Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Skal ha kome med "abusive and/or insulting words towards a match official following the Manchester City v Manchester United", altså etter at kampen var over. Om det skulle vere det som visast på gif'en så skal det mykje til at han kan straffast.

 

Jah...

 

Tevez burde fått seg ein smekk ja. Likevel berre å prøve å heve seg over det.

 

Når Barry er nevnt. Var han forferdelig usynlig under kampen i helga? La først merke til at han var på bana seint i første når han blåste ballen langt over mål eller noko sånt etter ein corner

Endret av archanios
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja og det skulle vere den rette avgjersla? Det burde vere eit ganske klart raudt kort om dommaren får det med seg, og i såfall dårleg dømming. Men om dommaren ser situasjonen med Tevez så er det også direkte raudt kort og inga unnskyldning for dommaren når han i tillegg har gult frå før. Eksempelet ditt er berre eit eksempel på dårleg dømming, so what?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke hørt noe sipping fra noen Roma supportere (ikke så mange her, men i div andre forum).

Jeg er enig i at det er dårlig dømming, men alle opplever det hele tiden.

Hva med Yaya som var alene gjennom også ble det blåst av når han skulle ha fordel?

Det kunne også forandret hele utfallet av matchen.

Den dårlige dømmingen i Manchester derbyet gikk begge veier.

 

I Roma - Fiorentina gikk det en vei. Fiorentina fikk mål med 5 mann i offside. Det ble ikke rødt i situasjonen over og Roma fikk annulert ett mål feilaktig for offside (av samme linjemann som lot 5 mannsoffsiden til Fiorentina gå). Totti fikk også to lignende spark som Jones fikk, uten at det ble noe mer enn frispark.

 

Men Roma vant så da gidder jeg ikke å fokusere på det negative.

 

Skal også nevnes at listen ligger noe høyere for kort og slikt i Serie A har jeg inntrykk av.

Lenke til kommentar

Ja, heilt klart at det var dårleg dømming begge vegar. Sjølvsagt blir det også litt ekstra klaging når det er Tevez, av naturlege grunnar. Og det er faktisk ganske alvorleg at det ikkje blir tatt tak i 1) dersom dommaren ser det og då bør straffe det eller 2) dommar ikkje ser det, men då bør Fa ta tak i det etterpå.

 

Når det er sagt så er det ikkje så voldsomt mykje vits å ta av på det heller. Det er irriterande når dommaren dømmer som han gjer i andreomgangen på søndag uansett utfall, men det er ikkje noko vi får gjort noko med.

Lenke til kommentar

Når Barry er nevnt. Var han forferdelig usynlig under kampen i helga? La først merke til at han var på bana seint i første når han blåste ballen langt over mål eller noko sånt etter ein corner

 

Jeg la ikke merke til han før han stilte seg i muren på overtid. Ble litt overrasket da jeg så i etterkant at han faktisk startet kampen.

 

Når det gjelder Tevez så skulle han ha hatt to røde. Hadde gult fra før, pluss frisparket han lagde i forkant av 2-3 hindret en god United-mulighet. Sparket hans er muligens lov i kickboksing eller italiensk fotball, men i vanlig fotball er det minst tre kampers utestengelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...