AllFather Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Har de sesongkort er jo problemet løst Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Har de sesongkort er jo problemet løst Hvordan da? Kortet blir jo beslaglagt, og man får ikke kjøpt et på sitt eget navn i framtiden. Men det er jo likevel fullt mulig å komme seg inn på stadion med en vanlig billett uten navn? Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Tror de skal slite med å håndheve en utestengelse, med mindre den personen har gjort noe helt på trynet sånn at alle kjenner igjen fjeset. Bortekamper er vel gjerne lettest å håndheve siden det gjerne er arrangert gjennom klubb/offisiell supporterklubb? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Trenger ikke ha sitt eget navn på sesongkortet. Jeg hadde en inder sitt sesongkort på flere matcher uten problem. Ingen som sjekker dette. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 West Ham er jo for øvrig laget som har jøden på laget i Yossi Benayoun. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Vel, nå er ikke nynazister akkurat kjent for sin logikk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Player (PL) goals Minutes/goal Sergio Aguero 28 111.3 Javier Hernandez 27 119.7 Thierry Henry 175 121.8 Edin Dzeko 22 125.0 Ruud van Nistelrooy 95 128.2 Robin van Persie 104 136.9 Hernan Crespo 20 140.7 Alan Shearer 260 146.9 Demba Ba 31 149.4 Mario Balotelli 19 149.7 Ikke verst for "ligaens mest begrensede spiller" å ligge på 2. plass. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Selv om man er en begrenset fotballspiller kan man fint bøtte inn med mål. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Sett meg på femmeteren og mat meg baller så skal nok jeg pirke inn noen mål, jeg også Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Selv om man er en begrenset fotballspiller kan man fint bøtte inn med mål. Er det ikke det som er meningen med fotball da? Bøtte inn flest mål? Argumentet om at han er en dårlig fotballspiller fordi han er begrenset blitt litt for tynt i mine øyne. Oppgaven hans er å score mål, statistikken over viser at han er blant de beste til å gjøre det. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2237965/Arsenal-set-make-10m-swoop-Liverpool-flop-Stewart-Downing.html?ITO=1490&ns_mchannel=rss&ns_campaign=1490 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Er det ikke det som er meningen med fotball da? Bøtte inn flest mål? Argumentet om at han er en dårlig fotballspiller fordi han er begrenset blitt litt for tynt i mine øyne. Oppgaven hans er å score mål, statistikken over viser at han er blant de beste til å gjøre det. Har aldri påstått at han er en dårlig fotballspiller. Men har sett flere her inne som mener det, noe jeg er uenig i. Som du sier så er oppgaven hans å score, noe han gjør. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Sweet mercyful lord, let it be so. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Sies at Forren er på medical hos Everton. Edit: Skal dit mener jeg, beklager. Endret 26. november 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Hvem skal Forren klare å danke ut? Heitinga, Distin? Kan fint klare det. Har troa på at han faktisk får endel spilletid. Distin har vært i god form, men drar på åra. Forren er ung og kan trenge spilletid tidlig. Håper bare han ikke blir plassert på reservelaget ei stund. Endret 26. november 2012 av -bLaZiNg^DuCk- Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Sies at Forren er på medical hos Everton. På medical nå? Har kontrakten hans hos Molde gått ut? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Kan man ikke, med klubbens tillatelse, dra på medical selv om man har kontrakt? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Så han skal på medical nå, men overgangen skjer ikke før i januar? Jeg har i hvert fall ikke hørt om spillere under kontrakt som har byttet klubb når overgangsvinduet har vært stengt. Mulig bare jeg som har spilt litt for mye FM. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Nei, du har et poeng der. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Er det ikke det som er meningen med fotball da? Bøtte inn flest mål? Argumentet om at han er en dårlig fotballspiller fordi han er begrenset blitt litt for tynt i mine øyne. Oppgaven hans er å score mål, statistikken over viser at han er blant de beste til å gjøre det. Poenget fra kritikere av Hernandez er vel at andre spillere gir United mer totalt sett. Hernandez scorer 15 mål og Nani 5 når Hernandez spiller, mens når RVP (f.eks) spiller med Nani scorer RvP 12 og Nani 10. Uten at jeg har tall på det. Så han skal på medical nå, men overgangen skjer ikke før i januar? Jeg har i hvert fall ikke hørt om spillere under kontrakt som har byttet klubb når overgangsvinduet har vært stengt. Mulig bare jeg som har spilt litt for mye FM. Selvfølgelig kan du dra på medical om klubben din godtar det. Og du må ha hørt om spillere som har byttet klubb utenom overgangsvinduene, er jo vanlig det.Spilleren kan så klart ikke spille før 1. januar, men klubbene kan jo bli enige når som helst ellers i året. Endret 26. november 2012 av Teipball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå