Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Du slutter ikke å overraske...

 

For det første, jo, han er verre enn andre. Scholes og Wilshere m.fl. har kanskje stygge taklinger i ny og ne, men vis meg tilfellene hvor de har rasehetset en annen spiller, bitt en annen spiller eller filmet i tide og utide. Det finnes ufine og ufyselige spillere som har gjort både ditten og datten. Forskjellen er at Suarez virker å ha gjort alt sammen, og noe av det skjer så ofte at det, som noen andre her nevnte, slutter å være "tilfeldigheter" eller "uhell". Det kan jo ikke være noe annet enn overlagt når det skjer omtrent annenhver kamp.

 

For det andre, du tror ikke det er en grunn til at han har fått det ryktet på seg? Jo, det er nettopp fordi han har vært en skitten juksemaker siden han først kom til Europa, og det er jævla synd, for han er en knakende god spiller når han har dagen, og han er underholdende å se på når han faktisk spiller fotball og ikke lager kvalm, og det sier jeg som United-supporter.

 

Slapp av stone. Emils bare posisjonerer seg hvis han er så uheldig at Chelsea finner på å kjøpe styggeskapen i januar....

 

Plutselig er ikke Suarez så gærn allikevel, tilfeldigvis umiddelbart etter at ryktene begynte å komme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Suarez er en skitten magiker. Mye av ballbehandlingen hans er det få i PL som kan gjøre etter ham. Han har en balanse i kroppen som Kun Agüero matcher (see what i did there?). Likevel er han "ute av balanse" et par ganger per kamp, hvor han i samme situasjon tilfeldigvis stempler motspillere som har vært hard med mannen tidligere i kampen.

 

Håper Brendan tar det opp med ham på bakrommet og vasker bort unotene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hjelper vel ikke på lysten til å bli snill når de enda ikke har gitt seg med tilropene og buingen.

Jeg hadde i alle fall ikke blitt "snill gutt".

 

Synes det er ok at folk ikke liker han og litt små buing må alle tåle, men denne "Suarez, we know what you are" mener jeg er rasistisk, verken mer eller mindre.

 

En hvis hvit spiller som sa noe rasistisk sier man ikke noe om, men Suarez som brukte et "fy" ord som alle parter i saken mente han ikke sa på en rasistisk måte, blir trakassert kamp etter kamp.

 

Skal man først få tyn i flere år etterpå hadde jeg nå fortsatt...

Lenke til kommentar

Hjelper vel ikke på lysten til å bli snill når de enda ikke har gitt seg med tilropene og buingen.

Jeg hadde i alle fall ikke blitt "snill gutt".

 

Synes det er ok at folk ikke liker han og litt små buing må alle tåle, men denne "Suarez, we know what you are" mener jeg er rasistisk, verken mer eller mindre.

 

En hvis hvit spiller som sa noe rasistisk sier man ikke noe om, men Suarez som brukte et "fy" ord som alle parter i saken mente han ikke sa på en rasistisk måte, blir trakassert kamp etter kamp.

 

Skal man først få tyn i flere år etterpå hadde jeg nå fortsatt...

 

Med all mulig respekt, jeg har en tremenning som er sveiser og brillene hans er ikke halvparten så tykke som dine.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Man buer stort sett "alltid" på gode spillere som har kort lunte. Om publikum klarer å sette en motspiller ut av kampen ved å bue på ham, så er det klart de gjør slikt..

 

Hvordan kan sangen være rasistisk?

Suarez brukte et helt vanlig ord (svart på spansk?) i en kontekst som gjorde det rasistisk.

 

PE: F------ hell, why did you kick me?

LS: Because you’re black.

PE: Say it to me again, I’m going to kick you.

LS: I don’t speak to blacks.

PE: OK, now I think I’m going to punch you.

LS: OK, blackie, blackie, blackie.

 

I ettertid har det gått opp for Evra at hans begrensede spansk gjorde at han misforstod Suarez - Evra trodde Suarez sa "Because you’re a nigger". Og der Evra "trodde han sa" Fucking hell, sa han "Your sisters pussy". Evra startet diskusjonen, og Evra misforstod diskusjonen. Slikt ble det rabalder av. Til tross for at Evra tilsynelatende knapt kan et ord spansk, ble han funnet mer troverdig enn Suarez i forklaringene som fulgte.

Lenke til kommentar

Two West Ham supporters were arrested and cautioned for making Nazi-style salutes following Sunday’s acrimonious game against Tottenham at White Hart Lane. - http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/west-ham/9703249/West-Ham-fans-arrested-for-Nazi-salutes-as-police-receive-formal-complaint-about-anti-Semitic-chants-at-Spurs-tie.html

 

Bra. Men det var vel rundt 100 som sang var det ikke? Får håpe de tar flere.

Lenke til kommentar

Man oppgir vel navn og slikt ved kjøp av billetter?

 

"During major tournaments such as the World Cup when you purchase an authorised ticket you must provide certain information such as your name, passport number, address etc. This will be checked upon entry. If you have purchased a ticket from an unauthorised provider then these details will be incorrect and it is likely that you will not be provided with access to the stadium."

 

Lurer på det samme som Martin. Virker som at navn på samtlige billetter kun gjelder i VM/EM. De få gangene jeg har vært på kamp i England har det ikke stått navn på billettene, og dette var ikke billetter kjøpt på svartebørsen. Eneste jeg får ut av disse utestengelsene er at man ikke får kjøpt sesongkort. Utenom det er det fritt fram å komme seg til kamp med mindre man var en så stor drittunge at man blir gjenkjent av vaktene/andre supportere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...