Corey Skrevet 19. november 2012 Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 Hellige balalaika for et skudd! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. november 2012 Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 Hoho, Nzonzi nærmer seg nå. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. november 2012 Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 Det er håp for dere! http://www.nettavisen.no/sportspill/tipping/article3516213.ece Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. november 2012 Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 Så det der. Skal søke når Jönsson får fyken. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. november 2012 Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 For en start på andre omgang! Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 19. november 2012 Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 Huth vet ikke engang at hele ballen skal være over linjen... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2012 Beckham har bekreftet på facebook at han forlater LA nå til jul. Kom tilbake til Manchester, Becks. Vi savner silkefoten din. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. november 2012 Rapporter Del Skrevet 20. november 2012 Skal på BETT messe i London i februar. Tottenham spiller selvfølgelig ikke hjemme, men følgende kamper går. West ham v Swansea QPR v Norwich Fulham v Man Utd Arsenal v Stoke Vurderer Fulham v Man Utd. Kjenner jeg har lite lyst å besøke Arsenal.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2012 Fulham-United så klart. Hjemmelaget spiller deilig fotball, noe jeg aldri trodde jeg kom til å si da Woy var manager. Og Red Army er verdens beste bortesupportere. Lett valg. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. november 2012 Rapporter Del Skrevet 20. november 2012 Old Trafford er en tragedie i alle fall, så håper de stiller sterkt på bortebane. Eneste laget som jeg har besøk hjemmestadion til som har en døllere stemning er Arsenal. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 20. november 2012 Rapporter Del Skrevet 20. november 2012 Hadde jeg vært Spurs-fan hadde jeg dratt til Upton Park (har alltid brukt det navnet), lite artig å se United knuse Fulham eller stygt Stoke-spill med en evt. Arsenal-seier. QPR - Norwich som reservekamp. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2012 Anfield er ikke akkurat noe paradis det heller. TV2 er flinke til å la folk tro at det finnes bra stemning der ved å spille av YNWA før hver kamp (før kommentatoren følger opp med "åhhh hææærlig stemning på Anfield"), men sannheten er at det er like dødt der som det er på OT, Emirates, brua og Etihad. Sistnevnte greide ikke å fylle stadion før den livsviktige kampen mot Ajax engang, "byen er blå" my ass. Lenke til kommentar
magb Skrevet 20. november 2012 Rapporter Del Skrevet 20. november 2012 Anfield har nok tapt seg mye de siste 3-4 årene ja, men under Ynwa er stemningen stort sett alltid bra! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. november 2012 Rapporter Del Skrevet 20. november 2012 Anfield er ikke akkurat noe paradis det heller. TV2 er flinke til å la folk tro at det finnes bra stemning der ved å spille av YNWA før hver kamp (før kommentatoren følger opp med "åhhh hææærlig stemning på Anfield"), men sannheten er at det er like dødt der som det er på OT, Emirates, brua og Etihad. Sistnevnte greide ikke å fylle stadion før den livsviktige kampen mot Ajax engang, "byen er blå" my ass. Jeg mener nå det er bedre hos liverpool, men det har tapt seg siste årene :-) Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. november 2012 Rapporter Del Skrevet 20. november 2012 Anfield har nok tapt seg mye de siste 3-4 årene ja, men under Ynwa er stemningen stort sett alltid bra! Stemningen er bra før kamp på Ullevål også, uten at det betyr så mye... Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 20. november 2012 Rapporter Del Skrevet 20. november 2012 Beckham har bekreftet på facebook at han forlater LA nå til jul. Kom tilbake til Manchester, Becks. Vi savner silkefoten din. Beckham - Carrick - Scholes - Giggs Nesten som gode gamle dager! Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 20. november 2012 Rapporter Del Skrevet 20. november 2012 Jeg forstår det slik at United-fansen helst vil slippe å se Giggs på banen igjen. Men det er noe nostalgisk over den midtbanen der ja. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. november 2012 Rapporter Del Skrevet 20. november 2012 Giggs må gjerne spille, men ikke fra start i en firer sammen med Carrick sentralt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2012 Å ha Carrick, Giggs og Scholes på banen samtidig duger ikke. Og når Young er så elendig som han er, da ender det som regel slik det gjorde på lørdag. Giggs er grei å ha så lenge det bare er som stallfyll, og når han kan bidra med litt rutine og et par mål slik som mot Chelsea i cupen. Scholes burde ikke starte med mindre vi møter antatt svakere motstand som sannsynligvis parkerer bussen fra første sekund. Jeg hadde håpet å se mer av diamanten, en formasjon midt i blinken for Kagawa, men han har tydeligvis også fått kjeks-syndromet som lammer de fleste som kommer til United. Bare et tidsspørsmål før van Persie lider av det samme (med mindre han har blitt immun mot det etter å ha vært i Arsenal). Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. november 2012 Rapporter Del Skrevet 20. november 2012 Jeg vil heller se en Powell ha en dårlig dag enn å se Giggsy ha nok en dårlig dag. Anderson har hatt en del ok kamper i år - heller han enn Giggs. Cleverly har vært ok i år - han har en tendens til å komme til store sjanser som han brenner, men det er iallefall noe der. I tillegg er vel Fletcher på vei tilbake. Han trenger kamper for å kjenne nivået igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå