Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JAHAHAHAHA

Dårlig omgang tiltross, så går vi til pause med ledelsen takket være kollaps bakover hos Fulham. Hold for guds skyld dette inn! Hadde vært en fantastisk selvtillitsboost å snu et nederlag til seier i en bortekamp mot en bunnrival. Om vi greier å holde det inn er en annen sak, tviler veldig, men det får stå til.

Lenke til kommentar

Takker. Utrolig viktig på mange forskjellige måter.

Vi vinner en bortekamp i år, først og fremst, viktig å få det fortest mulig overstått og andre vinklinger rundt bortekampene senere i år. Carlton Cole putter 2 i samme match, som han bare har gjort 2 ganger i CC tidligere. Var en helt ny spiller idag Cole, og hadde selvtillit nesten hele kampen. Turte å dra finter, var der ballen landet, og gjør en flott jobb på å sette sine 2 baller i mål.

Green står fram med noen livsviktige redninger bak der. Han har virkelig spilt seg opp blant eliten igjen etter den kronglete starten. Upson, forutenom 1-0 klarer seg faktisk også bra, og står for mange viktige klareringer bak der. Utrolig viktig at disse 3 står fram, når Parker ikke helt har dagen, nok en gang. Det er jo den sentrallinja som egentlig skal stå fram, med Green, Upson, Parker og Cole. De er gode spillere og kan om de vil.

Kampen kommer også i et veldig godt tidspunkt. Før julestria, med kamper på rekke og rad de nærmeste dagene, da trenger man mest mulig vilje og selvtillit bak seg. Nå venter det i tillegg 2 hjemmekamper mot Everton og Wolverhampton. Kamper vi bør ha minst 3, hvertfall 4, men helst 6 poeng. Med 3 poeng til mot Everton i neste kamp, ser det virkelig ikke så ille ut.

Lenke til kommentar
86 min - Bytte Manchester City: Mario Balotelli kommer inn for Carlos Tévez.

87 min - Gult kort Manchester City: Mario Balotelli er ufin med Cheik Tiote og belønnes med gult kort.

Haha, så ikke situasjonen, så vet ikke hva som skjedde. Men er jo bare med å bygge opp under Balotelli som tidenes vits i PL.

Lenke til kommentar

nei det var bare Manchester united - sunderland som skulle vises på tv2 slik at alle skulle få se...

Jeg siterer: TV 2 inviterer alle i Norge til å være med på fotballfesten, og viser Manchester United - Sunderland direkte på TV 2.I tillegg åpnes TV 2 PL-kanalene opp for alle, og du kan også gå inn og registrere deg gratis på tv2sumo.no.

Uansett, jeg får signaler nå, problemet nå er derimot at signalene skurrer helt.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...