Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Går en del rykter om at Roma er interessert i Simpson. Skal selge kroppen min til eldre mannfolk om han blir solgt i januar. Hadde vært himmelsk, men det er nok bare tull og tøys. Greier ikke å se at det finnes noen som er mongo nok til å kjøpe Simpson, med mindre de er et tippeligalag, da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Full liste:

 

Arsenal £5,580,873

Aston Villa £2,730,539

Chelsea £6,490,382

Everton £3,092,891

Fulham £2,581,208

Liverpool £8,600,444

Manchester City £10,537,982

Manchester United £3,681,580

Newcastle United £3,485,503

Norwich City £1,248,725

Queens Park Rangers £6,818,688

Reading £2,167,833

Southampton £646,106

Stoke City £1,717,266

Sunderland £2,173,762

Swansea City £1,100,845

Tottenham Hotspur £6,595,905

West Bromwich Albion £1,341,301

West Ham United £4,436,992

Wigan Athletic £1,974,305

TOTAL £77,003,130

 

http://www.premierleague.com/en-gb/news/news/premier-league-release-agents-fees-nov-2012.html

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Mancini prøver å nekte Toure-brødrene å dra til ACN. Blir som om Fergie skal nekte Rooney å delta i EM.

Noe han sikkert hadde prøvd om EM hadde midt under Pl-sesongen.

Lenke til kommentar

Noe han sikkert hadde prøvd om EM hadde midt under Pl-sesongen.

 

Hvordan er det relevant? EM skjer i sommerferien, ikke midt under PL-sesongen. Det er risken man tar når man signerer afrikanske spillere. Det er derfor Fergie holder seg unna afrikanere, ikke fordi de er dårlige, men fordi de ikke kan være tilgjengelige hele tiden. Å nekte noen å representere landet sitt er greit nok hvis det er snakk om treningskamper, men lavmål når man ikke får lov til å delta i Afrikas versjon av EM.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Sa hvis. :)

 

Samt ingen som snakker om nekt heller slik jeg har lest saken. Mancini har sendt inn et ønske om at Elfenbenskysten ikke bruker Toure-brødrene. Det må da være innafor? Mancini vet det er urealistisk og har utalt det, men lov å prøve.

Lenke til kommentar

Jeg vet :D Det er K R I S E!!!! (og dette kommer fra en ivrig facebook-motstander frem til for et par års tid siden).

 

Men akkurat nå var det faktisk litt hast, uten at jeg gidder å forklare hvorfor

 

Har dere forresten lagt merke til hvor mye facebook påvirker resten av nettet, hver eneste gang det er tregt der så er alle sider med facebook-koblinger (og det er jo snart hele nettet) som sirup. Lastet ned en eller annen plug-in som fjernet alt som har med facebook å gjøre og det gjorde nettsurfingen betraktelig mer fornøyelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...