Latias Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Tett før du jinxa det latias. Bale er oppskrytt. Det samme med Hutton. Haha. Visste at Carew ikke var blant de mest populære hos Houllier, men har han plutselig blitt 4. valg? :!: Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Kjipt å ikke klare å få den ballen i mål mer enn en gang i dag, samt rote det til slik som vi gjorde. Ballen 44% av tida på City sin banehalvdel. City forsvarte seg bra og har både flaks og Tevez og får dermed med seg 3 poeng fra Newcastle. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 For et kjøp Van der Vaart er!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Helt ekstremt det der. Fyren er jo helt drøy når det kommer til assists og ikke minst scoringer. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Herregud for en klovn Gomes er. :!: Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Herregud for en kamp.. I dag viser Tottenham styrke. En mann mindre i en hel omgang og allikevel så orker de helt ut. Ære være VdV. Nå må bare Gomes holde tunga beint i munnen fremover. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 27. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2010 beklager for å ha utlevert feilinformasjon , må ha misfortått fullstendig. Jeg bøyer meg i støvet. Kveldens kamp er vell kun for betalende kunder? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2010 Synd. Burde vært slik i hele romjulen. Tror faktisk det kunne slått ut positivt for TV2 om de hadde det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. desember 2010 PL hele ettermiddagen og kvelden på en tirsdag. Sweet. 16.00 Stoke - Fulham 16.00 WBA - Blackburn 16.00 Man City - Aston Villa 16.00 Spurs - Newcastle 16.00 Sunderland - Blackpool 18.30 West Ham - Everton 21.00 Birmingham - Man Utd Hvilken kamp skal folket se kl. 16? Frister å se Welbeck leke for Sunderland, men ender nok med å se Spurs-Castle. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2010 Blir å småløpe hjem fra jobb å se Spurs - Newcastle her. Det er den eneste kampen jeg rekker i dag, skal på konsert senere, men det er jo den viktigste for min del da. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2010 Sunderland - Blackpool, såklart. Bent - Gyan - Welbeck Lovelyyyy. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2010 Mye fart i den trioen der. Glad det ikke funket mot oss her om dagen. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2010 Nå spilte ikke "trioen" mot oss heller, men Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2010 Bent og Gyan spilte vel? Sunderland hadde ballen såpass lite at jeg bare fikk med meg hvem de spilte med bak. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. desember 2010 Nå brukte de strengt tatt ikke den trioen mot oss, for Welbeck er lånt ut fra oss. Uniteds utlånsoldater gjør nytten i år. Både Cleverley og Welbeck har storspilt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2010 Det var et uvanlig tregt svar fra deg, Latias. Vet Welbeck er utlånt fra oss. Ble bare at jeg ikke skrev det alt for presist. Tenkte på at han ikke kunne spille mot oss, så da ble det bare at jeg skrev trioen, men tenkte på Bent/Gyan. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2010 Krul; Perch, S Taylor, Coloccini, Simpson; Routledge, Barton, Smith, Tiote, Gutierrez; Carroll Perch og Smith. Blir stortap det her. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. desember 2010 Smudge er da ikke så dårlig? Tap hadde det nok blitt uansett, for jeg ser ikke hvordan Newcastle skal stoppe VDV og co. Håper på magi fra Carroll. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2010 Smith er sånn ca Premier Leagues dårligste spiller. Bytter han gjerne mot Bebe eller hvilken som helst fyr. Han var god, men glansdagene er over for lengst for å si det slik. Håper han kan overbevise i dag uansett, men har ikke troa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå