AllFather Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Er artig å se gode spisser som United har, men grusomt å se de "spille" fotball. City var omtrent eneste laget på banen og mest rettferdig resultat hadde vært uavgjort hvis man balanserer avgjørelser for og imot , ting de fikk, ting de ikke fikk og ting de skulle ha hatt. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 West-Ham leder 6-poengskampen mot Liverpool. Viktig for begge lag om de skal ha heng på Europa-plassene. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Hva i alle dager skjedde på Goodison nå? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Haha - Spurs trodde kampen var over da klokka bikka 90? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 SCORTE EVERTON Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Kjipern for dem som garantert gikk før full tid! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 Spurs tok en QPR. Vi har kamptråder, folkens. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Skamnydelig av Everton. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Dette likte jeg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Haha - Spurs trodde kampen var over da klokka bikka 90? "Spurs hadde ledet ligaen om kamper bare varte i 80 minutter." I følge kommentator. Så ja, Spurs har en sørgelig tendens til å ikke vare hele veien. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Kune gjort det sterkt i sport der det handler om å vinne etter 80. minutter da. Hypotetisk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2012 "Spurs hadde ledet ligaen om kamper bare varte i 80 minutter." I følge kommentator. Ikke usannsynlig det der. Spurs slipper inn latterlig mange mål mot slutten. Spurs have conceded 10 goals in the final 15 mins of their PL matches this season, a league high figure and 40% of their total. Late. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Angående kommentatorer/programledere: Wikestad kan jeg ikke fordra. Det er et eller annet med måten han hever stemmen på og det faktum at han er "kjedelig" å høre på. Mini eller Freddy tar over. Don't just book it, Thomas Cook it. 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Mini kommer garantert ikke til å ta over. Han er ikke en programleder. Freddy har i alle fall halveis ledet fotballkveld, men tviler likevel på han. Tipper Jan Henrik Børslid ville blitt mye mer med, han har jo allerede ledet noen sendinger når Børrestad har vært borte. Davy er vel også et greit tips, spesielt siden de har mistet Tippeligaen (og med det mistet FotballExtra?) Så har du Thorstvedt som også har ledet noen sendinger, men føler han kommer mer til sin rett i program som Matchball mandag. Så har du Strømsvåg, hun kan i alle fall lede en sending, men hun har vel ikke 100% stilling etter det fallet for noen år siden? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Davy kunne jo vært noe, men mitt inntrykk av han avhenger veldig mye av hvem de andre i studio er. Dersom det er en type som Mini eller Nannskog der er det gjerne lagt opp til mye roping, krangling og endeløs flørting. Bare se på hvordan TV2s Europa-sendinger er; med personer som Wikestad og Mini ender det alltid opp i spontane brøl og kjas og vas. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Det som er bra med Wikestad er den ekstremt barnslige kjærlighet til fotball som overgår alt annet. Det har ikke noe å si for ham hvem som spiller, hvilken divisjon eller land det er i osv. Skjer det noe bra/dårlig/morsomt på banen så er han helt i hundre. Rent fotballfaglig står han heller ikke tilbake for f.eks. Allsaker, om en kan strekke seg til å påstå at noen av dem kan nevnes i forbindelse med det begrepet. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Jeg vet ikke om jeg har sett Alsaker lede et studio før, men som kommentator klarer jeg meg uten. PS: Er det litt smådårlig stemning i City-leiren? http://www.dagbladet.no/2012/12/09/sport/fotball/premier_league/manchester_city/manchester/24755756/ Endret 9. desember 2012 av Patrick123 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Sånn bortsett fra at Alsaker har en uvane for å hause opp hendelser/kamper så synes jeg han er bra. Som i dag så sa han at dette var tidenes avslutning på et Manchester Derby, de vanlige verdenskasse/klasse-sitatene på ting som er helt greit osv. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg foreslo på ingen måte at Alsaker skal lede noe studio. Selv håper jeg han drar for å kommentere norsk fotball i C+. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå