Stonemeister Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Rafael hadde gult kort og forsvaret var i ruiner i de første 30 i går. Rafael ble nok ofret pga kortet sitt, ellers kunne fort Evans vært den som måtte gå. Det positive er at en av våre aller beste spillere denne sesongen bare har 30 minutter med fotball i beina fra denne helga, så han kan være fit for fight mot City. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Er det noen United supportere som liker Evans? Hver gang han spiller eller nevnes hører / ser jeg bare uttrykk som ikke er egnet verken muntlig eller skriftlig Endret 2. desember 2012 av AllFather Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Du må ta deg et førstehjelpskurs AllFather. Da lærer du at det er ikke de som skriker høyest som bør få oppmerksomhet. 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 He he. Har kurs forresten ;-) Jeg bare lurte Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Eg liker Evans. Dessverre er han ikke god nok enda til å være tryggheten selv når kollegaen svikter. Men Evans og Smalling tror eg kommer til å dominere i mange år fremover. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Vi savnet en Vidic i forsvaret i går. Vi er blitt latterlig dårlig på cornere, men vi har også begynt å score på dem selv (dette har nok mest med at Nani ikke tar cornere for oss så lenge han er på tribunen). Har sansen for Lindegaard, han er en langt bedre reservekeeper enn vi har hatt på lang tid. På dødballene i går ble han hindret fra å gå ut i feltet. Ingen keeper i verden kan løpe gjennom motspillere og medspillere for å plukke ned baller. Evans har vært god det siste året, grei med ballen i bena og gjør mange OK valg. I boksen på innlegg og cornere er han dessverre svak fortsatt. Første målet bør han heller stusse ut til corner enn å heade ut i farlig rom. Andre målet er det Fletcher som er ballwatching. På tredje målet spiller Evans mannen sin før han feilberegner ballens bane totalt. 2. målet bør kanskje Lindegaard ta, men jeg tror han blir forstyrret av RvP som faktisk får ballen i armen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 50/50-greiene er skapt av media. Spesielt norsk media som er ganske pro-Lindergaard fordi det selger å skrive om en TL-keeper som "gjør det godt" i Englands største klubb. Dessuten har De Gea blitt slaktet hos internasjonal presse for å være for dyr, for å tydeligvis ha sluppet inn for mange langskudd i Atletico, for å være svak i feltet, for å ikke trives i Manchester og gudene vet hva annet. Alt det negative fokuset er rundt DDG, mens Lindegaard havner i skyggen av dette og slipper all kritikk. Ser for meg hysteriet som hadde oppstått om det var DDG som hadde sluppet inn de to dødballmålene i kveld. Sannheten er at De Gea er flere lysår foran dansken. Når generasjonen med Casillas, Valdes og Reina gir seg om noen få år, da er det DDG som kommer til å være Spanias sisteskanse. Ja, ok. Bra innlegg. Alltid interessant å lese om hvordan media kan vri og vende på sannheten. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Dette må da være ganske individuelt? Tviler på at alle spanjoler er sånn at de kun ønsker å spille i Madrid/Barcelona. But offcourse.. Mitt innlegg var mage-følelse relatert og har ingen bunn i virkeligheten Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 På'n igjen, Bale? 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Vanskelig å se ut i fra den gifen, men tror det faktisk var kontakt i det tilfellet? Kommentatorene mente det ihvertfall. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Om det er kontakt så er det i så fall ikke mye og det spiller nesten ikke noe rolle når han overdriver så fantastisk mye som han gjør der. Det svalestupet og greier.. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Når du er så rask som Bale (og Suarez/Young), så skal det ikke mer til enn en brå endring i luften rundt deg for å få deg ut av balanse. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Selv mener jeg det bare burde bli gitt kort der hvor det ikke er noe kontakt og det er 100% konstruert. Blir vanskelig å sette en strek, mellom det å markere at det ble kontakt og å overdrive. Sånn i fra dommerne sin synsvinkel. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Så situasjonen på SSN nå. Det eneste han var i kontakt med der var luften, gitt. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Når du er så rask som Bale (og Suarez/Young), så skal det ikke mer til enn en brå endring i luften rundt deg for å få deg ut av balanse. Ut av balanse muligens, men man strekker ikke ut armene og beina av den grunn. Man faller bare. Så situasjonen på SSN nå. Det eneste han var i kontakt med der var luften, gitt. Ikke noe sjokk.. Bale er vel pdd. den spilleren i Premier League som diver mest. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Han har nå fått 4 gule for filming, 2 mer enn neste på lista. Det som ødelegger for Bale er at han fikk en stygg ankelskade, etter dette har filmingen økt, mye pga frykten for skader tror jeg. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Jeg tror han filmer fordi han stort sett får frispark i stedet for å miste ballen. Nå har det gått så langt at han filmer på refleks når han ser noen prøver å takle ham. Endret 2. desember 2012 av Sovehest Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Jepp, så det i reprise, filming i ekte Bale-klasse. Er vel han som filmer mest i ligaen p.d.d? Til informasjon så filmet også Cazorla i går mot Swansea, mye filming for tiden! FA bør straffe filmere med 3 kampers karantene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 FA-cupens 3. runde Crystal Palace - Stoke Brighton & Hove Albion - Newcastle Tottenham - Coventry Wigan - AFC Bournemouth Fulham - Blackpool Aston Villa - Ipswich Manchester City - Watford Swansea - Arsenal Cheltenham/Hereford - Everton Crawley - Reading Southampton - Chelsea QPR - WBA Peterborough - Norwich Lincoln/Mansfield - Liverpool Bolton - Sunderland West Ham - Manchester United 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Swansea - Arsenal kan bli en morsom kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå