Latias Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Resten av sesongen? Var det virkelig så ille? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Vel, han ble sendt ut på sånn golfbil og det så meget vondt ut. Selvfølgelig, som oftest er det ikke så alvorlig som det ser ut til å være. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Kneskade. Så ut som en vriding. Kan være alt fra ingenting, til korsbåndsskade. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Blir spennende å se videre. PSG - Arsenal er noe jeg virkelig håper. Hadde vært utrolig gøy å se Zlatan! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 http://www.101greatgoals.com/gvideos/lionel-messi-injury-v-spartak-moscow/ Vanskelig å si hva som skjedde ut i fra den filmen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 ‘I’ve always wanted to play in England, there was a struggle between Chelsea and United, but to me Chelsea have the best project.’ ‘I was in advanced contact with both clubs and I spoke to both coaches. I want to be playing in the Champions League every year. Initially, Chelsea were sixth and not qualified for the Champions League. But when they won the Champions League I said to myself, “Why not Chelsea?” Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Jeg ser hva du mener. Hazard har ikke fått spilt i CL enda. United var heller ikke med i fjor, om du husker det. Også da i en latterlig enkel gruppe. Endret 5. desember 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Mener du at han burde angre eller noe nå? Tror nok at alle spillere vet at hvem som helst kan ryke ut av CL. Var en tøff gruppe i tillegg, i motsetning til visse andre i fjor. Men fortjent at vi røyk ut og at dere er videre. Håper dere produserer noen spennende fotballkamper fremover. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Å lese kommentarene på Facebook-linken til TV2 Sporten gjør at jeg blir helt oppgitt over... alt, egentlig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Mener du at han burde angre eller noe nå? Fryder meg bare over at Chelsea er ute. Og fryder meg over innlegg som dette: Men jeg kan vedde her og nå 1000kr, at Chelsa kommer til å komme lengre i CL enn Manu .. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Fryder meg bare over at Chelsea er ute. Og fryder meg over innlegg som dette: Hehe, det forstår jeg godt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Å lese kommentarene på Facebook-linken til TV2 Sporten gjør at jeg blir helt oppgitt over... alt, egentlig. Wild guess, Messi-haters som er glade for at han er skadet? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Har lite til overs for Barca sånn egentlig, men Messi er et navn man kommer til å huske veldig, veldig lenge. Og det er ikke uten grunn. Håper han kommer seg på beina igjen fort. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 First news from Barcelona dressing-room on Messi's injury: knock on knee, IT DOESN'T SEEM SERIOUS... Gledelig om dette stemmer. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Hjelper lite. Det kan være nok til å sette han ut i 3-4 uker. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Wild guess, Messi-haters som er glade for at han er skadet? "Endelig!", "Flott", "Håper han er lenge ute", og sånt er den generelle meningen, ja. Nå er det blitt offentliggjort at det tydeligvis ikke var så alvorlig, heldigvis. Si at et leddbånd hadde røket; jeg mener at de som sier det er flott og fantastisk burde være fritt vilt. Jeg mener, dersom de røk et leddbånd så er det jo bare rett og rimelig at folk står og ler av dem? Endret 5. desember 2012 av Patrick123 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Tipper han er tilbake til helga og ender opp på nærmest 100 scoringer når nyttår nærmer seg. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 [...] satser på han brekke beinet [...] Fantastisk norsk. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Det der var fra VG og viser bare hvor ufattelig tøff 14-åringer (og enkelte voksne) er når de sitter bak en skjerm selv om de står fram med fullt navn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå