Latias Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 we are still on top of the league Vil ikke juble for tidlig. Et tidsspørsmål før reduseringen kommer. City pøser på, dessverre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Redusering og en mann mindre. Do not like. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Syk syk kamp! Everton er faen meg konge! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Nesten så jeg burde sett kampen merker jeg. Ser ut som det skjedde mye! Flirer litt av Kolo. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Dødsbra med Kolo. Tok en for Arsenal Merket først nå at det var en "kamptråd" oppe å gikk... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hva i helvete driver Blackburn med?! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 Inderne viser bare at de ikke har peiling på fotball. Big Sam fikk jo sparken fordi de mente han ikke kunne ta dem til CL kommende sesong. Synd at inderne, araberne og amerikanerne skal ødelegge hele ligaen. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Ingen Maradona det der. Skuffa. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Personlig blir jeg veldig glad om Maradona holder seg langt unna engelsk fotball. Gud som jeg misliker den fyren! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 Sky melder at Rafa Benitez er ferdig i Inter. Håper han ikke kommer tilbake til Liverpool. Trodde aldri jeg skulle si dette om kelneren Rafa, men han hadde faktisk hevet dagens Liverpool flere hakk. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 "Morsomt" å se at han tror han kan ta en Zola, ved å gi reporteren en kopp te... Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Personlig blir jeg veldig glad om Maradona holder seg langt unna engelsk fotball. Gud som jeg misliker den fyren! Misliker fyren sterkt selv, og håper ikke han blir trener i noen ligaer. Ryktene om at Maradona skulle til Blackburn var i alle fall morsomme. Liten nedur for de som trodde at den godeste Maradona skulle komme til Blackburn, eller en trener med et navn skulle komme. Denne assistenten må jo være det rake motsetning fra hva som ble nevnt. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Rafa nevnes også som en evt. ny manager i Blackburn, men ser ut som at Kean tar over. Selv om han er langt ifra det inderne sa de ville ha Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Innen 5år, om det går så lenge, har Blackburn rykket ned. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 skilt ved fødselen? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2010 Ny formann i FA fra og med i dag. Som om FA ikke hatet United nok fra før, så har denne fyren tidligere vært formann i City også. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2010 Gomes Johnson - Squillaci - Stearman - Ilunga Ireland - Cattermole - J Cole Balotelli - Torres - Saha Guardian har kåret det dårligste laget så langt denne sesongen Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hvordan kan Balotelli være på den laget, i de få kampene han har vist så har han vist noen ekstreme ting. Stearman er der helt fortjent, men skulle likt å sett Ward der også. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) Cattermole har ingenting å gjøre der imo, heller ikke Saha. Virker som de har screenet etter store navn som ikke har overbevist. Og Gomes? Nå har jeg ikke set så mye av han, men det har da ikke vært så ille med unntak av tabben mot united? Endret 22. desember 2010 av Hyrlen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå