magb Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Nesten samme som mitt, byttet bare Falcao med Zlatan Var også i tvil med Pirlo vs Xavi. Likevel mange spillere som manglet blandt alternativene synes jeg! Skulle gjerne hatt Joe Hart i mål og Daniel Agger som midtstopper blandt annet! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Nesten samme som mitt, byttet bare Falcao med Zlatan Var også i tvil med Pirlo vs Xavi. Var litt i tvil på de jeg også faktisk Tenkte ikke over før jeg var ferdig med laget at det faktisk bare er en PL spiller! Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Utrolig video. Og smådeilig anker. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Slike ting skulle lagene og spillerne gjort mye mer. Så mye som fans som han her knallen "ofrer" for sitt lag og sine idoler, og de lønningene spillerne klarer å oppnå pga disse fansene, så skulle det nesten bare mangle. Veldig artig å se spillerne bli med på slike ting. Og enda artigere er jo at han var nesten like høy som Defoe! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Og smådeilig anker. Typisk for Sky det der. Er det rart Andy Gray fikk seg selv sparket? http://www.youtube.com/watch?v=lCBxW-nUPus 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Aldri hatt sansen for stadioner med løpebane rundt, men sikkert artig for West Ham. http://fotball.aftenposten.no/england/article260185.ece Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Ser ut til at Barton er på krigsstien. Noen som vet hvilken artikkel han prater om? 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2243241/Joey-Barton-footballs-gay-hero--Martin-Samuel.html?ito=feeds-newsxml Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Huff. Virkelig lavmål av DM. Ikke måten å håndtere situasjonen på. Men er vel mange som trykker seg inn på artikkelen på grunn av overskriften og da er vel de fornøyde. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Må si jeg savner Barton i PL. Sirkus Balo har vi ikke hørt mye til i det siste, men sirkus Barton er alltid i rampelyset uansett hvor i verden han befinner seg. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Latias: Tja Sirkus Balo kan jo slå til på søndag. Eller, det er vel kanskje på Old Trafford han liker seg best. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Vil vi ha Chelsea videre i kveld? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Nei. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Så klart ikke, hvorfor spør du? Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Sikkert fordi han er nysgjerrig på å lese andre sin mening Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Er du ikke Chelsea-fan (og fan av et annet engelsk lag), så håper du ikke de går videre, enkelt og greit. Uinteressant spørsmål. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Nja... Eg håper f.eks Arsenal videre når de spiller i Europa. Men ikke Chelsea. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Hvorfor? Ok greit, jeg hadde taklet å sett lag som Everton og Newcastle videre, men aldri verden store rivaler og lag som jeg ikke kan fordra. Hadde jeg vært United-fan ville Arsenal vært et slik lag. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Ikkje på lenge... Dessverre. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Er du ikke Chelsea-fan (og fan av et annet engelsk lag), så håper du ikke de går videre, enkelt og greit. Uinteressant spørsmål. Hørt om folk som har andre meninger enn deg? De finnes de og. Kjenner blant annet en United-supporter som håpet at vi vant CL i fjor. Bra for den engelske ligaen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå