Latias Skrevet 28. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Police are investigating an alleged racist gesture by a fan during the Premier League match between Sunderland and West Brom last Saturday. The incident occurred after Romelu Lukaku, who is black, put West Brom 3-1 up in their 4-2 victory. "Police are carrying out inquiries after a report of racist abuse received at the Sunderland v West Brom match," said a Northumbria Police spokeswoman. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Tragisk. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Det ble vel kjent i går det? Leste hvert fall noe om det da. Syns det er litt overkill om det er hendelsen på bildet som er saken, men det kommer an på hva som kom ut av kjeften på han også da. Endret 28. november 2012 av PatSharpX Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Chicken dance? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Angående egenproduserte spillere og utlendinger; husker jeg ikke feil så var det en CL-kamp for noen år tilbake mellom Liverpool og Real Madrid hvor Liverpool hadde flere spanjoler på banen enn Madrid. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 (endret) 64 lag i CL tar vekk all sjarmen ved CL. Noe av det jeg savner mest nå fortiden er å se pool på onsdagene spille mot europeiske lag og Roar Stokke på fullt volum. Til tross for dette er det et elendig forslag og jeg håper Platini virkelig ikke lykkes med denne planen. Endret 28. november 2012 av Hugol Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Dårlig forslag syns nå jeg. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Det er eit fantastisk dårleg forslag frå Platini, men det er vel strengt tatt ikkje anna enn ein kan forvente frå den kanten. Resultatet vil uansett bli ei forferdeleg utvatna turnering, med svært mykje lavare kvalitet enn det ein kan forvente pr i dag. Sjølvsagt kan det auke sjansen for at ein får inn nokre askeladd-lag som kan gjere det betre enn forventa, men stort sett vil det føre til mindre interesse, truleg lavare utbetalingar til klubbane og ei mindre attraktiv turnering å delta i. Ikkje akkurat Champions Legaue om ein kan vere nærare nedrykk enn ein meisterskapstittel og framleis få delta. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Liverpool - Dortmund i NextGen serien på Eurosport klokken 19 i kveld. 4 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Det ble vel kjent i går det? Leste hvert fall noe om det da. Syns det er litt overkill om det er hendelsen på bildet som er saken, men det kommer an på hva som kom ut av kjeften på han også da. Var vel en Chelsea-supporter som fikk straff for å gjøre akkurat det samme mot Welbeck, så grunn er det. Vel fortjent og. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Var vel en Chelsea-supporter som fikk straff for å gjøre akkurat det samme mot Welbeck, så grunn er det. Vel fortjent og. Ikke for en Roma-fan. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Nå følger jeg ikke helt etter. Hva mener du? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Jeg mente at det ikke er overraskende at en Roma-fan (PatSharpX) ikke synes det er så ille. Grunnen til at jeg sa det er at Roma er viden kjent for sine "brune" fans, og nei da snakker jeg ikke om hudfarge men mer om uniformsfarge. Men det var mer en spøk enn noe jeg mener seriøst, jeg kjenner jo ikke PSX Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Aha. Da så. Var ikke klar over at han var Roma-fan. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Syns det er litt overkill om det er hendelsen på bildet som er saken, men det kommer an på hva som kom ut av kjeften på han også da. Jeg gjetter på apelyder ... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Chelsea-Fulham Everton-Arsenal Southampton-Norwich Stoke-Newcastle Swansea-WBA Tottenham-Liverpool Man Utd-West Ham Wigan-Man City Alltid moro med midtukekamper, men litt håpløst når så mange godbiter går samtidig. Kunne gjerne ha tenkt å få med meg flere av de der. Sky Sports (hei Jotun) har av en eller annen grunn bestemt seg for å sende City i kveld, så da blir det TV2 PL3 på meg. Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Stoke - Newcastle kommer til å bli en godbit. Ligaens to kjedeligste lag. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Thomas Myhre: Fuck off. 1. Det uttales LiverpOOl 2. Du er ingen fotballekspert, men en skandalekeeper av dimensjoner. Har han blitt ansatt som ersatter av Berg? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Berba kaptein allerede for Fulham. Herlig. 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. november 2012 Rapporter Del Skrevet 28. november 2012 Noen som har en Sumo til låns? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå