Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Jeg vil heller se en Powell ha en dårlig dag enn å se Giggsy ha nok en dårlig dag. Anderson har hatt en del ok kamper i år - heller han enn Giggs.

Cleverly har vært ok i år - han har en tendens til å komme til store sjanser som han brenner, men det er iallefall noe der.

I tillegg er vel Fletcher på vei tilbake. Han trenger kamper for å kjenne nivået igjen.

 

Alle fire starter i kveld. Du har vel ikke tilfeldigvis hatt en liten samtale med godeste SAF?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Savner kelneren i PL, men frykter han kan få det beste ut av spanjolene i klubben slik han gjorde i Liverpool. Uansett, maken til en tegneserieklubb. Greit nok, RdM er ingen stor manager, men å sparke folk i hytt og pine er ikke annet enn latterlig. Håper Roman fortsetter i samme stil, vil ha denne klubben i grøfta fort som fy.

Lenke til kommentar

Det er nok ikke bare resultatene som gjør at han får sparken. Er nok noe annet også som er vel så viktig for Roman.

 

Når resultatene butter imot for dere så har det enten vært dommeren sin feil, eller spissene.

Og nå sier du at det er andre faktorer? Rart at skader/suspensjon på lampard og terry, samt ikke kjøp av en god nok spiss (med fraværet av drogba) ikke er en av disse faktorene.

At dere KANSKJE ryker i CL finnes det mange grunner til, blant dem strålende form av shaktar (pluss litt juks), men ærlig talt, det var få som trodde dere hadde kapasitet til å hamle opp med juventus.

 

Jeg synes det er helt tragisk at "en av gutta" som han ble kalt når avb fikk fyken, får så lite tillit. Det verste av alt er at dere trolig (imo) henter inn pep nå eller etter sesongen, og han kommer til å få fyken etter max 2 sesonger.

Lenke til kommentar

 

 

Når resultatene butter imot for dere så har det enten vært dommeren sin feil, eller spissene.

Og nå sier du at det er andre faktorer? Rart at skader/suspensjon på lampard og terry, samt ikke kjøp av en god nok spiss (med fraværet av drogba) ikke er en av disse faktorene.

At dere KANSKJE ryker i CL finnes det mange grunner til, blant dem strålende form av shaktar (pluss litt juks), men ærlig talt, det var få som trodde dere hadde kapasitet til å hamle opp med juventus.

 

Jeg synes det er helt tragisk at "en av gutta" som han ble kalt når avb fikk fyken, får så lite tillit. Det verste av alt er at dere trolig (imo) henter inn pep nå eller etter sesongen, og han kommer til å få fyken etter max 2 sesonger.

 

Nå legger du ord i munnen igjen og tror du vet hva jeg mener.

 

Problemet er at Rdm ikke var første valget. Den eneste grunnen til at han fikk jobben er nettopp pga at han vant cl. Roman ønsket aldri Rdm som permanent manager. At noen her inne faktisk lever i en verden hvor det er fasiten er ikke mitt problem. Merkelig at så mange er overrasket.

Lenke til kommentar

Nå legger du ord i munnen igjen og tror du vet hva jeg mener.

 

Problemet er at Rdm ikke var første valget. Den eneste grunnen til at han fikk jobben er nettopp pga at han vant cl. Roman ønsket aldri Rdm som permanent manager. At noen her inne faktisk lever i en verden hvor det er fasiten er ikke mitt problem. Merkelig at så mange er overrasket.

 

Så du har ikke klaget på dommeren eller spissene?

Hvis ikke vet jeg ikke hva du mener med "legge ord i munnen på deg", det er vel det berømte offerrollen-kortet ditt du hiver ut igjen. Det eneste jeg etterlyst var hvilke andre faktorer du/dere mente var grunnen.

 

Ifjor tapte vi tittelen pga skader, i år har dere slitt med det samme + suspensjon i begynnelsen av sesongen. At han ikke var førstevalget er selvfølgelig en ok grunn, men er det så farlig å gi trenere tillit?

Lenke til kommentar

 

 

Så du har ikke klaget på dommeren eller spissene?

Hvis ikke vet jeg ikke hva du mener med "legge ord i munnen på deg", det er vel det berømte offerrollen-kortet ditt du hiver ut igjen. Det eneste jeg etterlyst var hvilke andre faktorer du/dere mente var grunnen.

 

Ifjor tapte vi tittelen pga skader, i år har dere slitt med det samme + suspensjon i begynnelsen av sesongen. At han ikke var førstevalget er selvfølgelig en ok grunn, men er det så farlig å gi trenere tillit?

 

Er du en av de som gir Fernando Torres skylden for at Rdm får sparken?

 

Men seriøst. Ja vi mangler sentrale spillere og vi har gjort det bra mtp at vi bygger et nytt lag. Oscar eller Hazard er ikke erfarne pl spillere. Så det å gi dem et år burde være fornuftig, men som jeg skrev ; Rdm ville roman aldri ha til Chelsea jobben.

Lenke til kommentar

Er du en av de som gir Fernando Torres skylden for at Rdm får sparken?

 

Men seriøst. Ja vi mangler sentrale spillere og vi har gjort det bra mtp at vi bygger et nytt lag. Oscar eller Hazard er ikke erfarne pl spillere. Så det å gi dem et år burde være fornuftig, men som jeg skrev ; Rdm ville roman aldri ha til Chelsea jobben.

 

Jeg har vel aldri nevnt at rdm får sparken pga torres???

 

Og ja, å gi oscar og hazard 1 år på å spille seg inn er bare fornuftig. Slik jeg ser det har dere den mest spennende midtbanen i europa pdd. I mitt hode er det bare rart at trenere ikke får samme tilliten.

Lenke til kommentar

Og jeg er ikke overrasket om "fansen" selv sliter.

Nå.... Trenger ikke bekymre deg. Om relativt kort tid er RdM en ubrukelig managar han også, det eneste korrekte var å sparke han. Og den utgiften må klubben bare ta.

 

Samt at måten klubben driftes på er helt AOK.

 

Hadde ikke RdM flakset seg til CL gull hadde han ikke holdt ut sesongen en gang. Katastrofe i PL og et spill som ikke lignet noe i CL.

 

Men et CL gull er uansett tungtveiende for videre jobb. Og det var nok ikke akkurat Roman sin plan. Han hadde nok heller sett at han kunne splashet noen kroner i retning en mer merritert manager.

 

Som Benitez :D

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...