Xanman Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hva i alle dager gjør Squillaci der? Han har da vært stabil så det holder til nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2010 Og Gomes? Nå har jeg ikke set så mye av han, men det har da ikke vært så ille med unntak av tabben mot united? Tabben mot United. Det klønete røde kortet han pådro seg etter 10 min borte mot Inter. Tabben på målet til Drogba sist. Greit at han reddet en straffe på overtid, men det hadde ikke vært noen straffe om det ikke hadde vært for den idiotiske taklingen hans. Sier ikke at han fortjener å være der, men han har gjort en del rare ting i år. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 At nevnte ellever er den dårligste er pur idioti å mene. At enkelte av de ikke har innfridd etter forventninger/potensiale er mer rett. Balotelli har absolutt en velfortjent plass på topp i elleveren av hva som angår prestasjon opp i mot forventninger. Syns lista var i overkant flerdelt av dårlige spillere og "flopper". Ireland, Balotelli og J. Cole burde vært på samme lag ("flopp"), men separert fra f.eks Johnson, Ilunga og Stearman (dårlige). Gomes, Squilacci, Cattermole, Torres og Saha har ingenting på en slik liste å gjøre. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Gomes Johnson - Squillaci - Stearman - Ilunga Ireland - Cattermole - J Cole Balotelli - Torres - Saha Guardian har kåret det dårligste laget så langt denne sesongen Ser mer ut som et skuffelseslag. Alle vet jo at Torres er blant de beste spillerne i PL. Cattermole er latterlig å ha med uansett, da han er kaptein på laget som ligger på 7 plass. J. Cole og Ireland har vært definitive skuffelser, og samme kan sies om byttekameraten til Ireland, James Milner, som er en skygge av seg selv for City. Var ikke noe bra bytte for noen av lagene. Ilunga var forferdelig svak ifjor, og er ikke en gang fast hos oss i år, så er egentlig ikke overasket over hvor dårlig han er. Carlton Cole derimot burde ha større sjanse til å bli med på et skuffende lag. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Årets medlem i Premier League-kategorien - Finale Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Både Carlton Cole og f.eks ligaens dårligste bøtte med dritt, Emile Heskey burde såklart vært foran både Torres og Saha. Hva med Jermaine Beckford? Superflopp i forhold til forventningene. C. Poulsen er vel heller ikke nevnt (skumleste artikkelen). Han burde uansett "vunnet" over Cattermole med mils avstand. Vår egen Johnny Evans (anno Aug/Sept/Okt 2010) kunne forsåvidt forsvart en plass i "dritadårlig XI". Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Hvem hadde store forventninger over Beckford? Var veldig sikker på at det kom til å bli slik. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Undertegnede har fulgt med på værmeldingen hele uka og jeg kan med glede meddele at det pr nu ser ut som alle kampene kommer til å bli spilt, med Blackpool-Liverpool som eneste unntak. Den kan bli utsatt pga frossen bane, men det er IKKE meldt snøfall eller ekstreme kuldegrader, så det er håp. Om de klarer å holde banen fri for frost ila natt til Søndag (ca -8 grader), noe som skal være mulig med litt innsats, blir det rundt 0 til -2 grader på dagen så da skulle det gå greit mht tidligere uttalelser fra Blackpools eier om at problemet vil oppstå først når varmepresseningen taes av. Den eneste plassen det meldt snø på kampdag er i London på mandag, men det er lett snøfall og det er forholdsvis mildt hele uka med stort sett opphold. Ergo, ekstremt liten fare for avlysning. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Hvorfor spilles Arsenal - Chelsea 3. juledag? Trodde 2. juledags-fotballen i england var helligere enn 16. mai-fotballen her til lands. Ser nå at det har vært sånn foregående år også. Snodig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 For å sørge for at det blir spilt kamper hver dag i romjulstida vel. Mye bedre det enn at alt blir spilt på samme dag. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Mye bedre for tv-selskapene som da tjener mer penger blir mer riktig å si. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 Mye bedre for tv-selskapene som da tjener mer penger blir mer riktig å si. Joda, men jeg tviler på at supporterne klager over at det blir sent PL omtrent hver dag i en drøy uke. 26. des 13.00 Fulham - West Ham 16.00 Bolton - WBA 16.00 Everton - Birmingham 16.00 Wolves - Wigan 16.00 Man Utd - Sunderland 16.00 Blackpool - Liverpool 16.00 Newcastle - Man City 16.00 Blackburn - Stoke 18.30 Aston Villa - Spurs 27. des 21.00 Arsenal - Chelsea 28. des 16.00 Stoke - Fulham 16.00 WBA - Blackburn 16.00 Man City - Aston Villa 16.00 Spurs - Newcastle 16.00 Sunderland - Blackpool 16.00 West Ham - Everton 21.00 Birmingham - Man Utd 29. des 20.45 Wigan - Arsenal 20.45 Chelsea - Bolton 21.00 Liverpool - Wolves 01. jan 13.45 WBA - Man Utd 16.00 Stoke - Everton 16.00 Sunderland - Blackburn 16.00 West Ham - Wolves 16.00 Liverpool - Bolton 16.00 Man City - Blackpool 16.00 Spurs - Fulham 18.30 Birmingham - Arsenal 02. jan 14.30 Chelsea - Aston Villa 17.00 Wigan - Newcastle 04. jan 21.00 Man Utd - Stoke 21.00 Blackpool - Birmingham 21.00 Fulham - WBA 05. jan 20.45 Aston Villa - Sunderland 20.45 Newcastle - West Ham 20.45 Arsenal - Man City 20.45 Wolves - Chelsea 21.00 Bolton - Wigan 21.00 Everton - Spurs 21.00 Blackburn - Liverpool Er det rart vi elsker PL? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Må jeg stå opp tidlig 1. januar?! Alastor, se kampen? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2010 Dagbladet har også kåret PLs dårligste lag så langt. Given Chimbonda - Dunne - Evans - Konchesky Milner - Ramires - Poulsen - Ireland - Jovanovic Rooney Kaptein: Utfordrere: Robert Green, Jerome Boateng, James Perch, Stephen Warnock, Glen Johnson, Paulo Ferreira, Sebastien Squillaci, Matthew Upson, Antolin Alcaraz, Damien Duff, Cesc Fabregas, Patrick Vieira, John Obi Mikel, Lee Cattermole, Alexander Hleb, Joe Cole, Carlton Cole, Fernando Torres, John Carew, Nikola Zigic, Nicolas Anelka. TV 2s faste studiogjest under Premier League-sendingene, Aleksander Schau, har tre spillere han mener bør være obligatoriske på et hvert flopplag: Pascal Chimbonda, Stephen Ireland og Carlton Cole. - Man blir bare lei seg av å se Chimbonda. Han sutrer seg til klubbytter og raker inn penger på sign-on-fee. Det virker ikke som han har lyst til å prestere. Uwe Rösler snakket konstant om «taxi for Chimbonda» under 1-7-kampen mot United. Det var en kokosmatch. Han har aldri vært god, mener Schau. Derfor er han mer skuffet over Stephen Ireland - som han egentlig har sansen for. - Ireland er den største skuffelsen. Her får han en gyllen mulighet til å få liv i karrieren sin, og spyler han den bare ned i dass. Han er en fantastisk spiller, men har ikke hodet med seg. Den 1. omgangen i siste kampen han startet (borte mot Liverpool) er den dårligste omgangen jeg har sett av en Premier League-spiller noensinne. Schau har ingen innvendinger mot Dagbladets valg av midtstopperpar, Richard Dunne og Jonny Evans. - Dunne er en av de mest oppskrytte jeg vet om. Han er modig og blokkerer masse skudd, men det irriterer meg at folk ikke ser hvorfor. Det er fordi han er feilplassert. Han er på toppen av rødkortlista og selvmålslista, og på feil sted til feil tid hele tida. Evans har bare vært grusom, sier han. Da Dagbladet antyder at valget av Rooney på spissplassen kanskje er småkontroversielt, er Schau dypt uenig. - Jeg synes det er mer uoriginalt. Det er litt som å si at musikken i Grand Prix er dårlig, eller at man er kritisk til Idol. Hva har Carlton Cole gjort for å ikke få være med på dette laget? Og hva med Jerome i Birmingham? :!: Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Samtidig presterer de å sette opp Lucas som en av boblerne på årets drømmelag. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 fullt fortjent, Lucas har imponert denne sesongen Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Rart ikke hele Arsenal gjengen kommer å rager over denne kåringen pga min kjære Clichy ikke er med på laget Også det at de presterer å sitte Fabregas opp som kandidater er for meg latterlig. Spiller bedre enn veldig mange i dårlig form og eneste de kan backe det opp med må være at han spiller dårligere enn han gjor i fjor... Endret 25. desember 2010 av Iceman #10 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 fullt fortjent, Lucas har imponert denne sesongen Skal vel ikke så mye til for å imponere på et elendig Liverpool-lag. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Er det resultatservice fra de andre PL-kampene under en PL-kamp? Får besøk av en L'pool-fan på familiemiddag i morgen, så blir nødt til å ta opp City-kampen og se den etterpå. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Da må du nok teipe over TV-en og passe på å ikke få med deg pausesending ja. Om det er noe trøst, så taper dere poeng på St. Andrews St. James Park uansett i morgen ed: St. Andrews wtf, haha. Leste på ølen min før jeg skreiv. Endret 25. desember 2010 av niko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå