Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel en småalbue i forkant av Phil Jones der når jeg tenker meg om, Phil Jones til å bli utestengt i tre kamper og Tevez slipper fri? I think so.

 

Det blir isåfall drøyt strengt spør du meg. Ser spillere som skjermer slik 100 ganger iløpet av en kamp. Imo er det ingen bevist albue der.

Lenke til kommentar

Vemodig.

 

Fullstendig "care" for meg, pleier nesten aldri å se/høre på hva de gjør i studio uansett. Men, snakk om et steg ned prestisjemessig. Gå fra å lede PL-sendinger til å lede sendingene fra bakgårdsligaen Tippeligaen på en kanal som "ingen" har. Her har noen hatt seg med feil person på TV2s julebord.

Lenke til kommentar

Hvordan er dette IKKE rødt kort? Atkinson ser hele situasjonen. Linjedommeren ser situasjonen. Clattenburg står tre meter unna og ser hele situasjonen. Hvorfor gidder ingen å gjøre noe?

 

Han burde selvsagt gjort noe, men samtidig kan det ha vært lurt å bare latt det gå. Tenker på at kampen er over i det spillet settes i gang igjen, og at man da slipper et eventuelt slagsmål som kunne kommet hvis Tevez hadde fått det røde.

 

C-more har nok kjøpt ham ut. Jeg tror ikke du finner en person i Norge som heller ville jobbet med TL enn PL om jobben ellers er helt lik.

Får etter hva jeg ser en større rolle i Monday enn bare det å være et anker under sendingene. I tillegg er jo Christian Oma, som er redaksjonssjef i Monday en god kompis av Børrestad. Begge var vel forlovere til hverandres bryllup om jeg ikke husker feil.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...