Emils. Skrevet 11. november 2012 Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 Når armen er i en så unaturlig posisjon så mener jeg det er soleklart. I går når Arsenal fikk straffe så var det ikke straffe. Merkelig dømming. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. november 2012 Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 Det jeg reagerer på, dommerne må da dømme likedan. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 Oliver står ikke godt nok plassert til å se den der. Står mange menn mellom han og selve situasjonen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. november 2012 Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 Det er fortsatt straffe om han står på månen eller 1 meter unna. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. november 2012 Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 Lovende ikke den første gangen dette har skjedd. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 Det er fortsatt straffe om han står på månen eller 1 meter unna. Fra månen hadde 0/10 blitt blåst. Fra én meter hadde 9/10 blitt blåst. Det er forskjellen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. november 2012 Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 Ja, men poenget mitt var at det er straffe. Jeg trodde bare du var uenig i at det var straffe. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 Nja, så straffe ut etter å ha sett reprisen. Klarere straffe enn den Arsenal fikk i går. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. november 2012 Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 Japp da er vi enige. Problemet kommer uansett når man skal diskutere dette og dommere blåser for langt mindre hands med vilje. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. november 2012 Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 Tror City vil slite med PL i år. Det kommer til å stå mellom United og Chelsea, dessverre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. november 2012 Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 Man Utd vinner soleklart. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. november 2012 Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 City sitt største problem i øyeblikket er holdningen, vi så det i fjor også men de vant på tross av det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. november 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 Går også rykter om at Mancini snart ikke gidder lenger. Spennende å se hva som skjer på den fronten hvis de opplever litt mer motgang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. november 2012 Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 Pep er vell på stadion. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 11. november 2012 Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 Pep er vell på stadion. Bare ler litt av Tottenham før han gjør seg klar til å ta over Arsenal forhåpentligvis i så fall. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 11. november 2012 Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 Nei nei nei, vil ikke ha en spanjol i styringen. Gi jobben O'Leary, Bould eller noen som kjenner klubben. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 11. november 2012 Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 Har TV2 PL gjennom Canal-Digital. Får da brukernavn og passord hos Canal-Digital for å se kamper som skulle gått på TV2 PL2 og TV2 PL3. Men i dag får jeg ikke sett Newcastle vs West Ham. Er det andre som er i samme situasjonen? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. november 2012 Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 Hmm, pep i arsenal kan bli bra. En manager som trekker gode spillere bare pga navnet. Hvordan skal Bould klare gjøre en bedre jobb? Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 11. november 2012 Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 Jeg vil ikke ha profilerte brasilianere på 1.70 med finter som hovedstyrke, eller spanjoler som blir tvingt tilbake til Barcelona for å få spille på landslaget. Om Bould ville gjort en bedre jobb vet jeg ikke, jeg vet i alle fall at jeg foretrekker en britisk manager over alt annet. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 11. november 2012 Rapporter Del Skrevet 11. november 2012 For å vri litt på det: Tror du dog pep kan gjør en bedre jobb enn arsene? Og da tenker jeg ikke på hva arsene har gjort før, men hva han kan tilføre nå. Jeg er overbevist om at den klubben som eventuelt plukker pep får et løft. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå