Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

West Ham fans har vel lenge vært kjent (sammen med Millwall fans) at di ikke eier hemninger når det kommer til å provosere. Kanskje noe med Spurs og jødehistorien (her har jeg altfor lite innsikt for å uttale meg, men vet det finnes en link her)? Altough vil jeg gi WH-fansen tvilen til gode da jeg bare ser 5 personer på bildet som holder en hånd oppe.. Kan jo ha vært en sang for alt vi vet?

 

Edit: se der ja, solaar sin link forklarer mye.. Syke syke fans.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Suarez is the devil! Må være det når han later som han snubler for å tråkke noen på hæl'n.

 

Nei, han tråkker noen for så å snuble. Flere av de taklingene der er så gjennomført stygge at det er ekkelt. Selv min far som er hardcore pool supporter (med til tider sterke briller) innrømmer at de er stygge og han vet godt hva han gjør.

 

Likte meget godt den han hadde i Ajax, en blanding av en horribel takling og filming. Altså, måten han ruller på er suarez-dive trademark - hillarious.

Lenke til kommentar

Føler det er flere her som har litt homoerotisk skaphugleik mot Suarez i denne tråden, må være en grunn til at han nevnes hele tiden, og kan ikke bare være de gangene han tar en Scholes eller en Young :)

Mye kan vel sies om ditt forhold til Manchester United spillere, siden du drar opp disse hver gang man snakker om Suarez.....

 

Med andre ord, ganske ofte.

Lenke til kommentar

Han er da ikke noe verre enn andre, men det blir bare blusset så mye opp på grunn av hvem han er og rykte. Ser da Scholes komme med slike idiotiske taklinger, men det blir bare lagt vekk. Wilshere gjør det. Listen er lenger.

 

Du slutter ikke å overraske...

 

For det første, jo, han er verre enn andre. Scholes og Wilshere m.fl. har kanskje stygge taklinger i ny og ne, men vis meg tilfellene hvor de har rasehetset en annen spiller, bitt en annen spiller eller filmet i tide og utide. Det finnes ufine og ufyselige spillere som har gjort både ditten og datten. Forskjellen er at Suarez virker å ha gjort alt sammen, og noe av det skjer så ofte at det, som noen andre her nevnte, slutter å være "tilfeldigheter" eller "uhell". Det kan jo ikke være noe annet enn overlagt når det skjer omtrent annenhver kamp.

 

For det andre, du tror ikke det er en grunn til at han har fått det ryktet på seg? Jo, det er nettopp fordi han har vært en skitten juksemaker siden han først kom til Europa, og det er jævla synd, for han er en knakende god spiller når han har dagen, og han er underholdende å se på når han faktisk spiller fotball og ikke lager kvalm, og det sier jeg som United-supporter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Zzz, denne diskusjonen er vi vel ferdige med nå?

 

Det jeg synes er ganske fascinerende at "vi" (generaliserer, ja jeg vet) tilsynelatende forventer at fotballspillere skal være prakteksemplarer av menneskeheten, både av og på banen.. Ingen her som tar noen snarveier eller gjør noe faenskap fra tid til annen? Tittet på sidemannen under en prøve? Tafsett litt på h*n søte i baren selv om du har en/ei annen hjemme? Og for ikke å snakke om; tatt mannen i stedet for ballen under en diskusjon på nett?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...