Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja jeg mener det.

 

Edit: Nå er det jo ingen som bryr seg om hverken twittermeldingen eller boten bortsett ifra FA selv. Tviler på at Suso, Enrique, Liverpool FC eller homofile bryr seg om denne tåpelige saken som FA aldri skulle blandet seg inn i. Fa overdriver maktbruken veldig for tiden.

Endret av magb
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja jeg mener det.

 

Edit: Nå er det jo ingen som bryr seg om hverken twittermeldingen eller boten bortsett ifra FA selv. Tviler på at Suso, Enrique, Liverpool FC eller homofile bryr seg om denne tåpelige saken som FA aldri skulle blandet seg inn i. Fa overdriver maktbruken veldig for tiden.

 

Helt sykt at du kan mene det. Alle med mer hjernekapasitet enn et middels rumpetroll skjønner at "gay" ble brukt i en negativ setting.

 

For øvrig er jeg enig i det siste du skriver der, men nå er det en gang sånn at fotballspillere av en eller annen syk grunn holdes som forbilder for mange (personlig forstår jeg meg ikke på hvorfor mange folk har behov for "forbilder" av den typen, men mennesker er svake...). Da må de dessverre rette seg inn etter det og oppføre seg deretter. Liten pris å betale mtp. hvor priviligerte de er ellers.

Lenke til kommentar

Helt sykt at du kan mene det. Alle med mer hjernekapasitet enn et middels rumpetroll skjønner at "gay" ble brukt i en negativ setting.

 

 

 

Det er såklart satt litt på spissen, men det er endel sannhet i det også. Selv om man assosierer en ting med en annen, så betyr det faktisk ikke at det er negativt ladet.

Lenke til kommentar

Hvorfor er "gay" en negativ ting?

Det skjønner ikke jeg heller, men det mener vel FA.

 

Gay is a noun or an adjective that primarily refers to a homosexual person or the trait of being homosexual.

The term was originally used to refer to feelings of being "carefree", "happy", or "bright and showy". The term's use as a reference to homosexuality may date as early as the late 19th century, but its use gradually increased in the 20th century.

Høres jo ganske artig ut det da.

Lenke til kommentar

Du er mitt forbilde :)

 

<3

 

Regner forresten med du fikk med deg at en av kandidatene dine til "PLs dårligste spiller" har herjet i det siste, f.eks da United "strappet den på og ga den" til City :)

 

Det skjønner ikke jeg heller, men det mener vel FA.

 

 

Høres jo ganske artig ut det da.

 

Det at dere ikke skjønner dette sier mye om deres mentale kapasitet, beklager å si det, men slik er det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det sitatet stemmer ikke. "Gay" er meget utbredt som et skjellsord. Ikke lat som om du ikke har fått med deg det.

Det kommer an på hvordan man velger å bruke det.

Vil vel heller si det er ett fellesord som kan betyr så mangt.

Kommer vel kanskje litt an på alder og miljø hvordan det brukes.

Kanskje ikke så mange som er født etter 1990 som faktisk assosierer det ordet med mer enn homofili?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...