PSV Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Er vel en småalbue i forkant av Phil Jones der når jeg tenker meg om, Phil Jones til å bli utestengt i tre kamper og Tevez slipper fri? I think so. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Er vel en småalbue i forkant av Phil Jones der når jeg tenker meg om, Phil Jones til å bli utestengt i tre kamper og Tevez slipper fri? I think so. Det blir isåfall drøyt strengt spør du meg. Ser spillere som skjermer slik 100 ganger iløpet av en kamp. Imo er det ingen bevist albue der. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Mtp at RvP slipper unna med klarere så skal nok det der gå bra. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Det er ganske herlig, ikke sant Sovehest? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2012 Børrestad leder sin siste Premier League-sending mandag. Vemodig. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Vemodig. Fullstendig "care" for meg, pleier nesten aldri å se/høre på hva de gjør i studio uansett. Men, snakk om et steg ned prestisjemessig. Gå fra å lede PL-sendinger til å lede sendingene fra bakgårdsligaen Tippeligaen på en kanal som "ingen" har. Her har noen hatt seg med feil person på TV2s julebord. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Tragisk.. Da burde ikke tv2 skru opp prisen med 30kr. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Evt. tjener han dritbra i CMore. 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Da håper jeg mathias skarpaas tar over. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Kanskje de frigjør litt penger i budsjettet slik at TV2 får råd til en skikkelig England-korrespondent og ikke bare en fyr som rapporterer fra stuen sin over Skype med et dårlig webcamera. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Skuffende. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Vemodig. Ser ikke du alt på Sky uansett ? For deg er det vel fullstendig likegyldig Endret 10. desember 2012 av Lunalotic Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2012 Ser ikke du alt på Sky uansett ? For deg er det vel fullstendig likegyldig Sky har bare rettigheter til tre kamper pr. runde (pluss kampen på lørdagskvelden på ESPN), så nei, jeg ser ikke alt på Sky. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 C-more har nok kjøpt ham ut. Jeg tror ikke du finner en person i Norge som heller ville jobbet med TL enn PL om jobben ellers er helt lik. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Hvordan er dette IKKE rødt kort? Atkinson ser hele situasjonen. Linjedommeren ser situasjonen. Clattenburg står tre meter unna og ser hele situasjonen. Hvorfor gidder ingen å gjøre noe? Han burde selvsagt gjort noe, men samtidig kan det ha vært lurt å bare latt det gå. Tenker på at kampen er over i det spillet settes i gang igjen, og at man da slipper et eventuelt slagsmål som kunne kommet hvis Tevez hadde fått det røde. C-more har nok kjøpt ham ut. Jeg tror ikke du finner en person i Norge som heller ville jobbet med TL enn PL om jobben ellers er helt lik. Får etter hva jeg ser en større rolle i Monday enn bare det å være et anker under sendingene. I tillegg er jo Christian Oma, som er redaksjonssjef i Monday en god kompis av Børrestad. Begge var vel forlovere til hverandres bryllup om jeg ikke husker feil. Endret 10. desember 2012 av Teipball Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Om noen trenger noe å sovne til så sender tv2sporten live sjakk: http://www.tv2.no/sport/ovrig/se-magnus-carlsen-mot-verdensmesteren-3943460.html Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Det å disse sjakk er så 1990. Carlsen er vår største utøver. 6 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Sjakk er for intellektuelle personer Sovehest. 5 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2012 http://www.youtube.com/watch?v=l6N2vwe9Swk http://www.youtube.com/watch?v=ZfWDSh1kKAA Gledelig jul alle fotballfans. Vet nå hvilken klubb jeg ønsker å se i PL neste sesong. Du vet hva du har å gjøre, Ian Scott Holloway. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå