Latias Skrevet 18. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 Sunderland har på fem minutter fordoblet antall målscorere så langt i sesongen. Ikke verst. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 Sunderland ser ut til å få med seg 3 poeng ikveld. Hangeland rødt kort i første omgang. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 Scoring annullert for Sunderland. Herregud, det er greit med liv i denne kampen! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Wow, DER, akkurat DER så dere hvorfor berba ble solgt ifra united. Fulham mister ball, berba står 2 meter ifra og istedenfor å prøve vinne ballen senker han hodet på sin protest-aktige måte å gjør ingenting. Endret 18. november 2012 av Corey 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Sette den der da, Sidwell. Får ikke en større mulighet i PL. Wow, DER, akkurat DER så dere hvorfor berba ble solgt ifra united. Fulham mister ball, berba står 2 meter ifra og istedenfor å prøve vinne ballen senker han hodet på sin protest-aktige måte å gjør ingenting. Berba har gjort en iherdig innsats både offensivt og defensivt i dag. Husk at han også har vært alene på topp halve kampen. Useriøst å klage på ham i dag. Endret 18. november 2012 av Latias 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 Wow, DER, akkurat DER så dere hvorfor berba ble solgt ifra united. Fulham mister ball, berba står 2 meter ifra og istedenfor å prøve vinne ballen senker han hodet på sin protest-aktige måte å gjør ingenting. Lite han kunne gjort da. Han kunne selvfølgelig spurtet etter, men ville aldri nådd han igjen, bare brukt unødvendige krefter. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 Hvor lenge skal Suarez slippe unna med disse? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 (endret) "Men han har jo ikke filmet på 3 kamper, så han har jo endret seg" Latterlig spiller, håper Barcelona kjøper han i januar, så kan han kose seg med resten av cheaterne i Spania. Endret 18. november 2012 av cfthompson 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 Mener du Suarez filmet der thompson? Lenke til kommentar
Populært innlegg AnewZ Skrevet 18. november 2012 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 Usikker på om du alltid troller Emils. eller om du bare er tett. 10 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 Mener du Suarez filmet der thompson? Nei, men det er et typisk Liverpool-fan argument når Suarez gjør noe motbydelig. 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Jeg lurer bare på hva det har å gjøre med at Suarez har filmet og at han kommer sent inn i en takling. Thompson: da fikk jeg svar på det jeg lurte på. Endret 18. november 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 Stygt begge deler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 Hvor lenge skal Suarez slippe unna med disse? Like lenge som Rvp slipper unna med albuene sine. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 Like lenge som Rvp slipper unna med albuene sine. Avoid the issue with another issue. Nice. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Offence is the best defence. Men herregud, slike taklinger\uting ser vi hver uke. Fra de utallige spillere samt hele Stoke. Greit å mislike Suarez for det han gjør, men han er langt fra den verste når det kommer til slikt. For å luke sånt ut må FA droppe regelen om at om dommeren ser det\skriver hendelsen i boka kan ikke spilleren straffes i etterkant. Som du ser så er det snakk om samme ''issue'' Endret 18. november 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 For å luke sånt ut må FA droppe regelen om at om dommeren ser det\skriver hendelsen i boka kan ikke spilleren straffes i etterkant. Som du ser så er det snakk om samme ''issue'' Der er jeg helt enig. Noe av det dummeste tåpligste jeg har vært bortom. Ellers er det også på tide at de blir mer konsekvente når det kommer til straff i etterkant også. Har vært mye rart i den gården der også de gangene de faktisk har hatt mulighet til å straffe en spiller i ettertid.. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 Berba har gjort en iherdig innsats både offensivt og defensivt i dag. Husk at han også har vært alene på topp halve kampen. Useriøst å klage på ham i dag. Jeg ser poenget ditt, men jeg synes ingen fotballspiller er unnskyldt å ikke hjelpe til hjemover, spesielt når du står så nærme som berba gjorde der. Og hvordan emils kan si at han ikke kunne nådd han igjen blir for dumt. Kunne noen spå på forhånd hvordan situasjonen kom til å bli hvis berba hadde taklet der? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 Like lenge som Rvp slipper unna med albuene sine. Hadde ikke klagd om RvP hadde fått tre kamper for den på Cabaye. Vet ikke om det var tilsiktet eller ikke, men unødvendig var det. En annen spiller som irriterer meg er Fellaini. Han har haugevis av albuer hver runde, men ingen ser ut til å bry seg om det. LFC-fansen er veldig flinke til å si at Suarez ikke blir behandlet godt nok av motspillerne, men han er ikke akkurat noe særlig bedre når han har slike stemplinger omtrent hver runde. Utesteng dem alle sier nå jeg. Verken albuer, stemplinger eller filming har noe å gjøre på en fotballbane. Oppsiktsvekkende at slikt går ustraffet, mens en ren takling på ball (Brede) blir belønnet med rødt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. november 2012 Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 Utesteng dem alle sier nå jeg. Da må de legge ned Serie A og La liga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå