Benbjo Skrevet 17. november 2012 Rapporter Del Skrevet 17. november 2012 Rikitg, WBA er som kjent et knallhardt lag som alltid kriger om medalje, de gir seg aldri! De har ikke noe å tape. Ingen forventer at de klarer topp 4. Nettopp derfor har de ikke presset og vil klare å holde seg. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 17. november 2012 Rapporter Del Skrevet 17. november 2012 De har ikke noe å tape. Ingen forventer at de klarer topp 4. Nettopp derfor har de ikke presset og vil klare å holde seg. Hvis de holder seg på 4 plass innen jul så kommer presset med en gang. Ellers er dette et skikkelig gullkorn fra deg: WBA er ikke et lag som brått kollapser Beklager, men er du seriøs nå? 2 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 17. november 2012 Rapporter Del Skrevet 17. november 2012 Fantastisk dømming igjen, Everton må vel toppe lista over poeng tapt pga dommaren no. Hadde vært greit om du skrev opp nevnte situasjoner som var feil i dommerfeil-tråden, da blir det enklere for meg å holde oversikt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2012 Tippa WBA ned før sesongen, det er mer sannsynlig enn at vi ser dem i CL neste år. Flott at de endelig ser ut til å ha stabilisert seg i ligaen, kan umulig ha vært gøy å rykke opp/ned hver sesong slik de har holdt på. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. november 2012 Rapporter Del Skrevet 17. november 2012 Tippa WBA ned før sesongen, det er mer sannsynlig enn at vi ser dem i CL neste år. Flott at de endelig ser ut til å ha stabilisert seg i ligaen, kan umulig ha vært gøy å rykke opp/ned hver sesong slik de har holdt på. Ikke på dette tidspunktet. Det er mer eller mindre en umulighet at de rykker ned med den poengfangsten de har. Da må de tape resten av kampene sine. DET skjer ikke. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. november 2012 Rapporter Del Skrevet 17. november 2012 Det er bare 14 poeng da. Jeg som Newcastle-supporter er smertelig klar over at det fint er mulig å tape et slikt forsprang. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 17. november 2012 Rapporter Del Skrevet 17. november 2012 Hadde vært greit om du skrev opp nevnte situasjoner som var feil i dommerfeil-tråden, da blir det enklere for meg å holde oversikt. Har gjordt det nu, men har gløymt namnet på eine Reading spelaren som var involvert i hands situasjonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. november 2012 Rapporter Del Skrevet 17. november 2012 Smått imponert over Norwich. Slått United og Arsenal denne sesongen. Not an easy task Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. november 2012 Rapporter Del Skrevet 17. november 2012 Piers Morgan er on fire nå. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 17. november 2012 Rapporter Del Skrevet 17. november 2012 Virker som en veldig hyggelig kar også! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. november 2012 Rapporter Del Skrevet 17. november 2012 Piers Morgan er on fire nå. copy paste please. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. november 2012 Rapporter Del Skrevet 17. november 2012 copy paste please. You OK, buddy? @Persie_Official - here if want to talk. Time for..... #Tears4Rio @rioferdy5 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. november 2012 Rapporter Del Skrevet 17. november 2012 Hvorfor skal de ikke klare det? Må kollapse ganske hardt for å ikke klare topp 4. WBA er ikke et lag som brått kollapser Ok, la meg forstå dette riktig. Vi er i midten av November. WBA er per dags dato på fjerde plass. Du har konkludert med at WBA må kollapse GANSKE HARDT for å ende opp utenfor topp fire i Mai. Ser du mye fotball du? 5 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 @TV2Wikestad QPR fortsatt uten ligaseier. Må ned til Ryman Division One North (nivå 10) for å finne neste vinnerløse lag; Ware #2pl Håper virkelig de rykker ned. Er mange gode spillere på QPR som ikke har en dritt å gjøre der. Rett og slett bortkastet talent. Rykker de ned kan man ikke tro noe annet en at stjernene som Tarabt og Granero ønsker å fortsette i PL og går til andre klubber hvor de faktisk kan prestere og utvikle seg. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 Fikk nesten sjokk da jeg så dokumentaren om QPR og eierne der. Helt latterlig styring på alle områder, både sportslig og økonomisk. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 Fikk nesten sjokk da jeg så dokumentaren om QPR og eierne der. Helt latterlig styring på alle områder, både sportslig og økonomisk. Hvor kan jeg finne den? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 Den heter "The four year plan". Jeg lastet den ned, men kanskje den ligger på Zumo eller noe. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 Gleder meg til Fulham - Sunderland. Håper på Berbashow! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 WTF? Det var en sooooft utvisning av brede! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 Herrefred for en tragisk dømming. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå