Cryflopp Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) jeg og, herlig at dem har tatt ledelsen... men om de klarer holde det er en annen ting. edit ; what ? er Everton kampen også utsatt`? Endret 26. desember 2010 av Cryflopp Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 JAHAHAHAHA Dårlig omgang tiltross, så går vi til pause med ledelsen takket være kollaps bakover hos Fulham. Hold for guds skyld dette inn! Hadde vært en fantastisk selvtillitsboost å snu et nederlag til seier i en bortekamp mot en bunnrival. Om vi greier å holde det inn er en annen sak, tviler veldig, men det får stå til. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Beste julegaven du kunne fått? Håper bare det holder seg nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Har Cole aldri scoret to i samme PL-kamp før? Overraskende. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Grattis Maeft Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Takker. Utrolig viktig på mange forskjellige måter. Vi vinner en bortekamp i år, først og fremst, viktig å få det fortest mulig overstått og andre vinklinger rundt bortekampene senere i år. Carlton Cole putter 2 i samme match, som han bare har gjort 2 ganger i CC tidligere. Var en helt ny spiller idag Cole, og hadde selvtillit nesten hele kampen. Turte å dra finter, var der ballen landet, og gjør en flott jobb på å sette sine 2 baller i mål. Green står fram med noen livsviktige redninger bak der. Han har virkelig spilt seg opp blant eliten igjen etter den kronglete starten. Upson, forutenom 1-0 klarer seg faktisk også bra, og står for mange viktige klareringer bak der. Utrolig viktig at disse 3 står fram, når Parker ikke helt har dagen, nok en gang. Det er jo den sentrallinja som egentlig skal stå fram, med Green, Upson, Parker og Cole. De er gode spillere og kan om de vil. Kampen kommer også i et veldig godt tidspunkt. Før julestria, med kamper på rekke og rad de nærmeste dagene, da trenger man mest mulig vilje og selvtillit bak seg. Nå venter det i tillegg 2 hjemmekamper mot Everton og Wolverhampton. Kamper vi bør ha minst 3, hvertfall 4, men helst 6 poeng. Med 3 poeng til mot Everton i neste kamp, ser det virkelig ikke så ille ut. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Med West Ham seier i dag, så må i alle fall Wolves vinne nå mot Wigan, blir det poengtap her så blir det nedrykk. For bare håpe at MM blir sparka fort som fy. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Æsj, City foran allerede. Hadde forventet litt bedre av Newcastle. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Er faktisk to mål foran allerede. Håper Newcastle får slått tilbake Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Cleverley netter! Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Forbanna mye rot av Newcastle i åpningen. Gir jo bort to mål. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Carroll har startet gjenopplivningen i hvert fall! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 86 min - Bytte Manchester City: Mario Balotelli kommer inn for Carlos Tévez.87 min - Gult kort Manchester City: Mario Balotelli er ufin med Cheik Tiote og belønnes med gult kort. Haha, så ikke situasjonen, så vet ikke hva som skjedde. Men er jo bare med å bygge opp under Balotelli som tidenes vits i PL. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Skulle ikke alle kanalene være åpne for alle i hele dag? Jeg får ikke opp noen kamp på PL HD1-kanalen. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 nei det var bare Manchester united - sunderland som skulle vises på tv2 slik at alle skulle få se... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Trodde egentlig sendingene på TV og Sumo skulle være åpne for alle hele dagen jeg. Men tør ikke si noe sikkert, har ikke satt meg så nøye inn i det da vi har kanalene fra før. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg sitter og ser på TV BPL1 nå. Jeg har ikke den til vanlig her. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) nei det var bare Manchester united - sunderland som skulle vises på tv2 slik at alle skulle få se... Jeg siterer: TV 2 inviterer alle i Norge til å være med på fotballfesten, og viser Manchester United - Sunderland direkte på TV 2.I tillegg åpnes TV 2 PL-kanalene opp for alle, og du kan også gå inn og registrere deg gratis på tv2sumo.no. Uansett, jeg får signaler nå, problemet nå er derimot at signalene skurrer helt. Endret 26. desember 2010 av Giallorossi Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 nei det var bare Manchester united - sunderland som skulle vises på tv2 slik at alle skulle få se... Feil. Alle kampene er gratis i dag. Både på PL-kanalene og på Sumo. Spurs skal få kjørt seg med en mann mindre. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Tett før du jinxa det latias. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå