InsertNumLock Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Filminga til Bale er ikke akkurat vakkert å se på. Håper de får avvent han fort som fan.. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Åååh, United trekker alltid motstand fra lavere divisjoner!! :realmad: Wait, what? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 De som pleier å si at United alltid har lett trekning, fuck off. Møtte Liverpool, Arsenal og City i fjor. I år var det City på Etihad før Liverpool på Anfield. Nå er det West Ham på Boleyn Ground mens de fleste andre lagene koser seg med lag fra lavere divisjoner. 1 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Lurer på hva The Hoff synes om at yndlingsspilleren hans er (med rette) nominert til PLs dårligste spiller. 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Lurer på hva The Hoff synes om at yndlingsspilleren hans er (med rette) nominert til PLs dårligste spiller. Selv om det varmer langt inn i prostataen at du tenker på meg fra tid til annen må jeg spørre; Hvem er min yndlingsspiller, og hvor finner jeg denne nominasjonslisten? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 BASSONG! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Morsom kamp så langt. Kilgallon skulle kanskje hatt rødt kort, Holt skulle kanskje hatt straffe, mulig offsidemål? Og som vanlig scorer en av benkesliterne mine på FPL. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10056268 Gud så teit. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Jeg er enig. Gud så teit at det blir laget artikkel om det. Det er hans penger, la nå gutten få gjøre det han vil med de. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Nok et eksempel på at The Sun er, og vil alltid forbli den største søppelavisen. VG, den norske lillebroren til The Sun følger selvfølgelig etter. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Hadde jeg vært fotballproff hadde jeg tørka meg i rævva med The Sun og "feilsendt" det til alle de andre avisene ved et uhell. Mon tro om det hadde blitt sak. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 En typisk ikke-sak. Latterlig. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Mange slike saker. F.eks mellom Suso og Enrique på twitter. To kompiser som kødder seg i mellom, også blir det plutselig en stor sak. http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2240737/Suso-gay-jibe-Liverpool-team-mate-Jose-Enrique.html Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 God jul fra alle i City! Fikk virkelig juleglede av denne. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 25 ligamål i La Liga og Premier League på 44 kamper. Kostet £2m. Årets kjøp? 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Uten tvil. Swansealona er årets mest underholdene lag imo. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Er vel ikke akkurat noe Carroll-kjøp nei! Vært jævlig god det jeg har sett av ham. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Kjenner jeg blir rent misunnelig på sånn kjøp. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2012 Figueroa med rødt kort og Ba med straffemål. Blir overrasket om Newcastle roter dette bort nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå