenke til kommentar

Det er vel strengt tatt Daily Mail og The Sun som melder det.

 

Ser ut til at Leeds har blitt kjøpt opp og skal investeres i. Slik jeg har forstått det er det ikke slike summer som har blitt investert i Chelsea og City, det er vel kanskje ikke mulig lenger. Men noen millioner pund ekstra kommer vel godt med.

 

Dan Roan ‏@danroan

Ferguson says he'd be "surprised" if Scholes has told friends he's retiring (as reported), because "he says v little...hasn't spoken to me"

Lenke til kommentar

Han nekter for det selv og sier han skal reise en sak mot de, slik jeg har forstått det. Mikrofoner med opptak på spillere og det neste?

 

"Look at my hairstyle, what I wear, I'm not a prejudicial person, my hand gesture was in no way, shape or form a homophobic one."

 

"The referee's accusations are outrageous and defamatory. I will be taking legal action against him to prove my innocence." - http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/20811133

 

Var visst noe han gjorde med hånden ja.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Vet ikke hvor korrekte debatabledecisions er, men ting kunne sett annerledes ut:

 

 

DD16.png

Ikke så mye endringer for Chelsea, men godt å se at United nå korrekt ligger på førsteplass. Den mest overraskende er kanskje Liverpool.

 

Sånne tabeller er bare tull og hadde dømmingen vært perfekt hadde ikke tabellen vært slik uansett. Det er mange mange andre faktorer som ville spilt inn.

Lenke til kommentar

De tar vel for det meste avgjørende handlinger som fører til at poengene går i en annen retning, så ingen fasit nei. Men en indikasjon. Er ikke så hemmelig at Liverpool har fått noen avgjørelser mot seg.

 

Tror ikke man kommer til å se så mange megasummer hos Leeds som man har gjort tidligere hos Chelsea og City. Men en økning i utgifter som kan være avgjørende i et opprykk kan nok hende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...