Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om jeg er utrolig skadefro over Chelseas skjebne eller om jeg er, om mulig, enda mer bitter enn etter CL-finalen i fjor.

 

En del av meg unner de null og niks, og fryder seg over at Chelsea er historiske i negativ forstand.

 

Samtidig er det forbanna surt at laget som nektet mitt kjære Spurs CL-kvalik ryker før de i det hele tatt avanserer fra gruppa, noe jeg tror Spurs ville ha klart å prestert ( å nå like langt mener jeg)

 

Hadde vært mindre bittert om Chelsea faktisk beviste at de tok vare på muligheten de tok fra oss, i stedet for å så og si drite seg ut.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Trøst deg med at 4. plassen denne sesongen vil holde til en CL-plass. Verken United eller Arsenal går lenger enn til kvartfinalen i årets CL. Engelsk fotball er i fritt fall. Topplagene blir svakere mens de mindre gode blir sterkere. Dette er bra for spenningen i Premier League, men det vil føre til dårligere resultater i internasjonale turneringer.

 

Celtic squad cost: £15 million. QUALIFIED. Chelsea squad cost: £350 million. OUT. Manchester City squad cost: £400 million. OUT.

 

Money ain't all.

Endret av Latias
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg er utrolig skadefro over Chelseas skjebne eller om jeg er, om mulig, enda mer bitter enn etter CL-finalen i fjor.

 

En del av meg unner de null og niks, og fryder seg over at Chelsea er historiske i negativ forstand.

 

Samtidig er det forbanna surt at laget som nektet mitt kjære Spurs CL-kvalik ryker før de i det hele tatt avanserer fra gruppa, noe jeg tror Spurs ville ha klart å prestert ( å nå like langt mener jeg)

 

Hadde vært mindre bittert om Chelsea faktisk beviste at de tok vare på muligheten de tok fra oss, i stedet for å så og si drite seg ut.

 

Ikke vår feil at reglene er slik.

Lenke til kommentar

Nei, men jeg får inntrykket av at han er irritert på Chelsea fordi vi ikke kom til sluttspillet når vi først kom dit på bekostning av Tottenham. Om regelene hadde vært slik de var tidligere hadde også Tottenham fått billett. Vi kom dit fordi vi vant CL.

 

Selvfølgelig kan dere ikke noe for at reglene er slik de er, såpass visste vi jo før finalen, men det fjerner ikke det faktum at det er irriterende for meg personlig at dere som tok plassen 'vår' ryker ut før sluttspillet.

 

Føles ut som om fotballens Gud flekker ræv..

 

Kjenner et par spursfans som håpte på 3. plass i ligaen, 4. plass til Arsenal og Chelsea-seier i CL. Selvsagt synes de det er bittert når de bommet i ligaen... :)

 

Der skylder jeg på analfabet av en tullebukk.

Lenke til kommentar

Jada, Mikel har ikke nektet for noe av det han har sagt. Han ba bare om en høring der han kunne forklare situasjonen.

 

Sam Wallace ‏@SamWallaceIndy

FA say Mikel ban would have been 'significantly longer' were it not for fact that at time JOM thought Clattenburg had racially abused him

 

Helt greit.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hvordan er trekningen i EL? Førsteplass møter andreplass, men hva med 3.plass(CL)?

Eller er det free for all, alle kan trekke alle. (slik at det ikke betyr noe om du kommer på 1 eller 2.plass i gruppa)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...