Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Poenget fra kritikere av Hernandez er vel at andre spillere gir United mer totalt sett. Hernandez scorer 15 mål og Nani 5 når Hernandez spiller, mens når RVP (f.eks) spiller med Nani scorer RvP 12 og Nani 10.

 

Uten at jeg har tall på det.

 

Det er jeg ikke uenig i. Det er også derfor jeg ikke ønsker å se Hernandez fra start. Blir altfor lite bevegelig og tilfører ikke nok til laget til å forsvare en startplass. Men som en supersub når forsvarerne begynner å koble av og bli slitne, der er han og Dzeko i en klasse for seg. Spørsmålet er vel hvor lenge han er tilfreds med den rollen, vi får bare håpe han har hatt Ole Gunnar som sitt store forbilde.

 

Selvfølgelig kan du dra på medical om klubben din godtar det. Og du må ha hørt om spillere som har byttet klubb utenom overgangsvinduene, er jo vanlig det.Spilleren kan så klart ikke spille før 1. januar, men klubbene kan jo bli enige når som helst ellers i året.

 

Var dette jeg ville ha bekreftet, ja. Har så klart hørt om klubber som har blitt enige lenge før de drar. F.eks. Lucas Moura som ble enig med PSG i sommer, men som ikke drar før i januar. Og nevnte Hernandez var vel United-klar allerede i april.

Lenke til kommentar

Hvem skal Forren klare å danke ut? Heitinga, Distin? Kan fint klare det. Har troa på at han faktisk får endel spilletid. Distin har vært i god form, men drar på åra. Forren er ung og kan trenge spilletid tidlig. Håper bare han ikke blir plassert på reservelaget ei stund.

 

Problemet med Everton er at det allerede er ein ung og god midtstoppar, Shane Duffy, som nesten ikkje får speletid, og det ser ikkje ut til at Moyes er villig til å bruke han sjølv om forsvaret har vore ustabilt i år.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner jo hvorfor det er satt opp åtte kamper i morgen, sju av kampene der involverer lag som spilte på søndag. Men de kunne lett satt opp Everton-Arsenal opp i kveld, da hadde ikke alle godbitene vært samlet på samme tidspunkt. Ikke ofte det er midtukerunde i PL, men når det først er en så har jeg lyst til å se noe mer underholdende enn Aston Villa-Reading eller Sunderland-QPR.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...