Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen så dårlig Newcastle er om dagen. Herregud så flaut. Hjelper ikke at det er ekstremt mange skader i en allerede tynn tropp, det her er så alt for dårlig. Det er ingen vilje i dette laget i det hele tatt. Hvor ble det av laget som kjempet og ga alt, uansett?

 

De ble avslørt. Veldig typisk at lag som overpresterer grasalt en sesong sliter hardt neste lag. For det første så tar marginer og flaks ofte slutt, for det andre er motstanderne mye mer oppmerksomme på Newcastle og deres (primitive) spillestil.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvor mye har du sett av Newcastle denne sesongen, og i forrige? Jeg vil tippe sånn ca. intenting. Helt forskjellig spillestil, i forrige sesong kunne Pardew skifte taktikk fra kamp til kamp, alt ettersom hvilken motstander vi møtte, og om det viste seg at taktikken ikke funket så bra, kunne han faktisk moderere seg og skifte litt på taktikken og spillestilen underveis i en kamp, tilogmed i første omgang. Slik er det ikke denne sesongen, spillerne viser ingen glød, og spillet er veldig forskjellig fra fjorårssesongen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Sjå litt etter. Det er same taklinga gong på gong, der det tilfeldigvis ser ut som at han snublar, akkurat i det han er så nære ein motspelar at han kan treffe. Det har byrja å verte mykje tilfeldigheiter. Når ein i tillegg ser på historikken til Suarez, så har han gong på gong vist at fair play er noko han fullstendig gir blaffen i, og at han ikkje er redd for å gå til angrep på motspelarar, så for min del har han såpass mykje på rullebladet etterkvart at eg ikkje vel å gje han tvilen til gode.

Endret av archanios
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...