Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 KANAL??? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Tv2pl, tv2 sport xtra eller tv2sumo Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2012 Sunderland - Reading TV 2 PL HD1 Bradford - Arsenal TV 2 Sport Xtra (Sky Sports) Den siste er ikke på tv tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Da blir det dessverre Sunderland. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Skal ha kome med "abusive and/or insulting words towards a match official following the Manchester City v Manchester United", altså etter at kampen var over. Om det skulle vere det som visast på gif'en så skal det mykje til at han kan straffast. Nja, setningen kan også leses som "has been charged ... following the match", altså at han har blitt siktet etter kampen, så det står i grunn ikke der når han skal ha gjort det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Vanskelig å velge bort PL-kampen, men umulig å holde seg unna Capital One Cup etter målfestene sist gang. Ser lovende ut! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2012 Tror jeg holder meg til PL jeg og etter å ha sett å trykket. Bradford opp i ledelsen! Håper du angrer nå. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Nja, setningen kan også leses som "has been charged ... following the match", altså at han har blitt siktet etter kampen, så det står i grunn ikke der når han skal ha gjort det. Sant nok, regna berre med at dersom det hadde skjedd under kampen, så ville han fått ein reaksjon då, og så lite Barry vart vist på søndag så kunne ein lure på om han var på bana. Det kan sjølvsagt hende at noko har vorte fanga opp som ikkje dommarane har fått med seg, men då må ein lure på korleis FA har fått det med seg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Bradford opp i ledelsen! Håper du angrer nå. Ja, jeg har gått glipp av begge målene som er scoret i dag. Men nå holder jeg meg til Arsenal kampen Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Wow, for en goll av Fletcher! Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Bradford knuser Arsenal Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2012 Ja, jeg har gått glipp av begge målene som er scoret i dag. Men nå holder jeg meg til Arsenal kampen Skiftet du før Sunderland scoret sitt andre? Jeg som byttet ut Fletcher og fikk inn Aguero før denne runden. Haha. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Skiftet du før Sunderland scoret sitt andre? Jeg som byttet ut Fletcher og fikk inn Aguero før denne runden. Haha. Uff, ja jeg byttet før Sunderland scoret. Det her er helt håpløst. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Det er derfor man alltid velger seg en kamp og ser den, det å bytte mellom flere ender alltid på den måten. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Godt poeng. Hvilken ser dere på? Haha, Gervinho er toppklasse. Endret 11. desember 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2012 Nesten litt utrolig at Bradford ikke leder 2-0 til pause mot et nærmest toppet Arsenal-lag. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Arsenal får bank av noe som i Norge tilsvarer indre Toten fotballkrets. God underholdning Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Hahah, indre Toten og faktisk. Er vel ikke så forferdelig mange lag på Toten så vidt jeg vet? Dog så har de vel 1 tippeliga spiller. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Hahah, indre Toten og faktisk. Er vel ikke så forferdelig mange lag på Toten så vidt jeg vet? Dog så har de vel 1 tippeliga spiller. Joda, FK Toten (4. div), Raufoss IL (2. plass i 2. div i år), Ihle IL (5. div), Eina SK (5. div) og Reinsvoll IF (5. div) Kolbu/KK (4. div) Edit: de jeg kom på i farta Endret 11. desember 2012 av Sveern 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Var ikke klar over at de lagene gikk under Indre Toten, men kan nok stemme det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå