""" Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Newcastle er virkelig er trist og patetisk lag. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Han var veldig heldig med hvilke spillere han hadde til disposisjon i Barcelona, selv om Arteta og Cazorla er spanske er de ikke helt Xavi og Iniesta-typer. WIlshere er den jeg kommer på som er mest lik dem, men ser ut til at han har fått en annen rolle. Walcott eier ikke teknikken, eller ballkontrollen til f.eks Messi. Backene er ikke av samme offensive kvalitet. Laget har rett og slett feil type spillere for Pep. Jeg tror nok likevel at han hadde gjort en bedre jobb enn Wenger i den grad at han er mer tilpasset og oppdatert på moderne fotball. Endret 11. november 2012 av theHerd Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Har TV2 PL gjennom Canal-Digital. Får da brukernavn og passord hos Canal-Digital for å se kamper som skulle gått på TV2 PL2 og TV2 PL3. Men i dag får jeg ikke sett Newcastle vs West Ham. Er det andre som er i samme situasjonen? Gjelder vel kun lørdagskampene? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 Gjelder vel kun lørdagskampene? Også 16.00-kamper på søndager. Disse kampene er opprinnelig satt opp til 16.00 lørdag, men flyttet til søndag på grunn av EL. Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Snytt for et soleklart straffespark og. Sånn ellers blir jeg pinlig berørt på Pardew og Newcastles vegne. Hårreisende dårlig. Ben Arfa får godkjent. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. november 2012 Forfatter Del Skrevet 11. november 2012 Feiret Nolan etter målet? Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Nei. Det beste med første omgang er han ene kommentatoren som nærmest gjør narr av begge lag og deres spillere. Hill ham! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Feiret Nolan etter målet? Neup. Nesten mer lavmælt enn rvp imot arsenal. Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Nitrist kamp av Newcastle, som vanlig. Faen meg pinlig å sitte å se på det drittet der. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Må si det fryder meg litt. Ikke på grunn av at jeg misliker Newcastle, men fordi en idiot av Newcastle supporter mente at det var ingenting i United Cabaye og Tiote kunne ønske seg. For Newcastle var et lag på vei fremover med en bedre midtbane enn United og bla bla bla. Digg. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 West Ham er heller ingen fryd å se spille, men de står sterkt sammen defensivt og er veldig smarte mot slutten av kampen, og senker tempoet hver gang de er på motstanders banehalvdel med ballen. 3 poeng, og vi er foran Tottenham og Arsenal, jeg klager ikke Skal sies at Newcastle var ufattelig tamme offensivt, og så ikke ut til å ønske utligning. Kommentator hadde et poeng i at de burde hatt flere spillere i boksen. Må innrømme at vi var litt heldig med dommer idag, for Newcastle kunne fort hatt en straffe og mange 50/50 dueller gikk i vår favør. Deilig seier er det uansett! Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 West Ham er er et stusselig lag i mine øyne, men årets utgave av Newcastle har vært patetisk, og kan ikke sammenlignes med West Ham da sistnevnte har stått for en type fotball som er både lekker og underholdende sammenlignet med hva Newcastle har stått for. Selv Stoke spiller penere og mer underholdende fotball enn hva Newcastle har gjort til nå i sesongen. Jeg trodde Pardew skulle gjøre Newcastle til et mer spillende lag, og til et lag som spiller underholdende fotball. I fjor lykkes han greit med det, og Newcastle fikk lassevis av skryt både av Newcastle-supportere og andre lags supportere. I år har vi ikke sett noe av det, og både Newcastle- og andre lags supportere ler av Newcastle. For en trist utvikling. Det går treigt og det handler utelukkende om lange baller opp mot spillere som ikke makter å gjøre noe som helst med de. I tillegg til dette bommer Pardew med taktikken i hver eneste kamp. Jeg forventet en nedtur etter fjoråret, men at ting skulle bli så stusselig som ting er nå hadde jeg virkelig ikke trodd. I hver eneste kamp er Newcastle avhengig av at enten Ben Arfa eller Demba Ba gjør noe magisk, eller masse dommerhjelp og juks. Gøyalt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Papiss Cissè er i øyeblikket balløyas dårligste spiss. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Han kommer etter jul. Samtidig som Demba Ba slutter å score. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 For at Cisse skal kunne score må han fores, og for at han skal fores må våre gode offensive spillere få være offensive. Per dags dato får de ikke det. Ben Arfa har et lass med defensive oppgaver, og for Pardew er det viktigere at han gjøre sine defensive oppgaver enn at han er vår offensive spiller. Det samme med Cabaye, som er den andre spilleren på laget som kan slå geniale pasninger. Begge disse spillerne er noen beist offensivt, men blir pålagt et lass med defensive oppgaver siden Pardew elsker den noget upassende 4-4-2en sin, som hemmer både Ben Arfa og Cabaye som er Newcastles beste offensive spillere, sammen med Ba. Idioti. I tillegg passer ikke Ba og Cisse sammen på topp. De funker ikke sammen, men dessverre har Pardew store problemer med å skjønne dette. Laget burde rett og slett se sånn ut for og kunne få det beste ut av Cabaye, Ben Arfa og Ba: Krul; Simpson, Saylor, Colo, Santon; Tiote, Anita; Cabaye; Sammy, Ben Arfa; Ba Så kan Cisse komme på når Ba blir sliten eller noe. Jeje. Kommer ikke til å skje uansett. Han får fortsette å misbruke Ben Arfa og Cabayes talent. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Om man leder mot Liverpool og det er et kvarter igjen, kan man altså være rimelig sikker på tre poeng. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Vi får i vertfall ikke et rykte på oss om å få heldige flaksemål i slutten på kampen... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Ja, for det er det det er. Flaksemål. Bedre å tape poeng da. Endret 12. november 2012 av Jotun 1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Ekstremt imponerende av Fulham egentlig - ikke bare antallet sene mål, men de har da et enormt stort antall scorede mål totalt også? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) 24, bare United har flere med sine 29. Fulham har sluppet inn 19. (United 16) Endret 12. november 2012 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå