Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Du sier noe, i sin tid i Liverpool brukte Benitez ufattelige £228,600,000 fra 2004 til 2009, riktignok fordelt på 76 spillere, men det er en sinnsyk pengebruk der kun et fåtall av spillerne faktisk var gode nok. Reina, Mascherano, Torres, Lucas, Kuyt, Agger, Skrtl og Alonso er vel de eneste av de 76 som har vært verdt prislappen. Og da er det fortsatt enorme summer som er blitt kastet gjennom vinduet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Jeg har vel aldri nevnt at rdm får sparken pga torres???

 

Og ja, å gi oscar og hazard 1 år på å spille seg inn er bare fornuftig. Slik jeg ser det har dere den mest spennende midtbanen i europa pdd. I mitt hode er det bare rart at trenere ikke får samme tilliten.

 

Torres teorien var en spøk.

 

Men jeg er helt enig med deg.

Lenke til kommentar

Du sier noe, i sin tid i Liverpool brukte Benitez ufattelige £228,600,000 fra 2004 til 2009, riktignok fordelt på 76 spillere, men det er en sinnsyk pengebruk der kun et fåtall av spillerne faktisk var gode nok. Reina, Mascherano, Torres, Lucas, Kuyt, Agger, Skrtl og Alonso er vel de eneste av de 76 som har vært verdt prislappen. Og da er det fortsatt enorme summer som er blitt kastet gjennom vinduet.

 

Legger man sammen verdien til de spillerne der (der den var høyest). Er man vel nesten oppe i 228 mill bare der?

Endret av magb
Lenke til kommentar

Du sier noe, i sin tid i Liverpool brukte Benitez ufattelige £228,600,000 fra 2004 til 2009, riktignok fordelt på 76 spillere, men det er en sinnsyk pengebruk der kun et fåtall av spillerne faktisk var gode nok. Reina, Mascherano, Torres, Lucas, Kuyt, Agger, Skrtl og Alonso er vel de eneste av de 76 som har vært verdt prislappen. Og da er det fortsatt enorme summer som er blitt kastet gjennom vinduet.

 

Sterling, Kelly, Wisdom og Suso ikke verdt prislappen? Ikke glem at mange av de spillerne han kjøpte var ungutter.

 

Han brukte kun 20mill net spend per sesong, og selv om det ble mange bomkjøp, er det ingen tvil om at han bygde opp det beste laget Liverpool har hatt i PL-perioden.

Endret av OKMarius
Lenke til kommentar

Jeg mener de var bedre i 2000-2003 ish. Kanskje med unntak av 2005 da de vant CL.

 

Vi gjorde niks i CL i 2000-2003. 02/03 sesongen er noe av det verste jeg har vært med på som Liverpool-fan. Helt begredelig sesong. I 2005 flakset vi oss til CL-seier og kom på femteplass i ligaen.

 

I perioden etter var vi helt klart blant europas 5-6 beste lag. Dominerte Milan i CL-finalen i 07 selv om vi tapte, og var stadig med i CL-toppen og slo alle verdens beste lag. Ranket av UEFA som det beste laget i verden i 2009 pga CL-resultatene årene før. Det toppet seg i 08/09 når vi knuste Real Madrid, og var 4 poeng bak seriegull, med best målforskjell.

Endret av OKMarius
Lenke til kommentar

Suarez is arrogant, big-mouth, diver... I want to knock him out

 

'I'd go as far as to say that the manner in which he approached the game, with utter contempt for us all, means that he's streets ahead of any player I've truly disliked since we've been in the Premier League.

 

'He dived more than any other player I've played against before - it was so bad I was genuinely shocked.

 

'Throughout the game, he just dived down and screamed at any given moment.

 

'Now, obviously, diving has crept into the game more and more in recent years and, as a defender, you have to be aware of it.

 

'But even the players you know that like a dive at least wait until there is some sort of challenge or contact. Not Suarez.

 

'A couple of times I'd hear the scream, see him writhing on the floor and for the life of me couldn't see where the contact could have been.'

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Her skal det selges bøker ser jeg. Ikke mye annet å lese om i boken heller.

Men han har sikkert rett da, med kun en sesong+3 kamper i PL så er nok Suarez den spilleren som han har møtt som filmet mest(les: fjorårets sesong).

 

Hvem som kjøper en bok av en 28år gammel spiller med en landslagkamp og en sesong i Pl er et spørsmål i seg selv. Hvorfor i heletatt gidde.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

 

'Suarez has that aura about him that says, "I'm untouchable", and his manner and behaviour made me want to knock him out.

Jaggu bra han spilte i League 2 når Ronaldo var i PL. Hadde nok begynt å sippe om han hadde spilt mot han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...