Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Jeg ser ikke hva jeg tar fra løse luften. Er det ikke slik at Chelsea-fansen for lengst har tatt partiet til Terry? Og motsatt, er det ikke slik at Chelsea-fansen for lengst har tatt parti mot Clattenburg?

Nå ser det forøvrig ut til at Chelsea kanskje får en liten straff for sine falske anklager likevel:

http://www.dailymail...v-West-Ham.html

Hva legger du i Chelsea-fansen? Jeg kan ikke prate for alle supportere. Det jeg reagerer på er hvordan folk får det for seg at FA skal straffe Chelsea. Jeg har ingenting i mot Clattenburg. Jeg er virkelig glad for at han ble frikjent, da det hadde vært helt utrolig om en dommer hadde fått seg til å si noe slikt. Og jeg ønsker jo så klart ikke rasisme innenfor fotballen. Dumt at det, uten grunn, går utover ryktet til Chelsea som klubb, men bra for ligaen og fotball generelt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke når det ikke er noen beviser for at anklagene er falske. Bare fordi at Clattenburg er uskyldig betyr ikke det at motsatte parten er skyldig. Greit nok at mange har et hat-forhold til Chelsea og baserer sine meninger ut i fra det. Det er helt lov og bare menneskelig. Men FA skal være nøytrale og når sjansene er der for at dette kan ha vært en misforståelse så blir det feil å straffe de for det. Og hadde det kommet solide beviser på at Ramires hadde funnet på dette, så er det da han som skal straffes, ikke Chelsea. Tror du virkelig klubben ville blitt med på noe så risikabelt som å koke opp en historie rett etter Terry-saken?

Lenke til kommentar

Ikke når det ikke er noen beviser for at anklagene er falske. Bare fordi at Clattenburg er uskyldig betyr ikke det at motsatte parten er skyldig. Greit nok at mange har et hat-forhold til Chelsea og baserer sine meninger ut i fra det. Det er helt lov og bare menneskelig. Men FA skal være nøytrale og når sjansene er der for at dette kan ha vært en misforståelse så blir det feil å straffe de for det. Og hadde det kommet solide beviser på at Ramires hadde funnet på dette, så er det da han som skal straffes, ikke Chelsea. Tror du virkelig klubben ville blitt med på noe så risikabelt som å koke opp en historie rett etter Terry-saken?

Men du må vere enig i at det er litt rart at ein av dei Chelsea-spelarane som ikkje er mest solide i engelsk, og som i tillegg ikkje var blant dei næraste dommaren, skal ha hørt noko som ingen andre hørte? Ein skulle tru at dei andre i nærleiken ville hørt det, om ikkje Ramires har fantastiske ører for rasistiske kommentarar på språk han ikkje forstår.

Lenke til kommentar

Men du må vere enig i at det er litt rart at ein av dei Chelsea-spelarane som ikkje er mest solide i engelsk, og som i tillegg ikkje var blant dei næraste dommaren, skal ha hørt noko som ingen andre hørte? Ein skulle tru at dei andre i nærleiken ville hørt det, om ikkje Ramires har fantastiske ører for rasistiske kommentarar på språk han ikkje forstår.

Ja, det er rart. Ble vel spekulert i at han hørte monkey når Clattenburg sa Mikel. Nekter ikke for at det kan ha vært oppspinn, det ville isåfall være utrolig skuffende, men det er rett og slett ikke beviser nok til å dra den konklusjonen. Opp til hver enkelt og mene de de mener er riktig, og da blir det et skille mellom chelsea supportere og resten.

Lenke til kommentar

Nei, det er vanskelig å bevise noko, men for min del ser det ikkje veldig positivt ut for Ramires sin del om det er han som skal ta støyten. Når det er fleire spelarar i nærleiken, han har dårleg engelsk og ingen andre reagerer, så er det så fullstendig usannsynleg at han som den einaste skal oppfatte noko som rasistisk. Ser liksom ikkje heilt korleis han har fått det til.

Lenke til kommentar

Ja, det taler jo for at ingenting rasistisk ble sagt. Men muligheten for at Ramires har hørt feil og har vært selvsikker på det er jo fremdeles der. Var det slik at de skulle begynne å ta opp det som blir sagt nå? Hadde vært veldig deilig å slippe slike situasjoner. Skulle nesten hatt en mikrofon på alle spillerne og.

Lenke til kommentar

FIFA Fifpro World XI defender’s nominees, shortlist in full:

Jordi Alba (Spain, Barcelona); Gareth Bale (Wales, Tottenham); Giorgio Chiellini (Italy, Juventus); Ashley Cole (England, Chelsea); Dani Alves (Brazil, Barcelona); David Luiz (Brazil, Chelsea); Patrice Evra (France, Manchester United); Rio Ferdinand (England, Manchester United); Mats Hummels (Germany, Borussia Dortmund); Branislav Ivanovic (Serbia, Chelsea); Vincent Kompany (Belgium, Manchester City); Philipp Lahm (Germany, Bayern Munich), Marcelo (Brazil, Real Madrid); Javier Mascherano (Argentina, Barcelona); Pepe (Portugal, Real Madrid); Gerard Pique (Spain, Barcelona); Carles Puyol (Spain, Barcelona); Sergio Ramos (Spain, Real Madrid); John Terry (England, Chelsea); Thiago Silva (Brazil, Paris Saint-Germain)

Noen hos FIFA som ikke har sett Bale spille på 3 år eller noe?

Lenke til kommentar

FIFA har vel null og niks med den nominasjonen å gjøre.

Det er FIFPro, altså spillerorganisasjonen. Alle spillerne har levert sin stemme om hvem de ønsker på årets lag, der de selv setter opp hvem som skal være forsvar, midtbane og angrep. Det er med andre ord spillerne vi skal være irriterte på, ikke FIFA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...