Aleks Skrevet 23. november 2012 Rapporter Del Skrevet 23. november 2012 Kan spillere stemme på spillere i egen klubb? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 23. november 2012 Rapporter Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Mener det. Ikke det har ikke akkurat noe å si når det er mange tusener som stemmer. Endret 23. november 2012 av Teipball Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. november 2012 Rapporter Del Skrevet 23. november 2012 Ja, ok. Godt poeng. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. november 2012 Rapporter Del Skrevet 23. november 2012 Redknapp som QPR manager. Er vel bare bekreftelsen som mangler, men virker ganske sikkert. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2012 FIFA har vel null og niks med den nominasjonen å gjøre. Det er FIFPro, altså spillerorganisasjonen. Alle spillerne har levert sin stemme om hvem de ønsker på årets lag, der de selv setter opp hvem som skal være forsvar, midtbane og angrep. Det er med andre ord spillerne vi skal være irriterte på, ikke FIFA. Klart, glemmer dette hvert år. I så fall er det en enda større prestasjon at så mange har kommet fram til at Bale fortjener en nominasjon blant "årets forsvarsspillere". Kunne like gjerne ha nominert Ronaldo eller Messi der. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. november 2012 Rapporter Del Skrevet 23. november 2012 Harry Redknapp to attend QPR's game at Manchester United tomorrow. Kevin Bond and Joe Jordan set to join backroom staff #SSN Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2012 Evra og Ferdinand? Fucking joke. Greit nok at Ferdinand ikke har vært helt på høyde med det han presterte på sitt beste, men han har likevel holdt et greit nivå i år. Vært en viktig brikke i et ustabilt forsvar, og har hatt en rekke makkere som Jones, Smalling, Vidic, Evans og Carrick å forholde seg til. Utrolig nok har han selv for en gangs skyld holdt seg unna skader. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2012 Redknapp som QPR manager. Er vel bare bekreftelsen som mangler, men virker ganske sikkert. Hva tror dere? Nedtur i karrieren å gå fra 4. plass i PL den ene sesongen, til å ta over tabelljumboen sesongen etter. Redknapp har utviklet seg til å bli en stor og respektert manager i England, fallhøyden er ganske stor hvis han nå tar over dette sirkuslaget. Hadde tenkt meg nøye gjennom dette om jeg hadde vært i old 'Arry sine sko. Men han greide jo å gjøre underverker med et Spurs-lag som var i oppløsning, så man skal (dessverre) ikke se bort ifra at han muligens gjør noe lignende her. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. november 2012 Rapporter Del Skrevet 23. november 2012 Vet ikke om du fikk med deg Før runden på tv2sport i dag. Synes de sa noe ganske greit der, spesielt dette med å strukturere og organisere alle spillerne osv. De har altfor mye rart så det er fullstendig kaos. De trenger en manager som får et system som fungerer, for offensivt så har QPR et kraftig lag. Jeg håper selvfølgelig at QPR rykker ned, men om Redknapp tar over (det virker veldig sikkert nå) så tror jeg dessverre at QPR klarer seg. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 23. november 2012 Rapporter Del Skrevet 23. november 2012 Greit nok at Ferdinand ikke har vært helt på høyde med det han presterte på sitt beste, men han har likevel holdt et greit nivå i år. Vært en viktig brikke i et ustabilt forsvar, og har hatt en rekke makkere som Jones, Smalling, Vidic, Evans og Carrick å forholde seg til. Utrolig nok har han selv for en gangs skyld holdt seg unna skader. Poenget med kåringen er å plukke ut de beste, Ferdinand har vært lysår unna en slik tittel, men noen må jo nomineres også. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 23. november 2012 Rapporter Del Skrevet 23. november 2012 Som sagt over, det er ingen som er nominert. De "nominerte" er de 20 spillerne som er valg flest ganger. Med andre ord mener verdens fotballspillere at Bale er forsvarspiller og at nok spillere mener at Ferdinand er topp 4 forsvarspillere i verden for å komme blant topp 20. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 23. november 2012 Rapporter Del Skrevet 23. november 2012 Oh, my bad. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. november 2012 Rapporter Del Skrevet 24. november 2012 Redknapp må ha sett på hvor mange spillere QPR hentet inn i sommer og blitt litt stram i shortsen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2012 Redknapp må ha sett på hvor mange spillere QPR hentet inn i sommer og blitt litt stram i shortsen. Der røk nattesøvnen, gitt. Dette er bilder i hodet jeg kunne vært foruten. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 24. november 2012 Rapporter Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Hvor mye leste du egentlig av artikkelen? Jeg har spurt meg selv om jeg i det hele tatt gadd å svare, ettersom dette er en pandoras eske som kan starte nok en debatt om et tema, som jeg personlig er drita lei av (edit: jeg velger også å tro at di fleste her inne er lei av denne saken også) . Dog, du spurte om språk-eksperter, jeg ga deg plenty bevis på dette, noe som var et kort utdrag fra fa sin rapport. Men når du skal være så jævla eplekjekk så kan jeg jo poste FA sin reaksjon også: “Mr Suarez’s evidence was unreliable in relation to matters of critical importance. It was, in part, inconsistent with the contemporaneous evidence, especially the video footage. For example, Mr Suarez said that he pinched Mr Evra’s skin in an attempt to defuse the situation. He also said that his use of the word ‘negro’ to address Mr Evra was conciliatory and friendly. We rejected that evidence. To describe his own behaviour in that way was unsustainable and simply incredible given that the players were engaged in an acrimonious argument. That this was put forward by Mr Suarez was surprising and seriously undermined the reliability of his evidence on other matters. There were also inconsistencies between his accounts given at different times as to what happened. The suggestion that he behaved towards Mr Evra at this time in a conciliatory and friendly way, or intended to do so in using the word “negro”, is, in our judgment, simply not credible.” Med andre ord: - If Suarez used the words “negro” and “negros” as described by Evra, this would be understood as offensive and offensive in racial terms in Uruguay and Spanish-speaking America more generally. The physical gesture of touching Mr Evra’s arm would also, in the context of the phrases used, be interpreted as racist. Så hva var det jeg ikke leste? Gøy å se du får plusser av scouserne Endret 24. november 2012 av Corey Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. november 2012 Rapporter Del Skrevet 24. november 2012 Les denne posten igjen, og så artikkelen. Å herregud, REALLY? Suarez er en voksen mann! Han har bodd i europa i mange år nå, og burde vite at bruken av et slikt ord blir oppfattet rasistisk ! Han innrømte å ha brukt ordet i samtaler med FA, samtidig som språkforskere var helt uenige med suarez om at dette ikke var et rasistisk ord i sør-amerika. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 24. november 2012 Rapporter Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Les denne posten igjen, og så artikkelen. Så leser du denne igjen: Med andre ord: - If Suarez used the words “negro” and “negros” as described by Evra, this would be understood as offensive and offensive in racial terms in Uruguay and Spanish-speaking America more generally. The physical gesture of touching Mr Evra’s arm would also, in the context of the phrases used, be interpreted as racist. Tror du virkelig ikke FA kom fram til denne konklusjonen uten å rådføre seg med disse språk-ekspertene? Som nevnt i mitt forrige innlegg var "artikkelen" et utdrag fra rapporten. Edit: Jeg vil også legge til denne: Det meste som er verdt å nevne om denne saken er allerede nevnt. Man Utd fans har sitt syn på det, du og liverpool har et helt annet. Endret 24. november 2012 av Corey Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. november 2012 Rapporter Del Skrevet 24. november 2012 ]. The word “negro” is by no means, however, always used offensively. The term can also be used as a friendly form of address to someone seen as somewhat brown-skinned or even just black-haired. It may be used affectionately between man and wife, or girlfriend/boyfriend, it may be used as a nickname in everyday speech, it may be used to identify in neutral and descriptive fashion someone of dark skin. Though these terms are often used between friends or relatives, they are not used exclusively so; thus, an individual might call out to a passer-by “ay, negro, querés jugar con nosotros?” [hey, blackie, do you want to play with us?]; in all cases, however, when the word is used in this way it implies a sense of rapport or the attempt to create such rapport; naturally, if the term were used with a sneer, then it might carry negative connotations. Der er selve ordet negro jeg prøver å hinte til, som ikke nødvendigvis er rasistisk. Jeg har ikke nevnt hva jeg tror Suarez la i det, men jeg tror ikke det var positivt ment, og er strålende fornøyd med at han ble straffet for det. Spesielt siden jeg misliker Suarez som pesten selv. 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 24. november 2012 Rapporter Del Skrevet 24. november 2012 Ok, fra mitt ståsted synes jeg det var veldig vagt at du hintet til det, men jeg har feber og burde egentlig vært i seng nå. Så imho. kan vi lukke denne saken for alltid nå. 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 24. november 2012 Rapporter Del Skrevet 24. november 2012 Herrefred - ville du bare frem til at Negro i seg selv ikke er rasistisk? Det har jo Liverpool-fansen forkynnet i lange tider også. Et ord - kontekst. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå