Latias Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Arsenal-WBA Villa-Stoke Southampton-Reading Sunderland-Chelsea Swansea-Norwich Wigan-QPR Hvilken kamp skal man gå for? Vanskelig valg mellom Arsenal og Chelsea. Swansea-Norwich er også en god kamp. Endret 8. desember 2012 av Latias Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Arsenal - West Brom er topp-oppgjør(!), og Norwich - Swansea to meget flotte lag å se på. ...vanskelig, men selv går jeg for Woolwich-kampen, da jeg kan ligge i sofaen med bikkja. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Hadde sett på Swansea. PLs mest underholdene lag. Arsenal er det ikke vits å se på hvertfall. Garantert tap Arsenal - West Brom er topp-oppgjør(!), og Norwich - Swansea to meget flotte lag å se på. ...vanskelig, men selv går jeg for Woolwich-kampen, da jeg kan ligge i sofaen med bikkja. Nei. Arsenal er ikke en toppklubb Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Velkommen til diveklubben, Santiago Cazorla. Du er i godt selskap. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Noen som vet hvorfor Tettey hverken er på banen, eller benken til Norwich? Skadet? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Norwich voldtar Swansea. Wow. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 0-3 til Norwich nå i Wales. Ler av norsk media som påstår at Norwich kun gjør det godt på grunn av Tettey. Haha. Torres tok sin første straffe i engelsk fotball. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Velkommen til diveklubben, Santiago Cazorla. Du er i godt selskap. Cazorla divet i forrige runde også. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Sunderland er faen meg et komitragisk lag. De er seine i hver takling, spiller stygt og klager på ALT. Den mot Oscar kunne blitt stygt, allikevel så klarer kophodene å bue. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 0-3 til Norwich nå i Wales. Ler av norsk media som påstår at Norwich kun gjør det godt på grunn av Tettey. Har de påstått det? Isåfall, hvor? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Klovnegjengen i studio har gjort det ved gjentatte anledninger. Claus og Langli blant annet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Ser (heldigvis) ikke kamper på tv2. Takk gud for det. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Svært klønete av Seb Larsson for øvrig Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Burde blitt straffe pga han tidligere i kampen og, men Hazard holdt seg på bena istedet for å gå ned. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Michu er insane Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Swansea Opphenting på g! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Enda en redusering i Wales! Lukter jeg et fantastisk comeback? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 4-3 til Swansea. Bare vent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå